• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den utstrĂ„lar verkligen lek pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt! Den fĂ„r mig att tĂ€nka pĂ„ sĂ„dana dĂ€r armband som ungarna kommer hem med frĂ„n dagis som de har gjort sjĂ€lva i alla möjliga fĂ€rger 😄. Grym👍
Kunde inte sagt det bĂ€ttre sjĂ€lv đŸ™ŒđŸ„ł. Detta Ă€r favoritklockan bland kidsen pĂ„ skolan jag arbetar pĂ„ 😃.

Försöker vara lika duktig som @livinl0ud men det Àr svÄrt. NÄgon som kan se vad det förestÀller?
3480C406-2017-4AAE-AB66-152A66D27858.jpeg
5251D5D2-334C-46B0-952E-CD232632F93A.jpeg
Första tanken shrek som kÀkar blÄbÀr men sÀtter mina pengar pÄ: Space invaders (kidsen fÄr googla)

Efter övervĂ€gande av en Rangeman GW-9400 sĂ„ blev det vad en del av er kallar ”trĂ„ksub” istĂ€llet. Gillar square klockorna.
Den Àr begagnad och visste att den var vÀldigt sliten nÀr jag köpte den.

Har nÄgon av er moddat en GMW-B5000 med eftermarknadsdelar?
Har en titanklocka frÄn 90-talet (Certina) och den Àr vÀldigt bekvÀm pÄ vristen. Vill inte lÀgga 15.000kr pÄ Àn titanversion frÄn Casio.

NĂ„gon som har erfarenhet av eftermarknads titan kit eller andra mods och tips om var man ska handla?

Bilagor

• EA885DF0-5EDB-4FF5-A256-4BBC7ED4B755.jpeg
    EA885DF0-5EDB-4FF5-A256-4BBC7ED4B755.jpeg
    385.3 KB · Visningar: 16
Den hĂ€r Ă€r ju OWG-material egentligen 😍
KÀnner en som kört med denna i flera Är sÄ det verkar vara möjligt!
Synd bara att ljuset Àr sÄ svagt. Vaknar jag mitt i natten ser jag inte tiden med ljuset pÄ. Annat Àr det pÄ RangemÀnnen GPR-B1000 & GW-9400.
Jag tycker att de e mycket lÀttare lÀsa av tiden med Mudmaster. Man behöver inte göra extra rörelse med höger handen och trycka pÄ ljus knappen. Lumen alltid lyser tillrÀckligt bra

Tillbaka
Topp