10 över 10
Basic
Tips!
Avslutad - Prisbump! Casio G-Shock GST-B200
Hej! TÀnkte kolla intresset för denna halvstÄlis! Jag bytte till mig denna, sÄ ingen handledstid av mig har den fÄtt. Modell: Casio GST-B200 Uttagen: Augusti 2019 enl. förra Àgaren. Förra Àgaren har utrustat den med skyddsfolie pÄ glaset för att skydda mot repor. Finns nÄgra smÄ mÀrken och...klocksnack.se
Tycker iofs den Àr lite högt prissatt, men det kanske finns utrymme att diskutera.
Jag har haft span pÄ den modellen lÀnge och ska nog köpa nÄgon gÄng men inte just nu. Har testat i butik och tyckte att det flög pÄ mina 16,2ish handleder. Men det handlar ju mycket om preferenser.
Svart eller stÄl ja. Det Àr frÄgan. Har inte heller bestÀmt mig men ska man köra gummi tror jag att jag skulle siktat pÄ svart.
Roligt med fler som delar med sig av erfarenhet av storlek kontra smÄ handleder - speciellt nÀr det pekar i den riktningen jag hoppats pÄ!
Tack sÄ mycket
Den Àr faktiskt inte sÄ farligt stor. Bandhornen/lugsen sluttar fint nedÄt och gör att den följer handleden bra
Jag köpte min ny frÄn Klockmagasinet för strax under 2500kr men sÄg att du hittat dit
Det lÄg en stÄl pÄ köp&sÀlj för nÄn dag sen. Vet inte om den ligger kvar?
Det ligger en i blankstÄl dÀr, men 1800:- Àr lite för nÀra nypris för att beg ska vara intressant.
Jo, jag har spanat in den. Han gör snygga och proffsiga videor, den dÀr gshock highfasion. KvÀllen kommer antagligen att Àgnas Ät youtube-kollande av svarta resp blanka B200or för jÀmförelse. Klockan kÀnns lite som en heavy-duty-motsvarighet till Breitling Aerospace, fast för en brÄkdel av priset.