Bra valDÄsÄ, dÄ Àr det klart. KÀrlek kommer garanterat uppstÄ. Det finns INGENTING att klaga pÄ. Jag har inte fixat anmÀlan Àn men jag kommer köra semistÄlis hela mars. Kommer bli barnsligt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra valDÄsÄ, dÄ Àr det klart. KÀrlek kommer garanterat uppstÄ. Det finns INGENTING att klaga pÄ. Jag har inte fixat anmÀlan Àn men jag kommer köra semistÄlis hela mars. Kommer bli barnsligt enkelt
Jag anar en konspiration mot mig ang OWGMTrÄden, jag kÀnner att man inte tror pÄ oss G-shockers i OWG March-trÄden. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tÀnkbara hemskheter i denna trÄd.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med Gâs varje dag i 31 dagar?
@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klÀder till RM kan du ju ha ny skrud varje dag.
AnmÀl er nu ni som inte gjort det, det Àr ju en kul grej (eller inte) och framförallt skÀnker vi en slant till Min stora dag
SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.
When the going gets tough, the Gâs get going
För att citera ett gammalt sossecitat, âAlla ska med!âJag anar en konspiration mot mig ang OWGM
TÀnkte ju köpa mig ur det hela
Eller gÄ pÄ SIFU...
SÄg den för ett tag sen njöt i varje klockscen
Trist, men det brukar lösa sig till slut. Om ett Är kommer ni skratta Ät elÀndet
TrÄden, jag kÀnner att man inte tror pÄ oss G-shockers i OWG March-trÄden. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tÀnkbara hemskheter i denna trÄd.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med Gâs varje dag i 31 dagar?
@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klÀder till RM kan du ju ha ny skrud varje dag.
AnmÀl er nu ni som inte gjort det, det Àr ju en kul grej (eller inte) och framförallt skÀnker vi en slant till Min stora dag
SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.
Hur fÄr man tag i 745:e timmen, den sista?Var typ det bÀsta med filmen! Resten var ingen höjdare
Jo det Ă€r sant. Ăr första gĂ„ngen vi har hantverkare hemma öht sĂ„ allt Ă€r vĂ€ldigt nytt och skrĂ€mmande för oss
Jag ska ocksÄ vara med och köra min Rangeman hela mars. Kommer dock köra hela 745 timmar med den dÄ jag sover med klockan
Hur fÄr man tag i 745:e timmen, den sista?
Ja du menar sĂ„, men sĂ„ gör jag ocksĂ„, mudman pĂ„ vid lĂ€ggning 28/2.Ăr ju gammal sĂ„ Rangeman trĂ€s pĂ„ redan pĂ„ natten den 28/2
Ja du menar sÄ, men sÄ gör jag ocksÄ, mudman pÄ vid lÀggning 28/2.
SÄ 743,5 timmar Àr i mars. Och för dig blir det 744, dvs full pott!
Tröttnar jag inte pÄ mudmannens klÀder kör jag ocksÄ 100%
Aha, bra att veta. Gillar att bara ta en klocka och veta att den har âbatteriâ och och gĂ„r rĂ€tt.Har för mig att du skrev att Multiband Ă€r ett mĂ„ste? Vanliga Mudman (G-9300) har inte det. DĂ„ mĂ„ste du jaga rĂ€tt pĂ„ en GW-9300. I övrigt hĂ„ller jag med om att Mudman sitter bra. Som ett bevis pĂ„ det ska jag köra den dygnet runt hela mars (don't ask )
Jag har anmÀlt mig. Dock inte med en g-shock vilket jag Ängrar nu... Det blir en casio iaf.TrÄden, jag kÀnner att man inte tror pÄ oss G-shockers i OWG March-trÄden. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tÀnkbara hemskheter i denna trÄd.
Du Àr förlÄten, eftersom du gÄtt all in med gravyr till och medJag har anmÀlt mig. Dock inte med en g-shock vilket jag Ängrar nu... Det blir en casio iaf.
743 timmar. Eller vÀgrar ni sommartid?Ja du menar sÄ, men sÄ gör jag ocksÄ, mudman pÄ vid lÀggning 28/2.
SÄ 743,5 timmar Àr i mars. Och för dig blir det 744, dvs full pott!
Tröttnar jag inte pÄ mudmannens klÀder kör jag ocksÄ 100%
LÀckert med gult! Kikade pÄ tiktox men dÀr var de slut...God morgon trÄden
Idag blev det mer gult Àn vanligt pÄ mig.
Varselklocka skulle fasen ingÄ som standardutrustning med resten av varselklÀderna
LÀckert med gult! Kikade pÄ tiktox men dÀr var de slut...
743 timmar. Eller vÀgrar ni sommartid?
Kanske i ett parallell-EUVafalls! Har inte EU Àntligen kommit till skott och avfört sÄdana dumheter frÄn agendan
@10 över 10 @lulemarcus
Allt prat om GST-B200 gjorde mig sugen pÄ att anvÀnda den idag. KnÀppte denna bild sÄ ni ser storlek och hur fint den följer handleden pÄ 15,2cm.
VarsÄgodDu har ingen bild side by side med typ square eller annan G?