Snyggt! Snabba ryck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Snabba ryck
Efter husköp och smÄbarn konstaterar man snabbt att G-Shock is the shitHar ni som hÀngt hÀr inne lÀnge gjort en poll kring vad vi har för medelÄlder pÄ oss i G-trÀsket?
@Hans B 1955 Àr vÀl trÄdens Äldersman vad jag förstÄtt? Men vem Àr yngst?
Vad Àr snittÄldern, dvs vid vilken Älder börjar man inse att life is partly about G-Shocks?
Som denna?!Den Àr absolut trevlig men tror det blir mer enhetligt med samma fÀrg pÄ band och bezel
Jo, men om du jĂ€mför porter beizel mot GMW-B5000G-1ER beizelOsĂ€ker pĂ„ vad du menar med âoriginaletâ? Alla delar Ă€r Casio original.
Yes, mÄste ha den bara.Snyggt! Snabba ryck
Jag fÄr kÀnslan att snittÄldern Àr rÀtt hög, men jag kan ha fel. Min gissning Àr att mÄnga som mig vÀxte upp med Casio digitala ur pÄ 80 taletHar ni som hÀngt hÀr inne lÀnge gjort en poll kring vad vi har för medelÄlder pÄ oss i G-trÀsket?
Vad Àr snittÄldern, dvs vid vilken Älder börjar man inse att life is partly about G-Shocks?
Har ni som hÀngt hÀr inne lÀnge gjort en poll kring vad vi har för medelÄlder pÄ oss i G-trÀsket?
Haha precisSom denna?!
Den Àr superfin! Den kommer att ha mycket handledstid kan jag lova.Tack sjÀlv!
JÀklar vad fin den Àr.
Det Àr samma model som dinHaha precis
Jo, polletten trillade ned efter en stund, svarade pÄ det nÄn sida bak.Jo, men om du jÀmför porter beizel mot GMW-B5000G-1ER beizel
33... JÀkla spoling Du var ju bara 6Är nÀr jag köpte mitt hus....Min Älder framgÄr av mitt nick, fyller 33 Är till hösten
GĂ€llande att fastna för G-Shocks sĂ„ mĂ„ste jag ge trĂ„den en massa credd. Ăr ju sĂ„ himla trevligt hĂ€r att tom den mest aviga personen till "plastklockor" blir omvĂ€nd
Intressant att bÀra en Mudmaster pÄ insidan handleden. Som special forces alltsÄ. Helt omöjlig för vi som sitter vid skrivbordet med mus och tangentbord hela dagarna...Trodde först att jag hade satt den uppochner
Jag tycker om nÀr klockan blir mer diskret och endast bandet syns uppifrÄn. FrÄn början sÄ hade jag alltid sÄ pÄ jobbet dÄ klockan fastnar mindre. Nu Àr det svÄrt att Àndra.
Bling master BÀsta metal Square tycker jag.Bling-bling Àr med pÄ dagens uppdrag
33... JÀkla spoling Du var ju bara 6Är nÀr jag köpte mitt hus....
KÀnns inte som om det Àr sÄ mÄnga trÄdar hÀr pÄ KS som stÀmningen Àr sÄ positiv och hjÀlpsam som i just "vÄr" trÄd
Sen att den tenderar att bli dyr i det lÄnga loppet... Det Àr ju en annan sak.... Kööööööööööööp!
Grattis! Du hittade en!
Ofan men fÀrgen pÄ glaskanten Àr annorlundaDet Àr samma model som din
Kan halvgissa att du gav mer Àn 180k för dittHade ocksÄ velat köpa hus 1994! Sved rejÀlt i plÄnboken nÀr vi köpte hösten 2019
LÄter som nÄgot för mig alltsÄ. I alla fall i jobbsammanhang.GA-2110 kÀnns nÀstan lite för tunn för min smak. Kanske dÀrför den inte har fÄtt sÄ mycket handledstid
Ta den hÀr vettjaLÄter som nÄgot för mig alltsÄ. I alla fall i jobbsammanhang.
Kan halvgissa att du gav mer Àn 180k för ditt