dragonhf
Silver
Lyxmiddag pÄ ingÄng
Du Àr inte ensam, .
Ăr lite lat dĂ„ frugan inte Ă€r hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lyxmiddag pÄ ingÄng
Du har lyxat till det ordenligt ser jagDu Àr inte ensam, .
Ăr lite lat dĂ„ frugan inte Ă€r hemma.
Ja, man mÄste ju försöka hahaha.Du har lyxat till det ordenligt ser jag
Första OWG gympasset avklarat
Men vÀnta nu! BÀra Rangemannen 24/7 var det vÀl?! Hur gick detta till?
AlltsÄ det Àr ju ok för Batman, men jag vet inte vad G-shockryssen sÀger
AlltsÄ vi fÄr fortsÀtta detta hÀr inne.
AlltsÄ vi fÄr fortsÀtta detta hÀr inne.
Ryssen ringde, han Àr minst sagt upprörd över hur nÄgon som lovat 24/7 bÀrande hela mÄnaden inte ens klarar det första dagen. Jag förstÄr honom!
Han pratar om att han vill pÄvisa allvaret i situationen genom vad han kallar "en liten lÀtt smekning" för att detta inte ska upprepas. Det Àr ju en stor kille, sÄ jag kan inte bromsa honom.
Ledsen @Lord_tito88 hÀr kommer smekningen (blÄs inte ryssen igen!).
FÄr ha det utanpÄ klockanHaha, fÄr la stÄ ut med en smekning varannan dag nÀr jag tar pÄ mig handledsskydden
Du saknar inte stÄlisen dÄ? Screwbacken, mjuka avrundade knappar, följsamt band, behagligt ljus...Gymmet. Det hÀr Àr ju nÀstan för enkelt...
Mudmasterna sitter ju tom okej pÄ honom Fan sÄ avis jag blir!Nu tycker han Mudmaster Àr coolaste.
Ja den funkar pÄ honom.Mudmasterna sitter ju tom okej pÄ honom Fan sÄ avis jag blir!
Den sitter ju likadant som den gjorde pÄ mig!Ja den funkar pÄ honom.
Ăr du en 11Ă„ring?Den sitter ju likadant som den gjorde pĂ„ mig!
Varför tÀnkte jag inte pÄ detSÄg en rÀtt trevlig modd om den kÀnns lite för fÀrglös...
Fel trÄd va?Bit av en kaka
big timeFel trÄd va?
SÄ skönt galet! Hur lÀnge har du haft den? Kollade bakÄt och hittade den hÀr frÄn 2014:Fan tror de var tvÄ Är sedan den senaste rengöringen. Kunde inte trycka pÄ nÄgon knapp sÄ det var dags för ett WD40 bad och stÄlborsten. Bort med rosten!
Ăr det nĂ„n som handlat fr https://www.shoppinginjapan.net/???
Ăr det sĂ€kert/problem? Antar att tull/moms tillkommer?!?!
Det kommer nog, har bara gÄtt 24h Àn...Du saknar inte stÄlisen dÄ? Screwbacken, mjuka avrundade knappar, följsamt band, behagligt ljus...
Jag gör det
Tackar. DÄ fÄr man kolla runt lite och se om man hittar nÄtt kulBra hemsida. Snabb frakt och trevlig customer service. Men ja, tillkommer cirkus 25%.
Nej men tydligen byggd som enĂr du en 11Ă„ring?
Hur ser den ut med skal pÄ?Fan tror de var tvÄ Är sedan den senaste rengöringen. Kunde inte trycka pÄ nÄgon knapp sÄ det var dags för ett WD40 bad och stÄlborsten. Bort med rosten!
SÄ skönt galet! Hur lÀnge har du haft den? Kollade bakÄt och hittade den hÀr frÄn 2014:
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Alla borde ha en G-shock! Sjukt nöjd med min Hulken och kommer aldrig göra mig av med den!klocksnack.se