Limegul pÄ kvÀllskvisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska du göra dig av med stÄlismodden sÄ Àr jag sugen, saknar denSka man byta?
Ja, det Ă€r guld detaljer och displayen Ă€r lite gul/guld aktig, modellnr DW-9052GBX-1A9.Det kan möjligtvis vara ljuset i bilden som spökar, sĂ„ jag mĂ„ste frĂ„ga: Ăr det den guld/svarta 9052an?
Minns nÀr det fanns nya varje vecka pÄ tradera, tÀnkte flera ggr köpa, men det blev aldrig av och nu ser man dom aldrig mer dÀr.
Dunderklumpen och HeffaklumpenSka man byta?
TyvĂ€rr, den fĂ„r stanna som alla mina klockor. Ăr en riktig hamster.Ska du göra dig av med stĂ„lismodden sĂ„ Ă€r jag sugen, saknar den
Helt okej, sĂ„lĂ€nge den inte hamnar nĂ„gon annanstans sĂ„TyvĂ€rr, den fĂ„r stanna som alla mina klockor. Ăr en riktig hamster.
Mycket bra! En av de snyggaste 9052orna jag sett och mycket pang för pengarna.Ja, det Àr guld detaljer och displayen Àr lite gul/guld aktig, modellnr DW-9052GBX-1A9.
Tror att jag bestÀllde den frÄn asien en gÄng i tiden.
Finns pÄ bukten fortfarande.
JorÄ, tÀnker byta hejvilt som vanligtOmbyte förnöjer
Men inte under mars tydligen
Den nere till vÀnster Àr ju en stekarsub
Man Àr ju sugen pÄ att gÄ med i owg men hur tusan ska man vÀlja och sen stÄ ut med att inte byta blir ju ca 14 st som kommer grÄta i lÄdan dÄ!JorÄ, tÀnker byta hejvilt som vanligt
Och FB...Kolla pÄ bildinlÀggen jag gjorde i förmiddags. DÀr har du i stort sett alla olika GW-B5600orna . Saknar HR och Generalerna..
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktr%C3%A5den.24037/post-3723085
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktr%C3%A5den.24037/post-3723087
Man Àr ju sugen pÄ att gÄ med i owg men hur tusan ska man vÀlja och sen stÄ ut med att inte byta blir ju ca 14 st som kommer grÄta i lÄdan dÄ!
Do it!Man Àr ju sugen pÄ att gÄ med i owg men hur tusan ska man vÀlja och sen stÄ ut med att inte byta blir ju ca 14 st som kommer grÄta i lÄdan dÄ!
Borde bli en Turtle dÄ det ÀndÄ Àr nÄgon slags bas i lÄdan har 6 olika men husrenovering pÄ det betyder ju en sleten G shock sÄ riktigt svÄrt.Blir ett riktigt mandomsprov !
Det postades en bild pÄ en eventuell kommande smartklocka för ett tag sedan men fanns det nÄgon substans bakom det? Det postades lÀnk till nÄgon typ av patentansökan för funktioner men det fanns Àven en prototypbild som kÀndes ganska amatörmÀssig och som jag antar inte Àr officiell?
Du verkar sitta pĂ„ en bra samling Gâs dĂ€r. TrevligtSka man byta? Igen.
Tack! SÄ det var oficiella Casiobilder trots allt. De kanske Àr medvetet otydliga för att inte avslöja för mycket detaljer? Verkar tyvÀrr bli en riktig tjockis som till och med Àr större Àn GBD-H1000 om infon stÀmmer.Prototype Photos of the GSW-H1000 G-Shock Smartwatch - G-Central G-Shock Fan Site
Update: The G-Shock GSW-H1000 smartwatch with Wear OS and a color touchscreen was officially revealed. (Follow link for more information.)www.g-central.com
Hell yeahhSka man byta? Igen.
Ja den verkar bli rejÀl.Tack! SÄ det var oficiella Casiobilder trots allt. De kanske Àr medvetet otydliga för att inte avslöja för mycket detaljer? Verkar tyvÀrr bli en riktig tjockis som till och med Àr större Àn GBD-H1000 om infon stÀmmer.
Jag hÄller med och har faktiskt ganska dÄlig koll dÄ jag aldrig har testat nÄgon smartwatch men kan man inte vÀlja att bara anvÀnda den till andra funktioner? Jag tÀnker som t.ex. att kunna koppla till ett par hörlurar och lyssna pÄ poddar eller musik i löprundan utan att behöva ha med sig telefonen osv. men det kanske inte fungerar pÄ det viset?Ja den verkar bli rejÀl.
SjÀlv Àr jag less pÄ smart watch, eller iaf pÄ mobilaviseringar och ser inte det som ett mervÀrde.
Tycker det Àr sjukt skönt att kunna lÀgga bort telefonen pÄ ljudlös och inte bli pÄmind om den via klockan.
Har kikat lĂ€nge efter Brandis, men den Ă€r för dyr oftast tyvĂ€rr. Riktigt snygg annars Generalerna har jag inte prioriterat Ă€n, DCn o CTn kĂ€ndes mer mig nĂ€r dom slĂ€pptes. Ăn har jag inte sett mer Ă€n mina nĂ„gonstans..
Jag Àr heller ingen expert. Har bara Garmin Fenix 6 som trÀningsklocka. Provade ha den pÄ jobbet ocksÄ. Blev tokig pÄ att se sms pÄ skÀrmen eller samtal nÀr jag satt i lunchrummet.Jag hÄller med och har faktiskt ganska dÄlig koll dÄ jag aldrig har testat nÄgon smartwatch men kan man inte vÀlja att bara anvÀnda den till andra funktioner? Jag tÀnker som t.ex. att kunna koppla till ett par hörlurar och lyssna pÄ poddar eller musik i löprundan utan att behöva ha med sig telefonen osv. men det kanske inte fungerar pÄ det viset?
Jag vill ocksĂ„ gĂ€rna hitta den till acceptabelt pris. Dels för att jag gillar GW-5600-serien som klocka, men frĂ€mst för att det Ă€r just en hyllning till brandkĂ„renHar kikat lĂ€nge efter Brandis, men den Ă€r för dyr oftast tyvĂ€rr. Riktigt snygg annars Generalerna har jag inte prioriterat Ă€n, DCn o CTn kĂ€ndes mer mig nĂ€r dom slĂ€pptes. Ăn har jag inte sett mer Ă€n mina nĂ„gonstans..
En HR stÄr pÄ listan nÀr tillfÀlle ges
Du vet att det finns en Rangeman-Brandis oxÄ va??Jag vill ocksÄ gÀrna hitta den till acceptabelt pris. Dels för att jag gillar GW-5600-serien som klocka, men frÀmst för att det Àr just en hyllning till brandkÄren