Crispie
Silver
Nejnej, ringen och klockan ska matcha för mig, annars blir jag tokig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nejnej, ringen och klockan ska matcha för mig, annars blir jag tokig.
Ombyte förnöjerSka man byta?
En s.k. trÄksub!StÀmmer mycket bra! Börjar vÀxa pÄ mig, men tror silvriga hade passat mig bÀttre eftersom jag alltid har silver ring.
Ok, jag Ă€r med. Jag kör min GMW-B5000 för visst Ă€r det ok att INTE har klocka pĂ„ armen dĂ„ man, exempelvis sover eller trĂ€nar? Hur anmĂ€ler man sig?! Eller kanske rĂ€ttare sagt, vem anmĂ€ler migDet Ă€r VĂLDIGT lite gröna #OWGMARCH-banners hĂ€r inne...![]()
Eller vad sÀger ni @Derix @Lord_tito88 ?
Hur sjutton kan den ha fÄtt namnet trÄksub?En s.k. trÄksub!Den Àr ju ÀndÄ den ursprungliga stÄlisen i mina ögon. Sen Àr det bÀttre med positiv display Àn negativ, punkt slut.
HÀrligt!Ok, jag Àr med. Jag kör min GMW-B5000 för visst Àr det ok att INTE har klocka pÄ armen dÄ man, exempelvis sover eller trÀnar? Hur anmÀler man sig?! Eller kanske rÀttare sagt, vem anmÀler mig![]()
Det Àr tillÄtetOk, jag Àr med. Jag kör min GMW-B5000 för visst Àr det ok att INTE har klocka pÄ armen dÄ man, exempelvis sover eller trÀnar? Hur anmÀler man sig?! Eller kanske rÀttare sagt, vem anmÀler mig![]()
Som för mig! Helt okej tycker jag
Det dÀr Àr jag, innan Corona. Nu har jag knappt sett en levande mÀnniska sen i Mars, och ingen sett mig. Förutom ni som sett min handled.
Det gÄr snabbt utförDet dÀr Àr jag, innan Corona. Nu har jag knappt sett en levande mÀnniska sen i Mars, och ingen sett mig. Förutom ni som sett min handled.
Indeed..Det gÄr snabbt utför![]()
Den Àr bröd och vatten antar jag. Vanlig men ack sÄ bra!Hur sjutton kan den ha fÄtt namnet trÄksub?
Det började hÀr, sedan spann @Lord_tito88 vidare pÄ detHur sjutton kan den ha fÄtt namnet trÄksub?
SÄn influencer du Àr
Eller hur. Seiko har ju ocksÄ en trÄksub, Casio kan ju inte vara sÀmre!SÄn influencer du Àr![]()
Den nere till vÀnster Àr ju en stekarsubBildgooglar trÄksub, fÄr upp följande:
![]()
Kommer lagom till fössta massJag Àr med men har ingen banner?!![]()
Passa pÄ att skifta modulerna nÀr du ÀndÄ byter sÄ blir det dubbelbyteSka man byta?
Tveka inte pÄ att höra av dig om titansquaren ska sÀljasJag köpte mina första Sonos nÀr jag lÄg pÄ akuten med njursten, kÀndes lite bÀttre dÄ.
Har för övrigt haft min G-9100 pÄ mig i över tio dagar, passade pÄ att byta till titanaren medan jag lÀste ikapp 20+ underbara sidor hÀr i trÄden!
![]()
![]()
SKX007 antar jag?Seiko har ju ocksÄ en trÄksub
Det kan möjligtvis vara ljuset i bilden som spökar, sĂ„ jag mĂ„ste frĂ„ga: Ăr det den guld/svarta 9052an?Roteringen fortsĂ€tter.
![]()
SKX007 antar jag?
(kanske Àr uppenbart om man hÀnger mycket i SeikotrÄden vilket jag inte gjort pÄ minst ett Är)
![]()
Aaah förstÄs.Eller SPB143!