• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

aq.jpg
Just den dÀr fattade vi frÄn Norrland inte ett skit av. Plötsligt nÀr man kom ner till Göteborg sÄ hade varenda jÀvel en citron pÄ sin mage. Vet att en polare köpte en för att vara lite före sin tid pÄ hemmaplan, men ingen fattade ju det sÄ den slutade med att ligga lÀngst in i garderoben. Vet nÄgon storyn bakom tröjan och mÀrket?

Japp bestÀllde sÄnt, dock hittade jag inte ett komplett med bakplattan i samma, sÄ den struntade jag i sÄ lÀnge. Tror kittet kommer vara riktigt snygg pÄ!

Jag har gjort samma mod pĂ„ min Mudman, utan bakplattan. Det blev Ă€ndĂ„ snyggt eftersom knapparna Ă€r svarta... köpte bezel och band frĂ„n Tiktox och Ă€lskade med den i ca ett Ă„r... sen gjorde jag största misstaget i min G-Shockhistoria: SĂ„lde den till @El Guapo đŸ€ŹđŸ˜±đŸ€Ż
Ångrar detta djupt, och om jag köper en Mudman igen sĂ„ bestĂ€ller jag direkt bruna klĂ€der till den!

Jag har gjort samma mod pĂ„ min Mudman, utan bakplattan. Det blev Ă€ndĂ„ snyggt eftersom knapparna Ă€r svarta... köpte bezel och band frĂ„n Tiktox och Ă€lskade med den i ca ett Ă„r... sen gjorde jag största misstaget i min G-Shockhistoria: SĂ„lde den till @El Guapo đŸ€ŹđŸ˜±đŸ€Ż
Ångrar detta djupt, och om jag köper en Mudman igen sĂ„ bestĂ€ller jag direkt bruna klĂ€der till den!
Jag antar att du Ă€lskade den och inte "Ă€lskade med den"?!?! đŸ€ŁđŸ€Ș För dĂ„ kanske den behövdes rengöras ofta 😭

Tillbaka
Topp