Ja verkligen, varje gÄng jag scrollar förbi den sÄ svÀr jag för mig sjÀlv att jag har sÄ klena handleder. TrÄksuben Àr ju sÄ förbaskat braArgh, vad du frestar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja verkligen, varje gÄng jag scrollar förbi den sÄ svÀr jag för mig sjÀlv att jag har sÄ klena handleder. TrÄksuben Àr ju sÄ förbaskat braArgh, vad du frestar!
Nu har jag bubblat fÀrdigt Har du kexchokladen kvar?Det Àr den, anvÀnd enstaka tillfÀllen bara
Blir det affÀr tar jag standardprocent (50%) i mÀklararvodeNu har jag bubblat fÀrdigt Har du kexchokladen kvar?
Du borde ju skicka ett antal kexchoklad till mig för sveda och vÀrk pÄ kontot tycker jag om det blir affÀrBlir det affÀr tar jag standardprocent (50%) i mÀklararvode
Av kexchokladen alltsÄ
Jag har aldrig köpt nÄt med en mÀklare inblandad dÀr mÀklaren betalar migDu borde ju skicka ett antal kexchoklad till mig för sveda och vÀrk pÄ kontot tycker jag om det blir affÀr
SÄ funkar det i SmÄlandJag har aldrig köpt nÄt med en mÀklare inblandad dÀr mÀklaren betalar mig
Du klarade dig En annan mycket trevlig person knep den innan migJag har aldrig köpt nÄt med en mÀklare inblandad dÀr mÀklaren betalar mig
JÀklar vad nice C=64oaken Àr!Det plingade till i mobilen och visst var det postnord appen som sa att det var dags att gÄ till Ica och hÀmta paket. InnehÄllet var det hÀr:
Som ni ser Àr det en Gameboyoak men eftersom jag frivilligt valt att köra Rangeman hela mars fick den snÀllt flytta tillbaka in i lÄdan efter ett snabbt wristshot. SjÀlvplÄgeriet nÄdde helt plötsligt nya höjder!!!
Jag fÄr Äterkomma i april nÀr jag hunnit bÀra den mer Àn 30 sekunder. Första intrycket idag var att den kÀndes liten men det beror nog mest pÄ att jag kört Rangeman ett par veckor i strÀck nu.JÀklar vad nice C=64oaken Àr!
Jag har haft en gul oak. Tyckte den satt helt perfekt pÄ min handled, men negativ display + avsaknad av analog sekundvisare gjorde att den fick lÀmna. Jag kan tÀnka mig att man kÀnner stor skillnad mellan rangeman och oak.Jag fÄr Äterkomma i april nÀr jag hunnit bÀra den mer Àn 30 sekunder. Första intrycket idag var att den kÀndes liten men det beror nog mest pÄ att jag kört Rangeman ett par veckor i strÀck nu.
Ja det dÀr med sekundvisaren har jag ocksÄ tÀnkt pÄ. Jag Àr dock mer orolig för hur jag kommer uppleva byggkvaliteten eftersom bÄde Rangeman och Mudmaster jag hade innan Àr vÀlbyggda klockor.Jag har haft en gul oak. Tyckte den satt helt perfekt pÄ min handled, men negativ display + avsaknad av analog sekundvisare gjorde att den fick lÀmna. Jag kan tÀnka mig att man kÀnner stor skillnad mellan rangeman och oak.
@livinl0ud? Hann du hugga den?Du klarade dig En annan mycket trevlig person knep den innan mig
Gillar "busy" skÀrmen. SÄ mycket info stÄr pÄ denKollar ut genom fönstret, ser att det Àr fullmÄne. Kollar pÄ klockan - det Àr ju fullmÄne!
Ser det inte lite ut som en Casio collection barn-klocka...?SÄ slÀpper casio en AWG-M520 med solar och MB .
Men vĂ€nta... nu ska vi inte göra klockan FĂR bra, vi gör den med negativ display! JA det gör vi!
https://www.g-central.com/g-shock-awg-m520-origin-analog-digital-with-solar-mb6/
Jag kunde inte lÄta bli !@livinl0ud? Hann du hugga den?
HÀrligt!Jag kunde inte lÄta bli !
TrÄkigt dock att bara titta pÄ klockan under mars .
Det Àr absolut ett alternativ , tror dock utmaningen blir svÄrare med den fÀrgglada fyrkanten jag tÀnkt köra pÄ.HÀrligt!
Gör som nÄgon annan gjorde i trÄden som hade nytt pÄ gÄng in.
AnmÀl trÄksubben och gÄ med handleden tom första dagarna i mars tills den kommer
SÄ slÀpper casio en AWG-M520 med solar och MB .
Men vĂ€nta... nu ska vi inte göra klockan FĂR bra, vi gör den med negativ display! JA det gör vi!
https://www.g-central.com/g-shock-awg-m520-origin-analog-digital-with-solar-mb6/
Lekparksklockan .
Hmm en bakterie ?Försöker vara lika duktig som @livinl0ud men det Àr svÄrt. NÄgon som kan se vad det förestÀller?