Den âmoddenâ Ă€r sjukt snygg. TĂ€nkte testa samma pĂ„ min dock har jag positiv displayĂr fortfarande riktigt nöjd med den hĂ€r!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den âmoddenâ Ă€r sjukt snygg. TĂ€nkte testa samma pĂ„ min dock har jag positiv displayĂr fortfarande riktigt nöjd med den hĂ€r!
Tack!Den âmoddenâ Ă€r sjukt snygg. TĂ€nkte testa samma pĂ„ min dock har jag positiv display
Det borde vara helt ok sÄ lÀnge klockan inte sitter pÄ handleden dÄ har man inte brutit reglerna resonerar jag . En mycket bra fundering frÄn din sida.
Jag blev ocksÄ lite sugen pÄ att köra GBX under marsDen hÀr Àr sÄ pass bra sÄ jag funderar pÄ att köra den hÀr under OWG mÄnaden. Skulle jag ha ett svart armband till sÄ skulle det vara en no brainer. Jag har stenkoll pÄ min kollega i Brisbane, kan till och med varna honom för ebb och flod
Om jag slÄr av den sÄ kraschar appenOm man irriterar sig över notiser i GBXen sÄ slÄr man enkelt av dessa. Personligen sÄ gillar jag inte smart klockor, blir bara stressad av allt plingade.
Oj. Har hört att mÄnga irriterat sig pÄ appen som buggig. För mig har den fungerat bra. NÄgon enstaka gÄng har telefonen inte synkat mot klockan men det har löst sig av att jag kört phone findernOm jag slÄr av den sÄ kraschar appen
Ja det rÀknar jag kallt med! Annars Àr jag rökt!Hur Àr reglerna pÄ OWG march? FÄr man posta bilder pÄ andra klockor om dom inte sitter pÄ armen? @livinl0ud @Aros
Och ryssen! Glöm inte honom!Jupp, finns la en regel och det Àr att ingen annan klocka fÄr sitta pÄ handleden. Annars kommer Batman och ger en smisk
G-Dipsy?En supertrÄksub, ha ha!
Jag bestÀller en Deadpool dÄ tackFÄ barn pÄ fritids = gott om tid för pyssel .
Men vad Àr det för ref pÄ ryssen nu dÄ?Och ryssen! Glöm inte honom!
Fixar under veckanJag bestÀller en Deadpool dÄ tack
Usch, vad ni hÄller pÄ dÄ. NÀr kommer "ONEDIFFERENTWATCHEVERYDAYOFTHEMONTH"? DÄ ska jag starkt fundera pÄ att vara med.Hur Àr reglerna pÄ OWG march? FÄr man posta bilder pÄ andra klockor om dom inte sitter pÄ armen? @livinl0ud @Aros
Fin gest!Nu Àr priset officiellt
UTMANING - OWG 1 mÄnad 2021
En utmaning att endast bĂ€ra en och samma klocka under en mĂ„nads tid, start 1 mars 2021. Ăntligen Ă€r det dags för Ă„rets klock-fasta. Vi Ă€r mĂ„nga som har lĂ€ngtat, och nu Ă€r det dags att anmĂ€la sig. Det Ă€r sĂ„ klart fritt att vĂ€lja vilken klocka man vill men jag sjĂ€lv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Nu Àr priset officiellt
UTMANING - OWG 1 mÄnad 2021
En utmaning att endast bĂ€ra en och samma klocka under en mĂ„nads tid, start 1 mars 2021. Ăntligen Ă€r det dags för Ă„rets klock-fasta. Vi Ă€r mĂ„nga som har lĂ€ngtat, och nu Ă€r det dags att anmĂ€la sig. Det Ă€r sĂ„ klart fritt att vĂ€lja vilken klocka man vill men jag sjĂ€lv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Jag har kört sÄ i en vecka nu.Usch, vad ni hÄller pÄ dÄ. NÀr kommer "ONEDIFFERENTWATCHEVERYDAYOFTHEMONTH"? DÄ ska jag starkt fundera pÄ att vara med.
Hi hi, ytterligare en bra orsak att ha timsignalenIgÄr orsakade den hÀr trÄden mig en del huvudbry. Inspirerad av alla era ladd-bilder sÄ hÀngde jag min square pÄ utsidan av en blomkruka för att fÄ sig lite sol. Senare pÄ kvÀllen nÀr jag skulle byta klocka kunde jag för allt i vÀrlden inte hitta den, fattade inte var den kunde vara. Som tur var hade jag tim-pipet pÄ och kunde tillslut lokalisera klockan...
Vilken talang. Antar att du Àr omtyckt pÄ fritids.