• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„dĂ€r, nu Ă€r jag nöjd. 😎

@S.L Tack för en snabb och smidig affÀr!

PXL_20210221_140005615.MP-01.jpeg
Snyggt! Snabba ryck 😀👍

• Like
Reactions: L&W
Har ni som hÀngt hÀr inne lÀnge gjort en poll kring vad vi har för medelÄlder pÄ oss i G-trÀsket?
@Hans B 1955 Àr vÀl trÄdens Äldersman vad jag förstÄtt? Men vem Àr yngst?
Vad Ă€r snittĂ„ldern, dvs vid vilken Ă„lder börjar man inse att life is partly about G-Shocks? 🙂

Har ni som hÀngt hÀr inne lÀnge gjort en poll kring vad vi har för medelÄlder pÄ oss i G-trÀsket?
Vad Ă€r snittĂ„ldern, dvs vid vilken Ă„lder börjar man inse att life is partly about G-Shocks? 🙂
Efter husköp och smÄbarn konstaterar man snabbt att G-Shock is the shit
4C689454-6DBE-4AF4-B1F6-8232F95D613C.jpeg

DÄ Àr man nÀstan klar med samlingen. Finns vÀl nÄn till att införskaffa, men fÄr vÀnta pga kostnad och en vÄr/sommar med lite Àventyr! Tur de Àr skyddade av en snorunge & tiger, Boba:n och Tyler Durden!

Bilagor

• 20210221_153605.jpg
    20210221_153605.jpg
    1.2 MB · Visningar: 23
Jag fÄr kÀnslan att snittÄldern Àr rÀtt hög, men jag kan ha fel. Min gissning Àr att mÄnga som mig vÀxte upp med Casio digitala ur pÄ 80 talet

Min Älder framgÄr av mitt nick, fyller 33 Är till hösten :)

GĂ€llande att fastna för G-Shocks sĂ„ mĂ„ste jag ge trĂ„den en massa credd. Är ju sĂ„ himla trevligt hĂ€r att tom den mest aviga personen till "plastklockor" blir omvĂ€nd đŸ„°

Min Älder framgÄr av mitt nick, fyller 33 Är till hösten :)

GĂ€llande att fastna för G-Shocks sĂ„ mĂ„ste jag ge trĂ„den en massa credd. Är ju sĂ„ himla trevligt hĂ€r att tom den mest aviga personen till "plastklockor" blir omvĂ€nd đŸ„°
33... JĂ€kla spoling 😁 Du var ju bara 6Ă„r nĂ€r jag köpte mitt hus....

KÀnns inte som om det Àr sÄ mÄnga trÄdar hÀr pÄ KS som stÀmningen Àr sÄ positiv och hjÀlpsam som i just "vÄr" trÄd:D
Sen att den tenderar att bli dyr i det lÄnga loppet... Det Àr ju en annan sak.... Kööööööööööööp!:p

Trodde först att jag hade satt den uppochner 😂
IMG_20210221_132301.jpg

Jag tycker om nÀr klockan blir mer diskret och endast bandet syns uppifrÄn. FrÄn början sÄ hade jag alltid sÄ pÄ jobbet dÄ klockan fastnar mindre. Nu Àr det svÄrt att Àndra.
Intressant att bĂ€ra en Mudmaster pĂ„ insidan handleden. Som special forces alltsĂ„. 😆 Helt omöjlig för vi som sitter vid skrivbordet med mus och tangentbord hela dagarna... 😅

33... JĂ€kla spoling 😁 Du var ju bara 6Ă„r nĂ€r jag köpte mitt hus....

KÀnns inte som om det Àr sÄ mÄnga trÄdar hÀr pÄ KS som stÀmningen Àr sÄ positiv och hjÀlpsam som i just "vÄr" trÄd:D
Sen att den tenderar att bli dyr i det lÄnga loppet... Det Àr ju en annan sak.... Kööööööööööööp!:p

Hade ocksĂ„ velat köpa hus 1994! Sved rejĂ€lt i plĂ„nboken nĂ€r vi köpte hösten 2019 đŸ€Ł

Tillbaka
Topp