Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men vafaaen, nu fÄr du mig att vilja ha olika varianter av Mudman Jag som tÀnkte slimma lÄdan!
FörlÄt, inte med mening. Men den Àr bra.Men vafaaen, nu fÄr du mig att vilja ha olika varianter av Mudman Jag som tÀnkte slimma lÄdan!
Ăr bandet skönt? UngefĂ€r som pĂ„ RM JDM kan jag tĂ€nka?FörlĂ„t, inte med mening. Men den Ă€r bra.
Ja det tycker jag, bekvĂ€mt.Ăr bandet skönt? UngefĂ€r som pĂ„ RM JDM kan jag tĂ€nka?
Ser farligt ut. KÀnner jag mig sjÀlv rÀtt lÀr katastrofen vara ett faktum!Jag rekommenderar ocksÄ att gÄ till en urmakare eller sÄ kan man göra som mig och ta till en tving, lite legobitar och eltejp. Glaset lossnade tillslut med en rejÀl smÀll!
Oavsett om man gör glasbytet sjÀlv eller inte Àr det bra att kÀnna till att solcellerna sitter fast i boetten. Man ska bara trycka pÄ den delen av glaset som saknar tryck. NÀr det nya glaset sÀtts dit kan man trycka över hela.
SĂ„dana figurer har jag varit sugen pĂ„ att skaffa lĂ€nge! Ăr dock rĂ€dd att min samlarhjĂ€rna skulle koka över och fylla hela huset med demDet var ju en del Deadpool hĂ€rom dagen. Ăr ocksĂ„ ett Marvel-fan, köpte min första Marveltidning 1966 (Daredevil, hette Demonen dĂ„ i Sverige). Har den fortfarande kvar
Lite mer Deadpool:
- Samlar Batman, barnbarnen drog igĂ„ng det hĂ€r ...SĂ„dana figurer har jag varit sugen pĂ„ att skaffa lĂ€nge! Ăr dock rĂ€dd att min samlarhjĂ€rna skulle koka över och fylla hela huset med dem
Köööööp bara, vad kan det kosta? En fru/sambo hit eller ditSĂ„dana figurer har jag varit sugen pĂ„ att skaffa lĂ€nge! Ăr dock rĂ€dd att min samlarhjĂ€rna skulle koka över och fylla hela huset med dem
Denna dök upp i brevlÄda idag frÄn Australien. Konstigt att jag inte behövt betala moms pÄ den, innan den skickades vidare..
Typ 980kr..Var det deklarerade vÀrdet under 1 tkr?
Typ 980kr..
Ok, en positiv positiv överraskning iafJag har ocksÄ sluppit moms nÀr det har varit under 1 tkr. Var iofs frÄn Japan dÄ men har möjligtvis nÄgot att göra med att EU har ett frihandelsavtal med dom.
Men momsen kan ju komma vid ett senare tillfÀlle eller?
Japp, PostNord brukar vilja ha betalning innan man fÄr sitt paket.Beror pÄ vilket fraktbolag som anvÀnds. DHL brukar skicka en faktura medan PostNord vill ha förskottsbetalning.
GÀller inte frihandelsavtal tullavgifter? FÄr bli kvÀllens googling.Jag har ocksÄ sluppit moms nÀr det har varit under 1 tkr. Var iofs frÄn Japan dÄ men har möjligtvis nÄgot att göra med att EU har ett frihandelsavtal med dom.