• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
93A6477A-9EFB-4C80-81EB-C8400DFD058E.jpeg
640D83B6-B34D-46F4-A5AC-54DE599C25B4.jpeg
90D5CAA3-6738-4CE0-9877-531C3A3DEE5E.jpeg
29693557-BB26-48D7-B699-A3542FCE7291.jpeg

MRG hands down

Jag har kört min Rangeman 98% av tiden senaste veckorna, hade min Oris pÄ tisdagen förrförra veckan, sÄ jag Àr vÀl förberedd för mars. Men jag har Gameboyoaken som ligger nedpackad, en Casio worldtime pÄvÀg och en frÄn trÄden tidigare kÀnd grön rackare pÄ ingÄng sÄ just nu kÀnns det himla lÄngt till första april.

Har haft semistÄlis pÄ mig sedan fredag natt. TÀnkte tjuvstarta OWGn men har funderat pÄ om det inte vore roligare att köra Rangeman. Tog pÄ den nu och sitter hÀr och tvivlar. Har haft osunda tankar kring att köra annat Àn G ocksÄ men snabbt slagit bort dom. GMW Àr klart mÄngsidigare. Ska t.ex. ut och kÀka med brorsan och fira persiskt nyÄr hos svÀrförÀldrarna under mars mÄnad. DÄ funkar Rangeman inget bra. Tror kanske svaret redan Àr givet men jag kommer verkligen sakna den hÀr rackarns... Var tvungen att skriva av mig lite.

PXL_20210228_145001516.jpg
Kör rangemannen

Jag har kört min Rangeman 98% av tiden senaste veckorna, hade min Oris pÄ tisdagen förrförra veckan, sÄ jag Àr vÀl förberedd för mars. Men jag har Gameboyoaken som ligger nedpackad, en Casio worldtime pÄvÀg och en frÄn trÄden tidigare kÀnd grön rackare pÄ ingÄng sÄ just nu kÀnns det himla lÄngt till första april.
Är oxĂ„ kluven till detta... jag tror oaken kommer bli en riktig favorit, och semistĂ„lisen Ă€r en redan. Resten klarar jag mig utan i 30 dagar, men dessa tvĂ„.... det kommer att klia i fingrarna

Är oxĂ„ kluven till detta... jag tror oaken kommer bli en riktig favorit, och semistĂ„lisen Ă€r en redan. Resten klarar jag mig utan i 30 dagar, men dessa tvĂ„.... det kommer att klia i fingrarna
Jag hann bara klÀmma nÄgra minuter pÄ oaken innan den Äkte ner i lÄdan igen, mest för att inte fÄ allt för mycket kÀnslor för den. Det fÄr bli en nÀrmre bekantskap i april.

Tillbaka
Topp