lulemarcus
Silver
Ser ut som en inverterad storebror till min GBXDagens Rangeman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en inverterad storebror till min GBXDagens Rangeman
Skickar en varningens finger till @El Guapo just in caseJag antar att du Àlskade den och inte "Àlskade med den"?!?! För dÄ kanske den behövdes rengöras ofta
RÄkade visst bestÀlla ett sÄnt kit i morse.Jag har gjort samma mod pÄ min Mudman, utan bakplattan. Det blev ÀndÄ snyggt eftersom knapparna Àr svarta... köpte bezel och band frÄn Tiktox och Àlskade med den i ca ett Är... sen gjorde jag största misstaget i min G-Shockhistoria: SÄlde den till @El Guapo
à ngrar detta djupt, och om jag köper en Mudman igen sÄ bestÀller jag direkt bruna klÀder till den!
Ohoh... UV-lampa fram....Skickar en varningens finger till @El Guapo just in case
Bild!Ser ut som en inverterad storebror till min GBX
Hemligt
Den var visst inte sÄ lÄngt bort...
Fin samling. Intressant stÄlmod!Hörde rop pÄ gruppbild sÄ hÀr Àr den. Klass g-shock 2021, tror jag fÄtt me alla och en gammal PRO-TREK frÄn 2006 fick va me.
Det Àr kul att se deras reaktion, vi gav mosad potatis som första riktiga mat, en rysning av obehag har infunnit sig hos alla mina barnIdag fick minsta grabben sitt första smakprov nÄgonsin. Ett kryddmÄtt mosad banan
En bonus för att Batman Ă€lskar er! â€
DÀr ligger ju en hel del villha-GsHörde rop pÄ gruppbild sÄ hÀr Àr den. Klass g-shock 2021, tror jag fÄtt me alla och en gammal PRO-TREK frÄn 2006 fick va me.
AlltsÄ, du ska ju inte fÄ honom att byta, du ska ju fÄ honom att INTE byta
ELLER HUR !!!AlltsÄ, du ska ju inte fÄ honom att byta, du ska ju fÄ honom att INTE byta
Kommer om en liten stundWristshot @livinl0ud !
Du ska bara byta klocka först eller???Kommer om en liten stund
Sedan vill vi ha ett ordenligt utlÄtande och jÀmförelse med din förra MRGKommer om en liten stund
Ne dÄ , Àr det nÄgot jag Àr sÄ Àr det 100% Àrlig .Du ska bara byta klocka först eller???
Hehe jag lovarSedan vill vi ha ett ordenligt utlÄtande och jÀmförelse med din förra MRG
Du glömde O:et i ĂrligNe dĂ„ , Ă€r det nĂ„got jag Ă€r sĂ„ Ă€r det 100% Ă€rlig .
Inte alls .Du glömde O:et i Ărlig