Som jag pÄpekade lÀngre bak i trÄden; jag lÀser bara av tiden pÄ denKanske pÄ sin plats att pÄminna dig om att du faktiskt Àger den modellen redan! Det Àr den klockan som du kör OWGM med fast i lite annorlunda fÀrger![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Som jag pÄpekade lÀngre bak i trÄden; jag lÀser bara av tiden pÄ denKanske pÄ sin plats att pÄminna dig om att du faktiskt Àger den modellen redan! Det Àr den klockan som du kör OWGM med fast i lite annorlunda fÀrger![]()
- Enligt ADn sÄ var det en kostnadsfrÄga i första hand.DÀr ser man. Fick du veta varför de vill fasa ut GPS?
Kanske inte sÄ jÀtteanvÀndbart och en merkostnad (?) om man ÀndÄ fixar synk och annat med BT.
Fantastiskt pris, listar ju 35 kakor.Grabbar. IkvÀll ska ni fÄ ett fyndtips i högre prisklassen som Àr nÀst intill oemotstÄndligt. Det har varit mycket snack om MRG i trÄden pÄ sistone och det vore kul om den hÀr kunde hamna i trÄden. 30% off, endast en pÄ lager.
![]()
![]()
Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR
Köp Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR pÄ nÀtet för 18 830,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Förutom det estetiska sÄ Àr de stora skillnaderna att 2000 har GPS synk och BT (synk plus app).@S.L har vÀl Àgt bÄda?
- Enligt ADn sÄ var det en kostnadsfrÄga i första hand.
GPS-synk tycker jag dock Àr coolt. Funkar dÀr inte radiosynk o mobil funkar!
Förutom det estetiska sÄ Àr de stora skillnaderna att 2000 har GPS synk och BT (synk plus app).
Ăr det exakt en sĂ„dan modell som du har? @S.L 's förra, om jag inte minns felOch att tidtagaruret pĂ„ 2k strĂ€cker sig lĂ€ngre Ă€n 24 (!) minuter.
Ăr det exakt en sĂ„dan modell som du har? @S.L 's förra, om jag inte minns fel![]()
Haha obegrÀnsade resurser hos honom
RÀtt sÀker pÄ att han Àr oskyldig.
RÀtt sÀker pÄ att han Àr oskyldig.
Men om nÄn vill köpa en MRG-G1000B (eller nÄn annan klocka) av mig sÄ Àr just nu ett ganska bra tillfÀlle...
Jag Ängrar att jag inte knyckte den sjÀlv. Men det var tanken med tipset, att nÄgon annan skulle hinna före migSÀkert
Klockmagasinet har sÄlt MRG billigt tidigare och de verkar ta in ett exemplar Ät gÄngen. Definitivt bör den MRG-lystne att spana in pÄ deras sajt dÄ och dÄ.
Ja precis, men jag ville inte vara för hÄrd mot digOm den ÀndÄ vore 0, mer -10 i impulskontroll
.
Hade han listat allt hÀr hade det blivit köpkaosVad har du i bakluckan du vill bli av med?
![]()
Det var snÀlltJa precis, men jag ville inte vara för hÄrd mot dig![]()
NĂ„gra som jag kan resonera om,Vad har du i bakluckan du vill bli av med?
![]()
Ingen Bruce Lee?NĂ„gra som jag kan resonera om,
![]()
![]()
![]()
![]()
Samt denna GMW-B5000G som kommer med Porter bezel & Porter lÀnk:
![]()
Herregud man vill ju fan ha allaNĂ„gra som jag kan resonera om,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PaketprisHerregud man vill ju fan ha alla![]()
Japp. HÀrliga allihop. Men den dÀr Burton alltsÄ...Herregud man vill ju fan ha alla![]()
Inte just nu iaf.Ingen Bruce Lee?![]()
Nu man mÀrker att man Àr nybörjare i denna trÄd ingen aning om vad nÄgon av dem kostar sÄ vÄgar fasen inte ens frÄga xDNÄgra som jag kan resonera om,
Ja, den Àr riktigt lyckad. HÄll hÄrt i denInte just nu iaf.
Den Àr sÄ jÀkla bra, sÀrskilt nu nÀr jag ordnat sÄ jag kan vÀxla mellan gult och svart band.
Grymma FroggiesNĂ„gra som jag kan resonera om,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej jag e helt rökt pÄ klockkontot just nu. Har alldeles för mycket liggandes och nytt pÄvÀg inPaketpris![]()