• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ja! Det Ă€r lite taskigt att bara vara ett as! 😃 Men kommer sĂ€kert va lite brĂ„kig under mars mĂ„nad 👍

Du verkar var mer Ă„t det sjĂ€lvplĂ„gande hĂ„llet! 😝
SjÀlvplÄgande och sjÀlvplÄgande....
TĂ€nker nog mer att kan jag inte hĂ„lla mig frĂ„n dom andra utan att gömma dom, dĂ„ kan jag ju lika gĂ€rna hoppa av med en gĂ„ng 😁
Lite utmaning mÄste det ju vara... :banghead:

Ser fram emot lite brĂ„kigheter, sĂ„nt sporrar.. Och jag Ă€r precis likadan sjĂ€lv😄

Har du gĂ„tt över till moraliskt stöd idag??? 😁

Jag tÀnker lÄta alla mina GŽs stÄ framme och frestas hela mÄnaden :oops:

giphy.gif

Även solen har sina flĂ€ckar osv osv, nu har min Ă€lskade gbx100 visat sig pĂ„ sin lynnigaste sida. Hade det inte varit för OWG hade jag straffat honom med kvarsittning i klocklĂ„dan i nĂ„gra dagar. 10km skate pĂ„ lunchen blev helt plötsligt 8.3.... vet inte hur jag ska tolka det

Även solen har sina flĂ€ckar osv osv, nu har min Ă€lskade gbx100 visat sig pĂ„ sin lynnigaste sida. Hade det inte varit för OWG hade jag straffat honom med kvarsittning i klocklĂ„dan i nĂ„gra dagar. 10km skate pĂ„ lunchen blev helt plötsligt 8.3.... vet inte hur jag ska tolka det
Du menar att du bara Ă„kte 8.3km! Skyll inte pĂ„ klockan att du Ă€r LAT 😝

Klockan Ă€r en G-shock, alltsĂ„ ofelbar đŸ„°đŸ„°đŸ„° med utslutningsmetoden leder till att du Ă€r felbar 👍

@Crispie hur gĂ„r det för dig? Inte sett nĂ„gra bilder. Har du syndat? Behöver du en liten rysk björnkram? đŸ€Ł
Vi har gymmat pÄ förmiddagen och Àr nu pÄ besiktningen. Vaknade med ett meddelande frÄn Transportstyrelsen att jag fÄtt körförbud. Hade helt missat sista datum för besiktning. Tar ryssen bestÀllningsjobb? FrÄgar Ät en kompis som vill skicka lite lavetter till en myndighet.

OWGM har Ă€n sĂ„ lĂ€nge visat sig vara lĂ€tt som en plĂ€tt. Överhopad med jobb och massa annan privat skit sĂ„ jag har inte ens hunnit snegla Ă„t klocklĂ„dan. Det kanske Ă€r receptet till framgĂ„ng!? Att klockan gĂ„r frĂ„n framgĂ„ng till framgĂ„ng i allt hon tar sig för bidrar ju sĂ„klart ocksĂ„.
PXL_20210302_122800341.jpg

Vi har gymmat pÄ förmiddagen och Àr nu pÄ besiktningen. Vaknade med ett meddelande frÄn Transportstyrelsen att jag fÄtt körförbud. Hade helt missat sista datum för besiktning. Tar ryssen bestÀllningsjobb? FrÄgar Ät en kompis som vill skicka lite lavetter till en myndighet.

OWGM har Ă€n sĂ„ lĂ€nge visat sig vara lĂ€tt som en plĂ€tt. Överhopad med jobb och massa annan privat skit sĂ„ jag har inte ens hunnit snegla Ă„t klocklĂ„dan. Det kanske Ă€r receptet till framgĂ„ng!? Att klockan gĂ„r frĂ„n framgĂ„ng till framgĂ„ng i allt hon tar sig för bidrar ju sĂ„klart ocksĂ„.
PXL_20210302_122800341.jpg
Ryssen har tyvĂ€rr fullt fokus hĂ€r, men sa att har en kompis som Ă€r yrkesfiskare som gĂ€rna hjĂ€lper till 🙂
SÄ fick precis denna frÄn honom dÀr han talat vett med Transportstyrelsens GD.
78694413-21B1-4CB5-A512-144A901950C9.gif

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp