• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TĂ€nkte snurra lite jag med men orkar inte dra igĂ„ng och byta datum... 😬
Har helt slutat anvĂ€nda mina automater av den anledningen. Orkar inte förklara för frun varför man ska behöva en winder, hon tycker redan det Ă€r hĂ„l i huvudet att man ska betala dyra pengar för klockor som inte hĂ„ller tiden, som ska servas och som mĂ„ste stĂ€llas om med nĂ„gon dags mellanrum. Jag Ă€r nĂ€stan beredd att hĂ„lla med đŸ€Ł

Man fĂ„r la byta som en @Derix nu den hĂ€r sista tiden đŸ€Ł
Helt rÀtt!
KvÀllsklockan Àr pÄ
346CDCD5-C403-4959-9AB0-63ACFFA1F025.jpeg

Har helt slutat anvĂ€nda mina automater av den anledningen. Orkar inte förklara för frun varför man ska behöva en winder, hon tycker redan det Ă€r hĂ„l i huvudet att man ska betala dyra pengar för klockor som inte hĂ„ller tiden, som ska servas och som mĂ„ste stĂ€llas om med nĂ„gon dags mellanrum. Jag Ă€r nĂ€stan beredd att hĂ„lla med đŸ€Ł
Men dom Àr vackra att titta pÄ!

FĂ„r se vad som hĂ€nder efter OWG March, kĂ€nner mig ovanligt nöjd med min klocklĂ„da för tillfĂ€llet 🙃

För att förtydliga, sjĂ€vla lĂ„dan Ă€r skrĂ€p, det Ă€r innehĂ„llet jag Ă€r nöjd med 😅

v5stqtqA.jpeg

Lite fĂ€rg pĂ„ markeringarna och lĂ€gg pĂ„ typ över 4k pĂ„ grundklockan för det? đŸ˜±

Det gĂ„r ju köpa lumade delar för nĂ„gra hundra till modellen sĂ„ lite fĂ€rg borde ju vara ganska enkelt ordna pĂ„ den för en moddare đŸ€” Men de var fina det ska jag erkĂ€nna 😎

Lite fĂ€rg pĂ„ markeringarna och lĂ€gg pĂ„ typ över 4k pĂ„ grundklockan för det? đŸ˜±

Det gĂ„r ju köpa lumade delar för nĂ„gra hundra till modellen sĂ„ lite fĂ€rg borde ju vara ganska enkelt ordna pĂ„ den för en moddare đŸ€” Men de var fina det ska jag erkĂ€nna 😎
Ja om det bara vore fĂ€rgen och arbetet som kostade pengar.. dĂ„ hade det varit ett annat pris pĂ„ dom 😉

đŸ€Ł

Jag förstÄr mig inte pÄ den hÀr klockan fullt ut..
0FCADF8D-C1DA-4C05-82C6-F00A536AE7A3.jpeg
Jag har min instÀlld pÄ att visa ebb och flod i Brisbane dÀr min kollega bor, lite roligare Àn att visa Stockholm. Vill minnas att man gÄr in pÄ profiler eller nÄgot liknande. Helt enkel Àr den inte, det hÄller jag med om.

Edit: Vill minnas att Honolulu Àr "default" instÀlld.

Tillbaka
Topp