StĂ€mmer mycket bra! Börjar vĂ€xa pĂ„ mig, men tror silvriga hade passat mig bĂ€ttre eftersom jag alltid har silver ring.Ăr det @-RI- gamla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StĂ€mmer mycket bra! Börjar vĂ€xa pĂ„ mig, men tror silvriga hade passat mig bĂ€ttre eftersom jag alltid har silver ring.Ăr det @-RI- gamla?
Finns den med positiv display?Bortsett frÄn screwback och fÀrgen pÄ bakgrundsbelysningen Àr vÀl GW-B5600 rÀtt nÀra i övrigt?
BT, MB6, Solar, 2 el 4s ljus, utan batteriindikator.
AlltsÄ inte samma kvalitetskÀnsla och tyngd som screwback, men funktionsmÀssigt.
Jag vet - vi mutar honom med lite kexchoklad
Just nu Àr det nog bara denna.Finns den med positiv display?
Jag blev lite förtjust i screwback om jag ska vara Àrlig. Men finns den med positiv display och kanske annan fÀrg pÄ ramen sÄ Àr det ett bra alternativ
Kolla pÄ bildinlÀggen jag gjorde i förmiddags. DÀr har du i stort sett alla olika GW-B5600orna . Saknar HR och Generalerna..Finns den med positiv display?
Jag blev lite förtjust i screwback om jag ska vara Àrlig. Men finns den med positiv display och kanske annan fÀrg pÄ ramen sÄ Àr det ett bra alternativ
Svart passar vÀl till allt?StÀmmer mycket bra! Börjar vÀxa pÄ mig, men tror silvriga hade passat mig bÀttre eftersom jag alltid har silver ring.
Hahha nej inte till en silver ringSvart passar vÀl till allt?
Gorillan ocksÄJust nu Àr det nog bara denna.
Men hoppas det kommer fler, för jag tycker dem Àr sjukt prisvÀrda.
Just nu Àr det nog bara denna.
Men hoppas det kommer fler, för jag tycker dem Àr sjukt prisvÀrda.
Missat den modellen, tack för tipsenKolla pÄ bildinlÀggen jag gjorde i förmiddags. DÀr har du i stort sett alla olika GW-B5600orna . Saknar HR..
Just detGorillan ocksÄ
Haha, jag Àr inget modeorakel.Hahha nej inte till en silver ring
RÀttar mig sjÀlv ⊠Brandis finns ju ocksÄJust det
Nejnej, ringen och klockan ska matcha för mig, annars blir jag tokig.Haha, jag Àr inget modeorakel.
Har guldring sjÀlv men tÀnker att ringen Àr ringen, klockan Àr klockan och kan dÀrför vara i stÄl (olika nyanser), eller resin i alla dess fÀrger
HELVETE! Som gammal brandis, mÄste jag ju ha en sÄn!!!RÀttar mig sjÀlv ⊠Brandis finns ju ocksÄ
GW-B5600FB-4HELVETE! Som gammal brandis, mÄste jag ju ha en sÄn!!!
Har du modellbeteckning?
StÀmmer mycket bra! Börjar vÀxa pÄ mig, men tror silvriga hade passat mig bÀttre eftersom jag alltid har silver ring.
Eller hur! Fegisar hela bunten
Tack! RÀtt saftigt pris frÄn shoppinginjapan! Men detta ska undersökasGW-B5600FB-4
Tack! RÀtt saftigt pris frÄn shoppinginjapan! Men detta ska undersökas
Smakar det sÄ....Billigaste nya pÄ bukten..G-Shock GW-B5600FB-4JR Kobe City Fire Department 50th anniv. Model Rare FedEx 4549526212437 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for G-Shock GW-B5600FB-4JR Kobe City Fire Department 50th anniv. Model Rare FedEx at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Kolla pÄ bildinlÀggen jag gjorde i förmiddags. DÀr har du i stort sett alla olika GW-B5600orna . Saknar HR och Generalerna..
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktr%C3%A5den.24037/post-3723085
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktr%C3%A5den.24037/post-3723087
Nope, samma. Olikt mycket orange beroende pÄ ljus/ljusvinkel ..FrÄga, finns det 2 versioner av denna klocka, GW-B5600CT-1 dÀr ena har mer orangea siffror? Eller beror det pÄ frÄn vilken vinkel man tittar frÄn?
Nice, har ocksÄ sneglat pÄ den pÄ bukten i nÄgon vecka nu.Nope, samma. Olikt mycket orange beroende pÄ ljus/ljusvinkel ..
Ingen rÀdder för BÄtsman Àr....Eller hur! Fegisar hela bunten
Kööööööööp , sÄ blir vi tvÄ som har denNice, har ocksÄ sneglat pÄ den pÄ bukten i nÄgon vecka nu.
Men knapparna... Knapparna pÄ en GMW Àr nÄtt helt annatBortsett frÄn screwback och fÀrgen pÄ bakgrundsbelysningen Àr vÀl GW-B5600 rÀtt nÀra i övrigt?
BT, MB6, Solar, 2 el 4s ljus, utan batteriindikator.
AlltsÄ inte samma kvalitetskÀnsla och tyngd som screwback, men funktionsmÀssigt.
Jag köpte mina första Sonos nÀr jag lÄg pÄ akuten med njursten, kÀndes lite bÀttre dÄ.Tack! Ja, jag lider ju tyvÀrr av vÀrsta sortens rÀdsla för sjukhus och allt som har med blodprover och dropp o nÄlar o elÀnde att göra. Sjukt lÀskigt!
Helt klart min lÀskigaste upplevelse Àven om jag tycker personalen Àr som Ànglar.
Försöker peppa mig med att fundera ut en fin belöning Ät mig sjÀlv.