• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vet inte. Egentligen Àr den kanon. Men jag saknar nog blinget.
Synd, jag gillade den slitna jeansstilen pÄ den
80talet1.jpg

Äh, det fĂ„r bli đŸžđŸ™Žâ€â™‚ïž
Klart det ska bli grodan. Ingen tvekan nu. Banga inte ur. Kom igen! 🙏😊
Det hade blivit för enkelt :rolleyes:
Precis som du sjĂ€lv sĂ€ger, för enkelt. Det ska ju vara en utmaning. Kom igen nu! 🙏😊
MRG

MRGn helt klart om du vill leva ett normalt liv. Grodan Àr för fet för 24/7.
Den Ă€r fet och dĂ€rför det givna valet för en utmaning, annars Ă€r det ju en dans pĂ„ rosor (nĂ€stan). 😊
Baserat pĂ„ dina bilder sĂ„ upölevde jag att du var OWG med din mrg förut. Den klarar du lĂ€tt en mĂ„nad med. Grodan dĂ€remot blir utmaning đŸ€©
InstĂ€mmer helt och hĂ„llet! Kom igen nu @Derix , kĂ€mpa, grodan nu. Kom igen! đŸ™đŸ€—
Mesa inte ur nu! Grodan i alla vÀder! Den Àr fetast och coolaste, funkar med alla klÀder osv......

Allt det andra snacket Àr bara blaha blaha.
Precis, lyssna nu pĂ„ @Boba Fett , kör grodan. KĂ€mpa! Vi stĂ„r bakom dig! đŸ€—
MĂ„ste bara sĂ€ga (inte under hot) att hon Ă€r fantastisk som stĂ„r ut med en galning som mig❀
Det Ă€r tur vi har sĂ„na förstĂ„ende fruar, hur skulle det annars gĂ„? đŸ€—

#OWGMARCH uppdatering 50min till deadline!

Tycker att vi behöver ha en egen variant. Jag menar Batman, come on, han biter ju inte pÄ en G-shockbÀrare.

TÀnker att vi behöver bli tillrÀttavisade för vÄr eventuellt svaga karaktÀr genom nÄt lite mer rejÀlt, lite mer som en G-shock.
Typ en stenhÄrd ryss.
slap 1.gif

Det blir som en utmaning i utmaningen
Följande deltagare har ryssen noterat:
@Aros
@Crispie
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@livinl0ud
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
@Oskar89
@watchesbyse
@Nygren

Saknas ni, hojta till sÄ lÀgger jag till er.

Precis som i huvudtrÄden för OWG sÄ finns det inget, snitches end up in ditches! Utan under mars har alla golare polare!
Ingen kommer undan med att smyga med en annan klocka i nÄn annan trÄd, det finns alltid nÄgon som ser
:pompus:

Tillbaka
Topp