Klar han ska va med !Ska du ocksÄ vara med i OWG March eller Àr det en helt vanlig lördag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klar han ska va med !Ska du ocksÄ vara med i OWG March eller Àr det en helt vanlig lördag?
Ska du ocksÄ vara med i OWG March eller Àr det en helt vanlig lördag?
Den Àr förjÀvla snygg i orginal utförandet oxÄ. Min har Äkt slalom idag
Modulen Àr den bÀsta av alla squares som jag Àgt.Gillar att displayen fÄr en blÄaktig tint i vissa vinklar.
Har bytt klocka tre gÄnger idag. GrÄ-oak, Mudmaster, trÄksub och kanske en till senare ikvÀll
Vad Àr det ju hÄller pÄ med för projekt?UngefÀr hÀr tog det stopp för mitt jÀrnspett. Vi kör vidare nÀsta helg med det stora artilleriet
Klar han ska va med !
Ser lite fake ut, eller?
Ser 100% fake ut tycker jag.Ser lite fake ut, eller?
Stort tack för tips. Jag har inte riktigt satt fingret pÄ det men jag tror att det delvis beror pÄ att displayen Àr negativ samt att den inte har solar. Det kÀndes bara trökigt. Men det dÀr var lockande för den gröna Àr mycket mycket snyggare. Avvaktar dock just nu. KÀnns dumt att köpa klockor dagarna innan OWGM@Crispie kommer inte ihÄg varför du inte kom överens med den orangea GG-B100?
Var det för att det var GG-B100 eller för att den inte var olivgrön?
Om det var det senare, sÄ Àr detta ett riktigt bra pris pÄ oliven.
JordkÀllare hÄller pÄ att implodera sÄ den mÄste rivas ur ett sÀkerhetsperspektiv. Grabben gillar att klÀttra pÄ den och jag Àr livrÀdd varje gÄng.Vad Àr det ju hÄller pÄ med för projekt?
Aha, ÀndÄ kul med jordkÀllare. Klimatsmart!JordkÀllare hÄller pÄ att implodera sÄ den mÄste rivas ur ett sÀkerhetsperspektiv. Grabben gillar att klÀttra pÄ den och jag Àr livrÀdd varje gÄng.
Hade den varit fin sÄ hade den fÄtt vara kvar, helt klart.Aha, ÀndÄ kul med jordkÀllare. Klimatsmart!
Ălskar pannkaka, tyvĂ€rr tycker frun inte att det Ă€r helgmat. FörstĂ„r henne inte alltidNu tar vi en körsbĂ€rsöl till pannkakssteket
Varför riva jordkÀllaren? JordkÀllare Àr en vÄt dröm för mig.UngefÀr hÀr tog det stopp för mitt jÀrnspett. Vi kör vidare nÀsta helg med det stora artilleriet
Ser ut som ett spöke i Pacman!Försöker vara lika duktig som @livinl0ud men det Àr svÄrt. NÄgon som kan se vad det förestÀller?
Ser lite fake ut, eller?
Den Àr en fara för livet.Varför riva jordkÀllaren? JordkÀllare Àr en vÄt dröm för mig.
SÄg det efter att jag frÄgat. Klokt! Lycka till och kÀmpa pÄ.Den Àr en fara för livet.
Det började med att förra Àgarna till huset lÀt björkar vÀxa ovanpÄ jordkÀllaren. Rotsystemet sprÀnger sönder stensÀttningen och det börjar helt plötsligt bli stora springor mellan stenblocken. TvÄ alternativ ÄterstÄr; plocka ned och mura om eller riva.
Aha, det Àr du som har den dÀr snygga i samlingen . Satt bara hÀromdan och funderade pÄ att det var ett bra tag sedan man sÄg den i trÄden.Denna Àr rÀtt trevlig. Men kÀnns otroligt liten nÀr jag kört Mudmaster ett tag
BeslutsÄngest eller deltagandeÄngest?Funderar pÄ om inte Grodmannen ska bli marsklockan trots allt?
Ăr det graven Jesus lĂ„g i som han sedan rymde ifrĂ„n?UngefĂ€r hĂ€r tog det stopp för mitt jĂ€rnspett. Vi kör vidare nĂ€sta helg med det stora artilleriet
Hyr en minigrÀvare och bestÀll ett lass med jord. Riv graven och fyll igenUngefÀr hÀr tog det stopp för mitt jÀrnspett. Vi kör vidare nÀsta helg med det stora artilleriet
FÄr bli nÀsta helg!Hyr en minigrÀvare och bestÀll ett lass med jord. Riv graven och fyll igen
Bild för OT...