• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TrĂ„den, jag kĂ€nner att man inte tror pĂ„ oss G-shockers i OWG March-trĂ„den. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tĂ€nkbara hemskheter 😂 i denna trĂ„d.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med G’s varje dag i 31 dagar?

@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klĂ€der till RM kan du ju ha ny skrud varje dag. đŸ‘đŸ»

AnmĂ€l er nu ni som inte gjort det, det Ă€r ju en kul grej (eller inte) och framförallt skĂ€nker vi en slant till Min stora dag ♄

SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.

When the going gets tough, the G’s get going đŸ‘ŠđŸ»
443C8B8D-9C00-40A1-8A9A-EBEBC3AE0666.jpeg
Jag anar en konspiration mot mig ang OWGM😁
TĂ€nkte ju köpa mig ur det hela😉
Eller gĂ„ pĂ„ SIFU... 😎

SĂ„g den för ett tag sen njöt i varje klockscen đŸ„°

Var typ det bĂ€sta med filmen! Resten var ingen höjdare 😅

Trist, men det brukar lösa sig till slut. Om ett Är kommer ni skratta Ät elÀndet

Jo det Ă€r sant. Är första gĂ„ngen vi har hantverkare hemma öht sĂ„ allt Ă€r vĂ€ldigt nytt och skrĂ€mmande för oss đŸ˜¶

TrĂ„den, jag kĂ€nner att man inte tror pĂ„ oss G-shockers i OWG March-trĂ„den. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tĂ€nkbara hemskheter 😂 i denna trĂ„d.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med G’s varje dag i 31 dagar?

@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klĂ€der till RM kan du ju ha ny skrud varje dag. đŸ‘đŸ»

AnmĂ€l er nu ni som inte gjort det, det Ă€r ju en kul grej (eller inte) och framförallt skĂ€nker vi en slant till Min stora dag ♄

SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.

Jag ska ocksĂ„ vara med och köra min Rangeman hela mars. Kommer dock köra hela 745 timmar med den dĂ„ jag sover med klockan 😃

Var typ det bĂ€sta med filmen! Resten var ingen höjdare 😅

Jo det Ă€r sant. Är första gĂ„ngen vi har hantverkare hemma öht sĂ„ allt Ă€r vĂ€ldigt nytt och skrĂ€mmande för oss đŸ˜¶

Jag ska ocksĂ„ vara med och köra min Rangeman hela mars. Kommer dock köra hela 745 timmar med den dĂ„ jag sover med klockan 😃
Hur fĂ„r man tag i 745:e timmen, den sista? đŸ€Ł

Har för mig att du skrev att Multiband Ă€r ett mĂ„ste? Vanliga Mudman (G-9300) har inte det. DĂ„ mĂ„ste du jaga rĂ€tt pĂ„ en GW-9300. I övrigt hĂ„ller jag med om att Mudman sitter bra. Som ett bevis pĂ„ det ska jag köra den dygnet runt hela mars (don't ask 😔 ) :)
Aha, bra att veta. Gillar att bara ta en klocka och veta att den har ”batteri” och och gĂ„r rĂ€tt.
Hmm, om jag skulle haka pĂ„ dygnet runt hela mars sĂ„ mĂ„ste det bli med pulsmĂ€tare eftersom jag har ambitioner att ut och springa nĂ€r snön smĂ€lt. DĂ„ finns det inte sĂ„ mĂ„nga G-Shocks att vĂ€lja pĂ„ 😉
SÄ dÄ kan jag övervÀga en smidigare G-Shock Àn GBD-H1000 och högre kvalitetskÀnsla Àn GW-M5610.

Jag har anmĂ€lt mig. Dock inte med en g-shock vilket jag Ă„ngrar nu... Det blir en casio iaf. đŸ€Ș

LÀckert med gult! Kikade pÄ tiktox men dÀr var de slut...
;)

https://www.ebay.com/itm/New-Origin...563576&hash=item23e296a619:g:RhMAAOSwRwFffYNV

SÄg att det fanns pÄ Tiktox för 77£... men men nya import och momskostnader sÄ Àr du nog uppe i samma pengar, minst, som pÄ lÀnkarna ovan..

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp