• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hÀr var krÄnglig :nailbiting:
DDC970E2-3AF9-4AB5-9E53-A224F7398CE6.jpeg

Den hÀr var krÄnglig :nailbiting:
DDC970E2-3AF9-4AB5-9E53-A224F7398CE6.jpeg

Hur kÀnns den i övrigt? Har varit sugen pÄ denna modell men inte köpt den Àn. Den lockar mycket, speciellt funktionerna, samtidigt som den kÀnns för mycket som en trÀningsklocka.

allmÀn frÄga till trÄden, finns det nÄgon square med stegrÀkning och liknande funktioner som inte ser sÄ smart-watchig ut?

Ok guys... har nyss fÄtt ett samtal med den lÄngt efterlÀngtade frÄgan:
”Kan du börja jobba pĂ„ mĂ„ndag den 1-e mars?” đŸ„łđŸŸđŸ–•đŸ˜Ž
Huh, vad glad jag blev...nu vĂ€ntar 4 mĂ„nader med matlĂ„dor och DW-5600E som arbetsklocka 👍
A6CD8914-8FC2-459E-975F-C4E587AFD6BA.jpeg

Hur kÀnns den i övrigt? Har varit sugen pÄ denna modell men inte köpt den Àn. Den lockar mycket, speciellt funktionerna, samtidigt som den kÀnns för mycket som en trÀningsklocka.

allmÀn frÄga till trÄden, finns det nÄgon square med stegrÀkning och liknande funktioner som inte ser sÄ smart-watchig ut?
Gbd-800, ingen square dock men rÀtt nÀra i storlek.

Vid matbordet idag:

”En kul grej i mars Ă€r att jag ska ha samma klocka pĂ„ mig hela mĂ„naden, en utmaning pĂ„ KS”
”Jaha, vilken ska du vĂ€lja dĂ„?” (Tydligt ointresserad)
”G-Shock”
”Men dĂ„ sĂ„, Ă€r ju bara den du anvĂ€nder Ă€ndĂ„?” (Singular!?)

Mina senaste inköp har gÄtt helt obemÀrkt förbi.

Bilagor

• F2E19040-5C03-4C6F-9F6A-C4A6FE3F2EF1.jpeg
    F2E19040-5C03-4C6F-9F6A-C4A6FE3F2EF1.jpeg
    361 KB · Visningar: 27
Gbd-800, ingen square dock men rÀtt nÀra i storlek.

tack för tipset, har en Gba-800 redan jag gillar, men Àr sugen pÄ en fyrkantigare tror jag. StegrÀknare Àr dock ett krav och dÄ försvinner ju tyvÀrr mÄnga modeller. Den dÀr Gbx-100 Àr funktionsmÀssigt perfekt med massa roliga grejer, men det Àr nÄgot med den övertydliga displayen som gör att jag tvekar. Blir lixom för bra sÄ den pÄminner om en smartwatch och det vill jag inte ha. FÄr kanske bli ett provköp om ingen vet nÄgon annan modell med liknande funktioner.

Vid matbordet idag:

”En kul grej i mars Ă€r att jag ska ha samma klocka pĂ„ mig hela mĂ„naden, en utmaning pĂ„ KS”
”Jaha, vilken ska du vĂ€lja dĂ„?” (Tydligt ointresserad)
”G-Shock”
”Men dĂ„ sĂ„, Ă€r ju bara den du anvĂ€nder Ă€ndĂ„?” (Singular!?)

Mina senaste inköp har gÄtt helt obemÀrkt förbi.

Diskuterar sĂ€llan ks med frugan. Hennes Ă„sikt Ă€r att det Ă€r ett forum fullt av vuxna pojkar med pĂ„ tok för mycket lekpengar đŸ€Ł

Tillbaka
Topp