Boba Fett
Basic
Glöm inte Sremska, aivar och dom smÄ bullarna med fetaost i!Jag Àr en villaÀgarjugge om som precis har bytt ljuddÀmpare pÄ sin 12 Är gamla Toyota om jag fÄr be
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte Sremska, aivar och dom smÄ bullarna med fetaost i!Jag Àr en villaÀgarjugge om som precis har bytt ljuddÀmpare pÄ sin 12 Är gamla Toyota om jag fÄr be
Just den dÀr fattade vi frÄn Norrland inte ett skit av. Plötsligt nÀr man kom ner till Göteborg sÄ hade varenda jÀvel en citron pÄ sin mage. Vet att en polare köpte en för att vara lite före sin tid pÄ hemmaplan, men ingen fattade ju det sÄ den slutade med att ligga lÀngst in i garderoben. Vet nÄgon storyn bakom tröjan och mÀrket?
I dessa OWGM-tider bÀrs den inte allsBra hittat!
Hur bÀrs den?
I dessa OWGM-tider bÀrs den inte alls
Men annars bÀrs den lÀtt och smidigt ungefÀr som en Square, det Àr ju bla titanarmband, bezeln vet jag inte om den ocksÄ Àr titan.
MR-G3000 slÀpptes iaf 2004.
Alla funktioner utom waveceptorn som sagt, OM jag inte skulle hamna i Japan och rÄka ha med den nÄn dagKul modell iaf. Och betryggande att modulen fungerar vilket kanske inte Àr sÄ anmÀrkningsvÀrt ÀndÄ
Japp bestÀllde sÄnt, dock hittade jag inte ett komplett med bakplattan i samma, sÄ den struntade jag i sÄ lÀnge. Tror kittet kommer vara riktigt snygg pÄ!
Blev jÀkligt sugen pÄ ett likadant nÀr jag hittade detta hos en av sidorna jag brukar shoppa frÄnJapp bestÀllde sÄnt, dock hittade jag inte ett komplett med bakplattan i samma, sÄ den struntade jag i sÄ lÀnge. Tror kittet kommer vara riktigt snygg pÄ!
Synd att vi inte fick med @TerryTee pÄ vÄr lista för han rök sent igÄrBlev jÀkligt sugen pÄ ett likadant nÀr jag hittade detta hos en av sidorna jag brukar shoppa frÄn
Tror @livinl0ud vÀljer MRGn idagJepp, jag sÄg det, vÀntar bara pÄ att @Staafen ska ladda lavetthanden och bringa en vacker batslapbild till oss
Hahaha risken finnsTror @livinl0ud vÀljer MRGn idag
Mmmm, kÀnns som att det hÀnger i luften KaraktÀr konstaterade vi ju redan igÄr att det var ett ord som inte fanns i @livinl0ud 's ordlistaTror @livinl0ud vÀljer MRGn idag
Ă hhh BĂ„tsman, du Ă€r sĂ„ givmildEn bonus för att Batman Ă€lskar er! â€
Minst sagt "hÀnger i luften" ! Vad Àr karaktÀr för nÄgot ???Mmmm, kÀnns som att det hÀnger i luften KaraktÀr konstaterade vi ju redan igÄr att det var ett ord som inte fanns i @livinl0ud 's ordlista
Passar pÄ att glittra lite Àven hÀr sÄ hÀr pÄ morgonkvisten
Minst sagt "hÀnger i luften" ! Vad Àr karaktÀr för nÄgot ???
Har gett honom helgen utTror @livinl0ud vÀljer MRGn idag
Den Àr fin, lite mer nedtonad jÀmfört med 35anNy dag, samma G
HÀrligt, nu gÄr det fort! Snart fredagstacosIdag fick minsta grabben sitt första smakprov nÄgonsin. Ett kryddmÄtt mosad banan
Japp bestÀllde sÄnt, dock hittade jag inte ett komplett med bakplattan i samma, sÄ den struntade jag i sÄ lÀnge. Tror kittet kommer vara riktigt snygg pÄ!
Jag antar att du Àlskade den och inte "Àlskade med den"?!?! För dÄ kanske den behövdes rengöras oftaJag har gjort samma mod pÄ min Mudman, utan bakplattan. Det blev ÀndÄ snyggt eftersom knapparna Àr svarta... köpte bezel och band frÄn Tiktox och Àlskade med den i ca ett Är... sen gjorde jag största misstaget i min G-Shockhistoria: SÄlde den till @El Guapo
à ngrar detta djupt, och om jag köper en Mudman igen sÄ bestÀller jag direkt bruna klÀder till den!