Ja en 35 Ärs screwback! Kom och försvann snabbt!
Hur Àr bandet? Följsamt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja en 35 Ärs screwback! Kom och försvann snabbt!
Den dÀr har sÄ sjukt bra LCD i. NÀstan som en spegel tycker jag, kÀnns dessutom ultraskarp. NÀr solen ligger pÄ kan du sÀtta fyr pÄ saker med reflektionen.
Samma hÀr, roséguld och svart Àr ju skitsnyggt ihop, sÄ det vore nog en hit!En sÄn med resinband skulle sitta fint. (med mina smala handleder passar nog inte metalband )
Som vanliga band. Inte direkt gw-5000 men inte heller stelt.Hur Àr bandet? Följsamt?
Fan sÄ dem retas med dig, alla titanÀgareTrÄksub Àven idag i brist pÄ titanare.
IgÄr var dom inte alls schyssta.. jag som skickar runt kexchoklad till höger och vÀnster trodde bÀttreFan sÄ dem retas med dig, alla titanÀgare
FörstÄr dig, du kÀnner dig nog krÀnktIgÄr var dom inte alls schyssta.. jag som skickar runt kexchoklad till höger och vÀnster trodde bÀttre
Helt klart sugen! Ska enligt videon ha slÀppts i Europa tidigt i februari, men jag har inte sett röken av den.
MT-G 2000-serie Àr snyggare
Riktigt bra i rött alltsÄ, fÄr nog skaffa sÄna klÀder till sommaren.SÄ himla fin i röd festklÀnning pÄ lördan.
Jag Àlskar Kid Cudi! Har denna slÀppts?
Idag tydligen!Jag Àlskar Kid Cudi! Har denna slÀppts?
Verkar slÀppas om 2,5 timme! Tack för tipset! Riktigt flippad klocka och inget som passar mig egentligen. Men nÄn gÄng fÄr man vÀl vara lite crazy!Idag tydligen!
A Bathing Ape (BAPE) x Kid Cudi x G-Shock DW-6900 - G-Central G-Shock Fan Site
The BAPE x Kid Cudi x G-Shock DW-6900 collaboration watch went on sale on 20 February 2021 in Japan for 25,000 JPY plus tax, and it has already sold out atwww.g-central.com
DW-5600ET t.ex. Àr vÀldigt clean. Det finns flera andra modeller ocksÄ, olika fÀrger, med positiv eller negativ display.Hej pÄ er, kan nÄn av er kunniga rekommendera nÄgon G-Shock som har i princip bara siffrorna och datum, inte sÄ mycket annat pÄ displayen? Eller Àr det mest modeller med mycket utsmyckningar? Tack
Lite tjejig jÀmfört med guldstÄlis tycker jag...Vad tÀnker ni om denna?
jag tycker ju guld-guld Àr lite mycket guld. Tror denna kan flyga Inte för mig dÄ, men nÄn med lite handledsmassa
Det Àr kul hur olika smaken hÀr. Jag föredrar massa text, den som du postade Àr alldeles för cleanDW-5600ET t.ex. Àr vÀldigt clean. Det finns flera andra modeller ocksÄ, olika fÀrger, med positiv eller negativ display.
Det Àr kul hur olika smaken hÀr. Jag föredrar massa text, den som du postade Àr alldeles för clean
En fĂ„r tacke!StĂ„r 47 pĂ„ din pres. Ăr du 47?
Ser inte en dag Àldre ut Àn 37
Tack! Ja, jag lider ju tyvÀrr av vÀrsta sortens rÀdsla för sjukhus och allt som har med blodprover och dropp o nÄlar o elÀnde att göra. Sjukt lÀskigt!Hoppas det löser sig smidigt för dig, lÄter bÄde lÀskigt och skrÀmmande!
Det skulle se bra ut, men var ska man fÄ tag pÄ matchande spÀnne och hÄllare? Finns det nÄt i rött guld som kan lyftas över tro?En sÄn med resinband skulle sitta fint. (med mina smala handleder passar nog inte metalband )