• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IgĂ„r var det lite billigare 😁
Screenshot_20210218_194224.jpg

Roligt med fler som delar med sig av erfarenhet av storlek kontra smÄ handleder - speciellt nÀr det pekar i den riktningen jag hoppats pÄ!

Det ligger en i blankstÄl dÀr, men 1800:- Àr lite för nÀra nypris för att beg ska vara intressant.

Jo, jag har spanat in den. Han gör snygga och proffsiga videor, den dÀr gshock highfasion. KvÀllen kommer antagligen att Àgnas Ät youtube-kollande av svarta resp blanka B200or för jÀmförelse. Klockan kÀnns lite som en heavy-duty-motsvarighet till Breitling Aerospace, fast för en brÄkdel av priset.
1500kr nu ny prisbump om det Àr samma klocka vi pratar om

SÄ dÄ fick man hem en klocka!

@Meraborsten skickade snabbt och effektivt, klockan Ă€r i super skick. Allt gick som det skulle, förutom 2 saker: PostNord (2 dagar för 6 mil) och att det inte fanns nĂ„gon kexchoklad i lĂ„dan đŸ€Ș
Jag har ocksÄ rÄkat ut för att ha handlat och inte fÄtt kexchoklad i paketet. Hemskt Àr det!

TrĂ„den, jag kĂ€nner att man inte tror pĂ„ oss G-shockers i OWG March-trĂ„den. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tĂ€nkbara hemskheter 😂 i denna trĂ„d.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med G’s varje dag i 31 dagar?

@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klĂ€der till RM kan du ju ha ny skrud varje dag. đŸ‘đŸ»

AnmĂ€l er nu ni som inte gjort det, det Ă€r ju en kul grej (eller inte) och framförallt skĂ€nker vi en slant till Min stora dag ♄

SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.

When the going gets tough, the G’s get going đŸ‘ŠđŸ»
443C8B8D-9C00-40A1-8A9A-EBEBC3AE0666.jpeg

TrĂ„den, jag kĂ€nner att man inte tror pĂ„ oss G-shockers i OWG March-trĂ„den. Det pratas om att det bara finns serieflippare och alla tĂ€nkbara hemskheter 😂 i denna trĂ„d.
Ska vi inte motbevisa dem och stĂ€lla upp med ett starkt deltagande och bomba trĂ„den med G’s varje dag i 31 dagar?

@roosterman jag vet att du tvekar, men med alla dina klĂ€der till RM kan du ju ha ny skrud varje dag. đŸ‘đŸ»

AnmĂ€l er nu ni som inte gjort det, det Ă€r ju en kul grej (eller inte) och framförallt skĂ€nker vi en slant till Min stora dag ♄

SjÀlv har jag lovat att köra G-9300 i 743,5 timmar, alltsÄ dygnet runt bortsett frÄn ett klÀdbyte mitt i mÄnaden.

When the going gets tough, the G’s get going đŸ‘ŠđŸ»
443C8B8D-9C00-40A1-8A9A-EBEBC3AE0666.jpeg
Om kÀrlek uppstÄr till min semistÄlis som ligger hos ombud just nu sÄ Àr jag pÄ. Hur kommer det gÄ för alla rolex Àgare som har sina ur i bankfack?! VÄgar dom anta utmaningen?

Yes! Blir inte vĂ€nn med "svara" funktionen. Den ser riktigt fin ut! Är den större eller mindre Ă€n gw9400?
Skulle sĂ€ga att sjĂ€lva boetten rakt uppifrĂ„n Ă€r snarlika, men GST har sluttande luggar vilket gör att den sitter kanon. Jag kunde ju inte acceptera den luftspalten som blev pĂ„ varsin sida av Rangemannen innan banden började kröka nerĂ„t. Finns inget sĂ„nt problem pĂ„ GST-B200 đŸ‘đŸ» Den följer formen pĂ„ handleden bĂ€ttre.

Men som sagt, jag har en tunn handled sĂ„ den skramlade runt inne i Rangemannen 😂

Om kÀrlek uppstÄr till min semistÄlis som ligger hos ombud just nu sÄ Àr jag pÄ. Hur kommer det gÄ för alla rolex Àgare som har sina ur i bankfack?! VÄgar dom anta utmaningen?
DĂ„sĂ„, dĂ„ Ă€r det klart. KĂ€rlek kommer garanterat uppstĂ„. Det finns INGENTING att klaga pĂ„. Jag har inte fixat anmĂ€lan Ă€n men jag kommer köra semistĂ„lis hela mars. Kommer bli barnsligt enkelt 😬

Tillbaka
Topp