Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med Frugis...Ja, att frivilligt utsĂ€tta sig för denna form av tortyr och sjĂ€lvspĂ€kande Ă€r ofattbart. :-O
Hon sÀger att jag Àr blÄst!
Fast hon Àlskar mig ÀndÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr benĂ€gen att hĂ„lla med Frugis...Ja, att frivilligt utsĂ€tta sig för denna form av tortyr och sjĂ€lvspĂ€kande Ă€r ofattbart. :-O
Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
Min fru undrade om jag höll pĂ„ att sĂ€ga farvĂ€l till mina klockor idag nĂ€r jag bytte för femte gĂ„ngenĂr benĂ€gen att hĂ„lla med Frugis...
Hon sÀger att jag Àr blÄst!
Fast hon Àlskar mig ÀndÄ
Det hade blivit för enkeltMRG hands down
Hon visste inte hur rÀtt hon hade!Min fru undrade om jag höll pÄ att sÀga farvÀl till mina klockor idag nÀr jag bytte för femte gÄngen
Om du Ă€ndrar dig sĂ„ tycker jag mrg. Men det Ă€r för jag Ă€r sugen sjĂ€lv pĂ„ en sĂ„n. Kanske grodan blir mer utmaning för dig?Ăh, det fĂ„r bli
Ja, jag vill att mars ska bli plÄgsamt jobbigt med en klocka som inte ens gÄr in under skjortÀrmen. TÀnk vilken frihetskÀnsla att byta till MRGn i april igenOm du Àndrar dig sÄ tycker jag mrg. Men det Àr för jag Àr sugen sjÀlv pÄ en sÄn. Kanske grodan blir mer utmaning för dig?
Det hade blivit för enkelt
Kör rangemannenHar haft semistÄlis pÄ mig sedan fredag natt. TÀnkte tjuvstarta OWGn men har funderat pÄ om det inte vore roligare att köra Rangeman. Tog pÄ den nu och sitter hÀr och tvivlar. Har haft osunda tankar kring att köra annat Àn G ocksÄ men snabbt slagit bort dom. GMW Àr klart mÄngsidigare. Ska t.ex. ut och kÀka med brorsan och fira persiskt nyÄr hos svÀrförÀldrarna under mars mÄnad. DÄ funkar Rangeman inget bra. Tror kanske svaret redan Àr givet men jag kommer verkligen sakna den hÀr rackarns... Var tvungen att skriva av mig lite.
InstÀmmer. Rangemannen funkar utmÀrkt vid middagarKör rangemannen
Nej nej nej... Det var ju en Volvo!!!Köpte @roosterman den ?
Ăr oxĂ„ kluven till detta... jag tror oaken kommer bli en riktig favorit, och semistĂ„lisen Ă€r en redan. Resten klarar jag mig utan i 30 dagar, men dessa tvĂ„.... det kommer att klia i fingrarnaJag har kört min Rangeman 98% av tiden senaste veckorna, hade min Oris pĂ„ tisdagen förrförra veckan, sĂ„ jag Ă€r vĂ€l förberedd för mars. Men jag har Gameboyoaken som ligger nedpackad, en Casio worldtime pĂ„vĂ€g och en frĂ„n trĂ„den tidigare kĂ€nd grön rackare pĂ„ ingĂ„ng sĂ„ just nu kĂ€nns det himla lĂ„ngt till första april.
Jag har sjÀlv valt en bjÀsse till klocka. Vill inte kÀnna mig ensam och sakna en square i mitten av marsKör rangemannen
Ska du köra OWG March?HÀnger lite med den Äldrade. Riktigt cool, men jag har inte riktigt klickat med den.
Ăr det displayen, lĂ€nken eller behandlingen av metallen som gnager?HĂ€nger lite med den Ă„ldrade. Riktigt cool, men jag har inte riktigt klickat med den.
MRGn helt klart om du vill leva ett normalt liv. Grodan Àr för fet för 24/7.Det stÄr nog mellan de hÀr tvÄ
Jag hann bara klĂ€mma nĂ„gra minuter pĂ„ oaken innan den Ă„kte ner i lĂ„dan igen, mest för att inte fĂ„ allt för mycket kĂ€nslor för den. Det fĂ„r bli en nĂ€rmre bekantskap i april.Ăr oxĂ„ kluven till detta... jag tror oaken kommer bli en riktig favorit, och semistĂ„lisen Ă€r en redan. Resten klarar jag mig utan i 30 dagar, men dessa tvĂ„.... det kommer att klia i fingrarna
SÀg inte sÄ, nu börjar jag Ängra migMRG
MRGn helt klart om du vill leva ett normalt liv. Grodan Àr för fet för 24/7.
Baserat pÄ dina bilder sÄ upölevde jag att du var OWG med din mrg förut. Den klarar du lÀtt en mÄnad med. Grodan dÀremot blir utmaningSÀg inte sÄ, nu börjar jag Ängra mig
SÀg inte sÄ, nu börjar jag Ängra mig
Glöm inte ryssen...Jag tror Stefaen förlÄter dig med en liten batslap pÄ kinden bara
Mesa inte ur nu! Grodan i alla vÀder! Den Àr fetast och coolaste, funkar med alla klÀder osv......SÀg inte sÄ, nu börjar jag Ängra mig
Nja, vi vill ju gÀrna ha kvar @Derix i trÄden. Inte ens Bamse klarar en sÄdan lavett!Glöm inte ryssen...
Den funkar inte superbra med âfinklĂ€derâMesa inte ur nu! Grodan i alla vĂ€der! Den Ă€r fetast och coolaste, funkar med alla klĂ€der osv......
Allt det andra snacket Àr bara blaha blaha.
Du vÀljer bort minirÀknarna o kör pÄ MRG..Vilken av de hÀr fyra klockorna hade ni kört OWG March med?
JooodĂ„!Den funkar inte superbra med âfinklĂ€derâ