• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hur ser den ut med skal pÄ?

Börjar va sliten efter 7 Är. Men otroligt tÄlig klocka alltsÄ. AnvÀnder den enbart pÄ jobbet.

20210302_071704.jpg

Kul du hittade första bilden! Haft den sedan 2014 mĂ„ste det vara dĂ„. AnvĂ€nder den enbart pĂ„ jobbet, har varit I allt frĂ„n gruvor till helikoptrar, utomlands och nu i en jĂ€vla blĂ€sterhall. DĂ€rav all rost frĂ„n stĂ„lsanden 😅
Alltid roligt att se nÀr gshocks anvÀnds till det dom Àr designade för, och att dom hÄller för det!

Jag kĂ€nner mig helt normal. Det lĂ„g bara en klocka framme idag. Antar att det Ă€r sĂ„ normala mĂ€nniskor har det 😯
Samma hĂ€r, sov med klockan och fortsatte med dom normala rutinerna, exklusive att traska över till klocklĂ„dan dĂ„ đŸ€Ż
Jag har stuvat undan alla klockor högst upp i skjortgarderoben, som ÀndÄ inte öppnas nÀr man jobbar hemifrÄn, med en massa grejer framför sÄ jag slipper se dom...

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp