Synd, jag gillade den slitna jeansstilen pÄ denVet inte. Egentligen Àr den kanon. Men jag saknar nog blinget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Synd, jag gillade den slitna jeansstilen pÄ denVet inte. Egentligen Àr den kanon. Men jag saknar nog blinget.
TÀnkte inte det. AnvÀnder inte precis klocka pÄ jobbet och skulle bli tokig om jag inte fick byta. Eller borde jag kanske slÀnga in en anmÀla i sista stundSka du köra OWG March?
Ja, kom igen nu. Det blir kul!TÀnkte inte det. AnvÀnder inte precis klocka pÄ jobbet och skulle bli tokig om jag inte fick byta. Eller borde jag kanske slÀnga in en anmÀla i sista stund
StjÀrnorHÀftig med textur pÄ tavlan.
AnmÀld. Blir GW-5000. PÄlitlig kamratJa, kom igen nu. Det blir kul!
Den Àr jÀkligt cool pÄ bild i alla fall!Vet inte. Egentligen Àr den kanon. Men jag saknar nog blinget.
Och jÀkligt bra irl ocksÄ. Ja, vi fÄr se hur det gÄr. FÄr passa pÄ att testa den lite ikvÀll. Sedan blir det GW-5000 hela marsDen Àr jÀkligt cool pÄ bild i alla fall!
Nej men tyvÀrr sÄ brukar man ju ta bilder med armen och klockan i knÀt ibland.Som tur Àr sÄ förekommer det inte sÄ mycket helkroppsbilder hÀr i trÄden
DÄ kan man ju bÄde visa klockan och The KingNej men tyvÀrr sÄ brukar man ju ta bilder med armen och klockan i knÀt ibland.
Precis! Oj kom den ocksĂ„ med pĂ„ kortet, det var âinteâ meningen.DĂ„ kan man ju bĂ„de visa klockan och The King
Nej nej, ta fram grodisen omgÄende. Jag vill ju ha grodkompisar!Nu har jag gömt undan alla klockor förutom MRGn. Just det, glömde jag sÀga att jag bytte tillbaka igen..?
Du har vÀl kvar din MRG?Nej nej, ta fram grodisen omgÄende. Jag vill ju ha grodkompisar!
Bra val!Hej hej! Jag Àr med pÄ utmaningen i utmaningen med min G-shock DW5600! @Back
Klart det ska bli grodan. Ingen tvekan nu. Banga inte ur. Kom igen!Ăh, det fĂ„r bli
Precis som du sjÀlv sÀger, för enkelt. Det ska ju vara en utmaning. Kom igen nu!Det hade blivit för enkelt
Den Àr fet och dÀrför det givna valet för en utmaning, annars Àr det ju en dans pÄ rosor (nÀstan).MRG
MRGn helt klart om du vill leva ett normalt liv. Grodan Àr för fet för 24/7.
InstÀmmer helt och hÄllet! Kom igen nu @Derix , kÀmpa, grodan nu. Kom igen!Baserat pÄ dina bilder sÄ upölevde jag att du var OWG med din mrg förut. Den klarar du lÀtt en mÄnad med. Grodan dÀremot blir utmaning
Precis, lyssna nu pÄ @Boba Fett , kör grodan. KÀmpa! Vi stÄr bakom dig!Mesa inte ur nu! Grodan i alla vÀder! Den Àr fetast och coolaste, funkar med alla klÀder osv......
Allt det andra snacket Àr bara blaha blaha.
Det Àr tur vi har sÄna förstÄende fruar, hur skulle det annars gÄ?MÄste bara sÀga (inte under hot) att hon Àr fantastisk som stÄr ut med en galning som mig
VÀlkommen in i G-shocktrÄdenHej hej! Jag Àr med pÄ utmaningen i utmaningen med min G-shock DW5600! @Back
Tackar tackar!VÀlkommen in i G-shocktrÄden
Nu ligger du med och bevakas av ryssens radar ocksÄ. GrattisTackar tackar!
HÀrligt, ryssen gnuggar sina hÀnderAnmÀld. Blir GW-5000. PÄlitlig kamrat