Vad dÄ? Tycker du att jag ser gammal ut?![]()
StĂ„r 47 pĂ„ din pres. Ăr du 47?
Ser inte en dag Àldre ut Àn 37
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad dÄ? Tycker du att jag ser gammal ut?![]()
Riktigt fin, hade inte koll pÄ den dÀr alls. Visst Àr det en jubileumsklocka?
Ăr det bara jag som tycker om standarden Ă„r-mĂ„nad-dag - 2021-02-19? Ăr det inte svensk standard?
Eller Àr det jag som har levt under en sten?
19.02.2021 Àr standarden utanför Sverige![]()
Vill du köpa nĂ„t billigt av honom?StĂ„r 47 pĂ„ din pres. Ăr du 47?
Ser inte en dag Àldre ut Àn 37
Vill du köpa nÄt billigt av honom?![]()
Vad tÀnker ni om denna?
jag tycker ju guld-guld Àr lite mycket guld. Tror denna kan flyga inte för mig dÄ, men nÄn med lite handledsmassa
![]()
Den kommer jag att köpa!Vad tÀnker ni om denna?
jag tycker ju guld-guld Àr lite mycket guld. Tror denna kan flyga inte för mig dÄ, men nÄn med lite handledsmassa
![]()
DÄ Àr vi tvÄ! Ytterst trevlig modellDen kommer jag att köpa!
Det kan du göra! Eller om du har en antartica till ett bra pris kan jag vara kvar men annars sÄ Àr jag bortaGrattis, dÄ stryker jag dig frÄn flipplistan![]()
Gillar ocksÄ roséRosé Àr snyggt tycker jag. Jag kan tÀnka mig en sÄn.
Ja en 35 Ärs screwback! Kom och försvann snabbt!Riktigt fin, hade inte koll pÄ den dÀr alls. Visst Àr det en jubileumsklocka?
Har en jag kan slÀppa till dig om du vill @Golle_std .Jag tror att det ligger en pÄ K&S
Edit: sÄg att den var sÄld
Flipplista @Derix ?! LÄter spÀnnande jag stÀller mig pÄ kö!Det kan du göra! Eller om du har en antartica till ett bra pris kan jag vara kvar men annars sÄ Àr jag borta![]()
Tack sÄ mycket! Njursten med en njure som höll pÄ att spricka men de har lyckats rÀdda den.Hoppas du kurerar dig snabbt, vad det Àn Àr.
Btw. Hittade du dom borttappade klocklÄdorna?
Jo, 10 saker ut 1 in.Skulle inte du inspireras av Minimalism??![]()
Hoppas det löser sig smidigt för dig, lÄter bÄde lÀskigt och skrÀmmande!Tack sÄ mycket! Njursten med en njure som höll pÄ att spricka men de har lyckats rÀdda den.
Nu ÄterstÄr lite saker, inre komplikationer och förgiftning, tvÄ operationer till och sen hoppas vi att mÄlgÄngen Àr avklarad.
En klocklÄda hittades. Full med Aqualands.![]()
à fy fan... lÄter ju halv-illa. Krya!Tack sÄ mycket! Njursten med en njure som höll pÄ att spricka men de har lyckats rÀdda den.
Nu ÄterstÄr lite saker, inre komplikationer och förgiftning, tvÄ operationer till och sen hoppas vi att mÄlgÄngen Àr avklarad.
En klocklÄda hittades. Full med Aqualands.![]()
En sÄn med resinband skulle sitta fint. (med mina smala handleder passar nog inte metalbandVad tÀnker ni om denna?
jag tycker ju guld-guld Àr lite mycket guld. Tror denna kan flygaInte för mig dÄ, men nÄn med lite handledsmassa
![]()
Det Àr ju inga problem! Inköp av 20 klockvÀskor inkommandeJo, 10 saker ut 1 in.
Funderar pÄ om jag ska försöka mig pÄ en första klock utmaning, dvs att alla klockor jag Àger ska rymmas i mina klocklÄdor.![]()
Den backlighten Àr sÄ fin.1000kr skickat om nÄgon Àr sugen!![]()
![]()
Den högg du snabbt. Jag stÀller mig pÄ köJa en 35 Ärs screwback! Kom och försvann snabbt!
![]()