• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lyxmiddag pÄ ingÄng
F2A0F039-8191-409C-85F6-0B7936CD2842.jpeg

Du Ă€r inte ensam, 😆.
Är lite lat dĂ„ frugan inte Ă€r hemma.

IMG_5845.JPG

Första OWG gympasset avklarat đŸ‹ïž

PXL_20210301_164907189.PORTRAIT~2.jpg

Men vĂ€nta nu! BĂ€ra Rangemannen 24/7 var det vĂ€l?! đŸ˜Č Hur gick detta till? đŸ€Ł
AlltsĂ„ det Ă€r ju ok för Batman, men jag vet inte vad G-shockryssen sĂ€ger đŸ˜±

AlltsÄ vi fÄr fortsÀtta detta hÀr inne.
Ryssen ringde, han Àr minst sagt upprörd över hur nÄgon som lovat 24/7 bÀrande hela mÄnaden inte ens klarar det första dagen. Jag förstÄr honom!
Han pratar om att han vill pÄvisa allvaret i situationen genom vad han kallar "en liten lÀtt smekning" för att detta inte ska upprepas. Det Àr ju en stor kille, sÄ jag kan inte bromsa honom.
Ledsen @Lord_tito88 hÀr kommer smekningen (blÄs inte ryssen igen!).
slap.gif

AlltsÄ vi fÄr fortsÀtta detta hÀr inne.
Ryssen ringde, han Àr minst sagt upprörd över hur nÄgon som lovat 24/7 bÀrande hela mÄnaden inte ens klarar det första dagen. Jag förstÄr honom!
Han pratar om att han vill pÄvisa allvaret i situationen genom vad han kallar "en liten lÀtt smekning" för att detta inte ska upprepas. Det Àr ju en stor kille, sÄ jag kan inte bromsa honom.
Ledsen @Lord_tito88 hÀr kommer smekningen (blÄs inte ryssen igen!).
slap.gif

Haha, fĂ„r la stĂ„ ut med en smekning varannan dag nĂ€r jag tar pĂ„ mig handledsskydden đŸ€Ł

Firar första dagen pĂ„ OWG March och första dagen med min första g-shock đŸ„ł Som tidigare Ă€gare av endast "vanliga" klockor tycker jag det Ă€r tokballt nĂ€r hĂ€nderna flyttas runt automatiskt nĂ€r man hĂ„ller pĂ„ med funktionerna. Suttit och tryckt pĂ„ den mest hela dagen 😂 OcksĂ„ vĂ€ldigt trevligt att kunna ha en splitterny klocka och samtidigt leka med hunden (energisk valp) utan att behöva ta av den eller vara nojjig.

MĂ„naden blir en baggis 👍

IMG_20210301_215029.jpg

Fan tror de var tvÄ Är sedan den senaste rengöringen. Kunde inte trycka pÄ nÄgon knapp sÄ det var dags för ett WD40 bad och stÄlborsten. Bort med rosten!

20210301_175606.jpg

20210301_175556.jpg

20210301_175627.jpg

20210301_191003.jpg
SÄ skönt galet! Hur lÀnge har du haft den? Kollade bakÄt och hittade den hÀr frÄn 2014:
💚💚💚👍👍👍💯💱

SÄ skönt galet! Hur lÀnge har du haft den? Kollade bakÄt och hittade den hÀr frÄn 2014:
💚💚💚👍👍👍💯💱

Kul du hittade första bilden! Haft den sedan 2014 mĂ„ste det vara dĂ„. AnvĂ€nder den enbart pĂ„ jobbet, har varit I allt frĂ„n gruvor till helikoptrar, utomlands och nu i en jĂ€vla blĂ€sterhall. DĂ€rav all rost frĂ„n stĂ„lsanden 😅

Tillbaka
Topp