Spot onDiskuterar sÀllan ks med frugan. Hennes Äsikt Àr att det Àr ett forum fullt av vuxna pojkar med pÄ tok för mycket lekpengar![]()
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Spot onDiskuterar sÀllan ks med frugan. Hennes Äsikt Àr att det Àr ett forum fullt av vuxna pojkar med pÄ tok för mycket lekpengar![]()
Man kan ju inte annat Àn att hÄlla med!Diskuterar sÀllan ks med frugan. Hennes Äsikt Àr att det Àr ett forum fullt av vuxna pojkar med pÄ tok för mycket lekpengar![]()
Jag mÀktar inte riktigt med att följa fler trÄdar Àn den hÀr. MÄste man göra nÄgot aktivt för att vara med i tÀvlingarna?SÄ se nu för f-n till att vinna tillbaks det till trÄden
Det kommer vara nÄgot mycket svart![]()
Haha ingen pÄ jobbet som mÀrker om man har seiko, omega g-shock eller klocka allsVid matbordet idag:
âEn kul grej i mars Ă€r att jag ska ha samma klocka pĂ„ mig hela mĂ„naden, en utmaning pĂ„ KSâ
âJaha, vilken ska du vĂ€lja dĂ„?â (Tydligt ointresserad)
âG-Shockâ
âMen dĂ„ sĂ„, Ă€r ju bara den du anvĂ€nder Ă€ndĂ„?â (Singular!?)
Mina senaste inköp har gÄtt helt obemÀrkt förbi.
@DerixJag mÀktar inte riktigt med att följa fler trÄdar Àn den hÀr. MÄste man göra nÄgot aktivt för att vara med i tÀvlingarna?
Vet inte riktigt, jag Äkte ut tidigt förra Äret@Derix
Du har ju vart med förr. Mer lotteri Àn tÀvlingar va?
Den hÀr var krÄnglig
![]()
MÀrkte det jag ocksÄ, vÀldigt osmidigt att hitta notiser. Jag Àr militant motstÄndare till smarta klockor sÄ detta blir en prövning. Den kommer förmodligen att anvÀndas som en helt vanlig G-Shock.Riktigt trevlig display men jag sÄlde min för jag kom inte överens med menysystemet. KrÀvs tex mÄnga knapptryckningar för att lÀsa notiser. HÀr ligger Casio efter Garmin m.fl. i anvÀndarvÀnlighet.
Skippar man de funktionerna Àr den kalas. Hoppas pÄ att displayen letar sig till fler modeller för det Àr den bÀsta negativa jag har testatMÀrkte det jag ocksÄ, vÀldigt osmidigt att hitta notiser. Jag Àr militant motstÄndare till smarta klockor sÄ detta blir en prövning. Den kommer förmodligen att anvÀndas som en helt vanlig G-Shock.
Tror det handlar om lotteri. Men jag killgissar. Första OWG för mig ocksÄ.@Lord_tito88 dÄ... NÄgon?![]()
Min kollegas dröm klocka, har verkligen fÄtt in honom i G-shock trÀsket.5,6 km promenad med Rangeman idag, hemgjorda köttbullar med grÀddsÄs nÀr jag kom hem
![]()
![]()
Kör du stĂ„lisen pĂ„ gymmet? Som en riktig beater. Snyggt!Ălskar nĂ€r displayen lyser upp automatiskt.
![]()
Det ger sig, jag gillar den skarptDen hÀr var krÄnglig
![]()
LÀser inte notiser, dÄ Àr det löstRiktigt trevlig display men jag sÄlde min för jag kom inte överens med menysystemet. KrÀvs tex mÄnga knapptryckningar för att lÀsa notiser. HÀr ligger Casio efter Garmin m.fl. i anvÀndarvÀnlighet.
En G dÀr den hör hemmaKör du stÄlisen pÄ gymmet? Som en riktig beater. Snyggt!![]()
Snyggt fÄngat!
Ăr tidskillnaden mellan Nassau och Sverige inte i hela timmar?Större, helt klart men bandet gör den ruskigt bekvĂ€m tycker jag.
![]()
15.44 Ă€r nĂ€r tidvattnet Ă€r nere och vĂ€nder (tror jag)Ăr tidskillnaden mellan Nassau och Sverige inte i hela timmar?![]()
Kan du knÀppa en sÄn hÀr bild imorn med GW-M5610:an?Perfekt storlek pÄ denna. NÄgot större Àn en vanlig square?
![]()
5610 över gbx100Kan du knÀppa en sÄn hÀr bild imorn med GW-M5610:an?
SÄ för jag se hur mycket större bakstycket Àr innan banden kurvar nedÄt.
![]()
Tillverkad i Vitryssland, nÀrmare bestÀmt. Mattgrönt och mattblÄtt verkar ha varit inne i öst pÄ murens tid. Det kanske finns en marknad för en mattgrön G Shock som visar timmar, minuter och becquerel?Casio F-91W's analog frÄn USSR
![]()
Tack5610 över gbx100
![]()
VÀnster 5610, höger gbx![]()
Ligger en vit hÀr pÄ köp o sÀlj. Annars har jag dÄlig koll pÄ den modellen.Tack
Ser inte sÄ farligt mycket större ut.
Verkar dock lite knepiga att fÄ tag i. Har de redan blivit discontinued? Eller har produktionen inte hunnit med efterfrÄgan kanske?