Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ălskar hur galna folk Ă€r som övervĂ€ger att köra en klocka i en mĂ„nad
FÄr ge det ett försök.HÀxans polerputs har fungerat bra för mig att ta bort missfÀrgning. Men jag Àr osÀker pÄ vitt
Denna har funkat skapligt att göra rent band med. Kan vara vÀrt ett försök.FÄr ge det ett försök.
Borde gÄ bort med suddgummi.Till min bestörtning ser jag att min vita fina bezel blivit fÀrgad av jackan
Denna har funkat skapligt att göra rent band med. Kan vara vÀrt ett försök.
FlÀcksuddare 4-pack | Clas Ohlson
www.clasohlson.com
Ja testa innan nÄtt mildare innan hÀxans. Som sagt blir lite fundersam om hÀxans kanske fÀrgar det vita liteBorde gÄ bort med suddgummi.
Till min bestörtning ser jag att min vita fina bezel blivit fÀrgad av jackan
Underbart. Ăr det frĂ„n avsnittet Ă€r Toby kommer tillbaka?
Ja jag fÄr vÀl se missfÀrgningen som nÀr man sÀtter första repan i en stÄlklocka, det gör ont men gÄr över.Kikuo Ibes klocka ser ut sÄ hÀr. Fin patina.
DÄ har du en fin tid framför digSka jag vara helt Àrlig sÄ har jag bara sett ett avsnitt av The Office
Hmm! Mrg eller stÄlisenVilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
- KuggfrÄga va ?Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
TrÄksub. Mest mÄngsidig.Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
Grodan!Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
Kan du acceptera grodans storlek Àr valet givet!Det stÄr nog mellan de hÀr tvÄ
Jag hade kört i en mÄnad.Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
@roostermanPostar detta igen sÄhÀr dagen innan.
#OWGMARCH uppdatering!
Har alla noterat att allt tjat fÄtt @roosterman att vara med ocksÄ?
Vilka Àr det nu av oss som oftast hÀnger hÀr inne som kommer köra?
TÀnkte vi kanske behöver ha en egen variant. Jag menar Batman, come on, han biter ju inte pÄ en G-shockbÀrare.
TÀnker att vi behöver bli tillrÀttavisade för vÄr eventuellt svaga karaktÀr genom nÄt lite mer rejÀlt, lite mer som en G-shock.
Typ en stenhÄrd ryss
Det blir som en utmaning i utmaningen
SÄ den hÀr listan med deltagare fyller vi pÄ tycker jag:
@Aros
@Crispie
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@livinl0ud
@Agnbyâ
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
KÀnner ni att ni saknas, sÄ lÀgger jag till er
Edit:
Precis som i huvudtrÄden för OWG sÄ finns det inget, snitches end up in ditches! Utan under mars har alla golare polare!
Ingen kommer undan med att smyga med en annan klocka i nÄn annan trÄd, det finns alltid nÄgon som ser
Va trÄkigt, men som nÄgon annan skrev. HÀng kvar, ta det lugnt och umgÄs med de vÀnliga hÀr i trÄden. Gnistan kommer igen!SÄlt en del av mina G-shocks.
Ăr nog pĂ„ vĂ€g i en rejĂ€l dip..
KÀnns inte riktigt kul lÀngre
Ăr det ens nĂ„got att fundera pĂ„? Ska det vara en utmaning tar du grodan, de andra Ă€r ju ingen match, de passar allt och blir inte samma kamp.Vilken av de hĂ€r fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
Bra val!Ăh, det fĂ„r bli
Underbart. Ăr det frĂ„n avsnittet Ă€r Toby kommer tillbaka?
Yes det stÀmmer. Det Àr det avsnittet Toby förstör Michaels liv (igen) genom att komma tillbaka till ScrantonSka jag vara helt Àrlig sÄ har jag bara sett ett avsnitt av The Office
GrodanDet stÄr nog mellan de hÀr tvÄ
Allt Ă€r pĂ„ lĂ„tsas!!Ăr la gött att göra nĂ„got annorlunda ett tag. Typ som att lĂ„tsas vara en normal mĂ€nniska som bĂ€r en klocka varje dag
Ăr lite imponerad av alla mĂ€nniskor som bĂ€r en och samma klocka dag ut och dag in. Typ som att Ă€ga ett par jeans, eller ett par sneakers. OtĂ€nkbart i min vĂ€rldAllt Ă€r pĂ„ lĂ„tsas!!