lulemarcus
Silver
Klippt armband eller passar den dig i orginal lÀngd?Denna Àr ju en riktig pÀrla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klippt armband eller passar den dig i orginal lÀngd?Denna Àr ju en riktig pÀrla.
Ăr det varianten med Rött band som original?Ă tervinningsdags
DÄ stÀnger vi vallokalen!Börjar vela i mitt val av Mudman inför OWGMARCH, funderar pÄ att ge mig en större utmaning (bokstavligt) med Mudmaster.
Go big or go home liksom
Vad sÀger ni? Rösta.
: Mudman G-9300
: Mudmaster GG-B100
Disclaimer: Inte sÀkert ni fÄr bestÀmma dÄ 8-Äringen hÀr hemma har fÄtt vetorÀtt
Edit: Förstorade dÄ röstningskonceptet verkar gÄtt förbi
Edit 2: OMRĂSTNINGEN STĂNGD!
Varför har du klockan uppochner?Klocka efter aktivitet
NÄgon föregÄende Àgare har klippet armbandet. Jag har cirka 17,5 cm handled och det Àr fortfarande fem hÄl kvar.Klippt armband eller passar den dig i orginal lÀngd?
Helt rÀtt beslutDÄ stÀnger vi vallokalen!
Fick in 16 röster totalt.
5st Blankröster (like)
6st Mudmaster ()
5st Mudman ()
Grabben pÄ 8 Är hÀr hemma satt dock med vetorÀtt och efter att ha klÀmt och kÀnt pÄ bÀgge sÄ tyckte han att Mudmastern var sÄg tuffare ut, men att Mudman var coolare med sin helt digitala display.
Trumvirvel!
Det som slutligen föll avgörandet var dÄ han sÄg att till Mudman fanns det extraklÀder, ett blÄtt och ett beige/brunt kitt
SÄ det blir Mudman G-9300 i en mÄnad.
Tack för ert deltagande!
Trodde dock att du skulle köra gst:n. Den kÀnns kanske mest all round?Helt rÀtt beslut
GST:n blir för lÀtt, och lite utmaning ska det ju ÀndÄ varaTrodde dock att du skulle köra gst:n. Den kÀnns kanske mest all round?
Trodde först att jag hade satt den uppochnerVarför har du klockan uppochner?
Bra nÀra. BortÄt tio graderHar du sommar hos dig?
Det Ă€r GWG-1000-1A9, kommer med det gula bandet.Ăr det varianten med Rött band som original?
Har satt pÄ det gula pÄ min (men den kom med det gröna) och kollat pÄ det röda armbandet, den ser riktigt nice ut med rött!
OsĂ€ker pĂ„ vad du menar med âoriginaletâ? Alla delar Ă€r Casio original.Snyggt! Framförallt beizeln Ă€r ju ett grymt lyft mot orginal. Ăr den svarta coatingen lik originalet i svĂ€rta och glans eller Ă€r den mĂ€ttare?
Denna kommer med gult band original, GWG-1000-1A9ERĂr det varianten med Rött band som original?
Har satt pÄ det gula pÄ min (men den kom med det gröna) och kollat pÄ det röda armbandet, den ser riktigt nice ut med rött!
Sorry, Ă€r lite seg i pallet uppenbarligen.Snyggt! Framförallt beizeln Ă€r ju ett grymt lyft mot orginal. Ăr den svarta coatingen lik originalet i svĂ€rta och glans eller Ă€r den mĂ€ttare?
Det Àr GWG-1000-1A9, kommer med det gula bandet.
Jaha okej.Denna kommer med gult band original, GWG-1000-1A9ER
Jaha okej.
Har sett att den kan komma med rött band ocksÄ! GWG-1000..... Dom sista soffor/bokstÀver vete f*n vad dom Àr!
Hmm. Du mÄste vara snÀll mot den och lÄta Àven den fÄ vara med lite
GWG-1000RD-4A var det jag tÀnkte pÄ!Jaha okej.
Har sett att den kan komma med rött band ocksÄ! GWG-1000..... Dom sista soffor/bokstÀver vete f*n vad dom Àr!
TÀnkte frÄga er GA-2110-Àgare om hur den kÀnns att bÀra?
Tyckte att min G-9000 ofta var för tjock o fastnade i skjortor, jackor mm och vet ju att GA:n Àr rÀtt tunn.
En dressad G-shock i resin, den ska ju va tunn. Itâs a good thingGA-2110 kĂ€nns nĂ€stan lite för tunn för min smak. Kanske dĂ€rför den inte har fĂ„tt sĂ„ mycket handledstid
En dressad G-shock i resin, den ska ju va tunn. Itâs a good thing
SÄ sant, just dÀrför borde jag köra min gbx-100.GST:n blir för lÀtt, och lite utmaning ska det ju ÀndÄ vara
Diskret brukar vanligtvis inte anvÀndas i samband med GWG-1000Trodde först att jag hade satt den uppochner
Jag tycker om nÀr klockan blir mer diskret och endast bandet syns uppifrÄn. FrÄn början sÄ hade jag alltid sÄ pÄ jobbet dÄ klockan fastnar mindre. Nu Àr det svÄrt att Àndra.
Jag har varit o hÀmtat endel av mina verktyg som stÄtt hos en kompis sen jag jag flyttade hem frÄn Usa.GaragestÀdning med Rangeman
Tack sjÀlv!