SÄ se nu för f-n till att vinna tillbaks det till trÄden
Det kommer vara nÄgot mycket svart
Det kommer vara nÄgot mycket svart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men vÀldans schnyggDen hÀr var krÄnglig
Riktigt cool, ref pÄ den?VÄr trÄds G-shock-ryss vs Batman (snubben som slÄr först)
Klocka för topic:
Slut pÄ colan, slut pÄ dagen.
Faktiskt. Och vÀldigt lÀsbar display, trots att den Àr negativ. Nu gÀller det bara att lÀra sig alla funktioner..Men vÀldans schnygg
Som med Heffaklumpen(stora RM)⊠Jag har iaf lyckats byta utseende pÄ displayen Àn sÄ lÀngeFaktiskt. Och vÀldigt lÀsbar display, trots att den Àr negativ. Nu gÀller det bara att lÀra sig alla funktioner..
Till vilken app Àr det inlogg??Det hÀr gÄr bra..
Den hÀr var krÄnglig
DW-5610SUS-5ERRiktigt cool, ref pÄ den?
Grattis! Vad sköntOk guys... har nyss fÄtt ett samtal med den lÄngt efterlÀngtade frÄgan:
âKan du börja jobba pĂ„ mĂ„ndag den 1-e mars?â
Huh, vad glad jag blev...nu vÀntar 4 mÄnader med matlÄdor och DW-5600E som arbetsklocka
Det hÀr med OWG Àr lite av ett personangrepp. Kommer sakna den hÀr bl.a
Gbd-800, ingen square dock men rÀtt nÀra i storlek.Hur kÀnns den i övrigt? Har varit sugen pÄ denna modell men inte köpt den Àn. Den lockar mycket, speciellt funktionerna, samtidigt som den kÀnns för mycket som en trÀningsklocka.
allmÀn frÄga till trÄden, finns det nÄgon square med stegrÀkning och liknande funktioner som inte ser sÄ smart-watchig ut?
Grattis kompis!Ok guys... har nyss fÄtt ett samtal med den lÄngt efterlÀngtade frÄgan:
âKan du börja jobba pĂ„ mĂ„ndag den 1-e mars?â
Huh, vad glad jag blev...nu vÀntar 4 mÄnader med matlÄdor och DW-5600E som arbetsklocka
Tittat pÄ en sÄn hÀr ocksÄ men har tyvÀrr köpstoppPerfekt storlek pÄ denna. NÄgot större Àn en vanlig square?
- LÀngre ner i trÄden ser du ett exempel pÄ kul funktion hos RMSom med Heffaklumpen(stora RM)⊠Jag har iaf lyckats byta utseende pÄ displayen Àn sÄ lÀnge
Har mest haft den som klocka nu, men det ska testas funktioner vad det lider, det kan jag lova- LÀngre ner i trÄden ser du ett exempel pÄ kul funktion hos RM
Min Ragge.
Jag kan göra det lite lÀttare för dig, sÀlj den till migDet hÀr med OWG Àr lite av ett personangrepp. Kommer sakna den hÀr bl.a
Gbd-800, ingen square dock men rÀtt nÀra i storlek.
Vid matbordet idag:
âEn kul grej i mars Ă€r att jag ska ha samma klocka pĂ„ mig hela mĂ„naden, en utmaning pĂ„ KSâ
âJaha, vilken ska du vĂ€lja dĂ„?â (Tydligt ointresserad)
âG-Shockâ
âMen dĂ„ sĂ„, Ă€r ju bara den du anvĂ€nder Ă€ndĂ„?â (Singular!?)
Mina senaste inköp har gÄtt helt obemÀrkt förbi.
Större, helt klart men bandet gör den ruskigt bekvÀm tycker jag.Perfekt storlek pÄ denna. NÄgot större Àn en vanlig square?