Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den "nya" Rangemannen Àr sjukt stor. VÄgar man hoppas pÄ en ny, mindre Rangeman i framtiden? Konceptet Àr bra, det borde Casio ta vara pÄ.Och lite Rangemen
FörstÄr detSvÄrt förtjust i denna
Om man tycker att GX-56 Àr stor sÄ Àr NRM Ànnu störreDen "nya" Rangemannen Àr sjukt stor. VÄgar man hoppas pÄ en ny, mindre Rangeman i framtiden? Konceptet Àr bra, det borde Casio ta vara pÄ.
Ja ibland kan det behövas lite civilkurage i dagens samhÀlle!Passa dig sÄ jag inte klÄr upp dig med handvÀskan
Ja ibland kan det behövas lite civilkurage i dagens samhÀlle!
Nu börjar man kÀnna igen morgonbilderna du brukar ta, om Àn nÄgra timmar senare
- Snurrigt, dessutom fel pris utan laddare (tycker jag).Tredje gÄngen gillt för denna??
Första försöket 4000kr, andra försöket 3800kr och tredje försöket 4000kr igen
Saknar laddaren som kostar en bit över lusentappen dessutom...
Det Àr bara klockan han sÀljer.. Allt som kom med klockan saknas ju tyvÀrr.- Snurrigt, dessutom fel pris utan laddare (tycker jag).
SÄ Àr det sÄklart. Men det Àr samtidigt en ikonisk bild med ett kraftfullt budskap.Du... det dÀr Àr ett solklart fall av misshandel ... jag hade vÀnt mig om och försvarat mig genom att slÄ med G-Shocken flera gÄnger pÄ hennes underarm sÄ hon fÄr tydliga blÄmÀrken med bezelmarkeringar ... dvs G-Shock stÀmplar
Har Gulfman MB6 och TS?Lite blandat
Tack sjÀlv
Det Àr en GW-9110 och den har bÀgge funktionerna.Har Gulfman MB6 och TS?
Den dĂ€r Ă€r blingblingsub. Titanare Ă€r trĂ„ksub tycker jag.Nya âTrĂ„ksubbenâ idag. Bytte plats pĂ„ datum/mĂ„nad. Tycker âtjugonde februariâ kĂ€nns enklare. Skillnad om Ă„ret ocksĂ„ varit synligt (ISO= Ă„r/mĂ„nad/dag).
Ha nu en trevlig helg alla GShock-lovers och tack för era bidrag i trÄden!
- Gillar den dÀr bilden, har för mig att den vann nÄt pris ocksÄ. Loreen fick dock lov att ta bort den ur sitt Eurovisionnummer efter klagomÄl frÄn slÀktingar till damen pÄ bilden (stod det i Aftonbladet dÄ).Ja ibland kan det behövas lite civilkurage i dagens samhÀlle!
Jag tror att det ligger en pÄ K&SNÄgon som vill skicka vidare sin DW-5035D?
Jag var sÄklart nÄgra sekunder för sen pÄ denJag tror att det ligger en pÄ K&S
Edit: sÄg att den var sÄld
Ja den Àr fÄngad i exakt rÀtt ögonblick! Jag tror till och med att damen finns som bronsstaty- Gillar den dÀr bilden, har för mig att den vann nÄt pris ocksÄ. Loreen fick dock lov att ta bort den ur sitt Eurovisionnummer efter klagomÄl frÄn slÀktingar till damen pÄ bilden (stod det i Aftonbladet dÄ).