Peddjy
Silver
Hur ser den ut med skal pÄ?
Börjar va sliten efter 7 Är. Men otroligt tÄlig klocka alltsÄ. AnvÀnder den enbart pÄ jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser den ut med skal pÄ?
Intressant att bezeln delvis Àr i metall (förmodar jag?)Börjar va sliten efter 7 Är. Men otroligt tÄlig klocka alltsÄ. AnvÀnder den enbart pÄ jobbet.
Intressant att bezeln delvis Àr i metall (förmodar jag?)
Jag kÀnner mig helt normal. Det lÄg bara en klocka framme idag. Antar att det Àr sÄ normala mÀnniskor har det
Alltid roligt att se nÀr gshocks anvÀnds till det dom Àr designade för, och att dom hÄller för det!Kul du hittade första bilden! Haft den sedan 2014 mÄste det vara dÄ. AnvÀnder den enbart pÄ jobbet, har varit I allt frÄn gruvor till helikoptrar, utomlands och nu i en jÀvla blÀsterhall. DÀrav all rost frÄn stÄlsanden
Snygg patina.Börjar va sliten efter 7 Är. Men otroligt tÄlig klocka alltsÄ. AnvÀnder den enbart pÄ jobbet.
Jag kÀnner mig helt normal. Det lÄg bara en klocka framme idag. Antar att det Àr sÄ normala mÀnniskor har det
Jag har stuvat undan alla klockor högst upp i skjortgarderoben, som ÀndÄ inte öppnas nÀr man jobbar hemifrÄn, med en massa grejer framför sÄ jag slipper se dom...Samma hÀr, sov med klockan och fortsatte med dom normala rutinerna, exklusive att traska över till klocklÄdan dÄ
Ăr du redan pĂ„ vĂ€g att ge upp OWG?Dags för en liten rensning dĂ„ nya G-Shocks ska in .
BÄda klockorna Àr i mycket fint skick och kommer med allt. 1000kr/st inkl skicka lÀtt frakt.
Dra ett PM vid intresse .
Nej nej aldrig , kör OWG med denna .Ăr du redan pĂ„ vĂ€g att ge upp OWG?
Absolut inte okej att fresta med sÄdant nu i mars!Dags för en liten rensning dÄ nya G-Shocks ska in .
BÄda klockorna Àr i mycket fint skick och kommer med allt. 1000kr/st inkl skicka lÀtt frakt.
KBK !!! Perfekta vÄr/sommarklockorAbsolut inte okej att fresta med sÄdant nu i mars!
Jag har stuvat undan alla klockor högst upp i skjortgarderoben, som ÀndÄ inte öppnas nÀr man jobbar hemifrÄn, med en massa grejer framför sÄ jag slipper se dom...
Vad Àr det för ref pÄ den? Svingrym ju, man blir liksom glad nÀr man ser den dÀr!Nej nej aldrig , kör OWG med denna .
Kan du ta en bild pÄ den gula frÄn en annan vinkel pÄ handleden? Vill se hur den ser ut undertill med spÀnnet.Dags för en liten rensning dÄ nya G-Shocks ska in .
Visst blir man . Det Àr DW-5610DN-9ERRangeman idag med för ovanlighetens skull... eller inte
Vad Àr det för ref pÄ den? Svingrym ju, man blir liksom glad nÀr man ser den dÀr!
Hahahaha , lovar att fixa bild 1/4 .Kan du ta en bild pÄ den gula frÄn en annan vinkel pÄ handleden? Vill se hur den ser ut undertill med spÀnnet.
//Ryssen
VÀrt ett försökHahahaha , lovar att fixa bild 1/4 .
Har du gÄtt över till moraliskt stöd idag???Goooooo @Derix! You can do it
Jag tÀnker lÄta alla mina GŽs stÄ framme och frestas hela mÄnadenDet bÀsta sÀttet att undvika frestelser Àr att ta bort frestelserna
Ja! Det Àr lite taskigt att bara vara ett as! Men kommer sÀkert va lite brÄkig under mars mÄnadHar du gÄtt över till moraliskt stöd idag???
Jag tÀnker lÄta alla mina GŽs stÄ framme och frestas hela mÄnaden
Aha, du har tvÄ fÀrgglada, nu hÀnger jag med!Nej nej aldrig , kör OWG med denna .