• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@roosterman ❀

Va trĂ„kigt, men som nĂ„gon annan skrev. HĂ€ng kvar, ta det lugnt och umgĂ„s med de vĂ€nliga hĂ€r i trĂ„den. Gnistan kommer igen! 💕

Är det ens nĂ„got att fundera pĂ„? Ska det vara en utmaning tar du grodan, de andra Ă€r ju ingen match, de passar allt och blir inte samma kamp. 😉😊
Ta grodan nu sĂ„ jag inte Ă€r ensam grodbĂ€rare. đŸ˜ŠđŸ€—

Kommer ju köra denna. 😊
Absolut! BÀsta trÄden pÄ klocksnack:)

Beatern pÄ nÀr det grejades med bilen tidigare idag!

91C24016-FF6F-460E-A2EF-CCECFCDC7BDD.jpeg

MĂ„ste bara sĂ€ga (inte under hot) att hon Ă€r fantastisk som stĂ„r ut med en galning som mig❀
TĂ€nk pĂ„ alla hĂ€r inne! Det kanske (men bara kanske) Ă€r sĂ„ att det Ă€r du som Ă€r normal och hon som Ă€r galningen??? 😃 Undrar försiktigt hur mĂ„nga G-Shocks har hon köpt och samlat pĂ„?? đŸ€ŁđŸ€Ș

Men Hon Ă€r sĂ€kert ett bra mĂ€nniska Ă€ndĂ„ đŸ€—đŸ‘

TĂ€nk pĂ„ alla hĂ€r inne! Det kanske (men bara kanske) Ă€r sĂ„ att det Ă€r du som Ă€r normal och hon som Ă€r galningen??? 😃 Undrar försiktigt hur mĂ„nga G-Shocks har hon köpt och samlat pĂ„?? đŸ€ŁđŸ€Ș

Men Hon Ă€r sĂ€kert ett bra mĂ€nniska Ă€ndĂ„ đŸ€—đŸ‘
NĂ€r jag köpte sjĂ€tte Baby-Gn till henne gav hon mig klockköpförbud, till henne tolkade jag det som... 😄

Tillbaka
Topp