• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

9CE080A4-9A7A-49FB-BA53-B5D9D1E64B8C.jpeg
Den Àr förjÀvla snygg i orginal utförandet oxÄ. Min har Äkt slalom idag

@Crispie kommer inte ihÄg varför du inte kom överens med den orangea GG-B100?
Var det för att det var GG-B100 eller för att den inte var olivgrön?
Om det var det senare, sÄ Àr detta ett riktigt bra pris pÄ oliven.
C821474E-F391-4641-8136-46FD34165E04.jpeg
Stort tack för tips. Jag har inte riktigt satt fingret pĂ„ det men jag tror att det delvis beror pĂ„ att displayen Ă€r negativ samt att den inte har solar. Det kĂ€ndes bara trökigt. Men det dĂ€r var lockande för den gröna Ă€r mycket mycket snyggare. Avvaktar dock just nu. KĂ€nns dumt att köpa klockor dagarna innan OWGM 😝

Senast Àndrad:
Varför riva jordkÀllaren? JordkÀllare Àr en vÄt dröm för mig.
Den Àr en fara för livet.

Det började med att förra Àgarna till huset lÀt björkar vÀxa ovanpÄ jordkÀllaren. Rotsystemet sprÀnger sönder stensÀttningen och det börjar helt plötsligt bli stora springor mellan stenblocken. TvÄ alternativ ÄterstÄr; plocka ned och mura om eller riva.

Den Àr en fara för livet.

Det började med att förra Àgarna till huset lÀt björkar vÀxa ovanpÄ jordkÀllaren. Rotsystemet sprÀnger sönder stensÀttningen och det börjar helt plötsligt bli stora springor mellan stenblocken. TvÄ alternativ ÄterstÄr; plocka ned och mura om eller riva.
SÄg det efter att jag frÄgat. Klokt! Lycka till och kÀmpa pÄ.

Tillbaka
Topp