à jag vet en som har den högraDen vÀnstra vet jag en som har...
Fast nu blev den ju till vÀnster
LÀnkbitar ja dom Àr inte lÀtta att hitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à jag vet en som har den högraDen vÀnstra vet jag en som har...
Hmm, vilken vintage ska jag vÀlja
Hehe, jag Àr helt med vad du menar, reagerade pÄ prisbilden bara.Förmodligen, jag raljerade lite. De kostade nog inte alls lika mycket nÀr det begav sig.
JÀklar vilka köp du gjort, som sagt, dina inköp fÄr mÄnga av oss andra att inse att att medans vi harvar pÄ i knatteligan sÄ spelar du A-lagsmatcherKlocka nummer 3 fÄr jag tacka @Meraborsten för.
Tack sjÀlv!Klocka nummer 3 fÄr jag tacka @Meraborsten för.
Klocka nummer 3 fÄr jag tacka @Meraborsten för.
Tack!Lyssnade pÄ podden Urbildningsradion under matlagningen ikvÀll, avsnittet nÀr @S.L var med som profil, du gjorde vÀldigt bra ifrÄn dig och det var intressant att höra historien om din klockresa. Kul!
Tack! Jo, det Àr fina klockor och vilken hÀrlig kÀnsla i dem, fantastiska! Dock tycker jag att vi alla som kör G-Shock ligger i högsta ligan.JÀklar vilka köp du gjort, som sagt, dina inköp fÄr mÄnga av oss andra att inse att att medans vi harvar pÄ i knatteligan sÄ spelar du A-lagsmatcher
Japp, det stÀmmer, de tre ovan och den finfina frÄn @Hans B 1955 som Àr den senaste. Alla fina med sina olika nyanser och sÄ.Storhandlat! :-D
Du har tre (?) MRG och en Titaniumsquare?
Coolt, vilken episod?Lyssnade pÄ podden Urbildningsradion under matlagningen ikvÀll, avsnittet nÀr @S.L var med som profil, du gjorde vÀldigt bra ifrÄn dig och det var intressant att höra historien om din klockresa. Kul!
Har ocksÄ lyssnat pÄ det. Ett vÀldigt trevligt avsnitt! Gillar entusiastavsnitten. Har inte lyssnat pÄ det om @Staafen Àn men det ska göras. Avsnittet om OWG bekrÀftade det redan empatiska intryck man redan fÄtt. Trots alla dessa lavetter som delas ut. Men hey, it's in the game.Lyssnade pÄ podden Urbildningsradion under matlagningen ikvÀll, avsnittet nÀr @S.L var med som profil, du gjorde vÀldigt bra ifrÄn dig och det var intressant att höra historien om din klockresa. Kul!
Jag har inte vÄgat lyssna pÄ det sjÀlv Àn haha! Hoppas att du gillar det.Har ocksÄ lyssnat pÄ det. Ett vÀldigt trevligt avsnitt! Gillar entusiastavsnitten. Har inte lyssnat pÄ det om @Staafen Àn men det ska göras. Avsnittet om OWG bekrÀftade det redan empatiska intryck man redan fÄtt. Trots alla dessa lavetter som delas ut. Men hey, it's in the game.
12 juli 2020.Coolt, vilken episod?
Avsnittet med @Staafen tog jag igÄr. OcksÄ grymt. Du kÀnns ödmjuk och sympatisk SÄ du kan tryggt lyssnaHar ocksÄ lyssnat pÄ det. Ett vÀldigt trevligt avsnitt! Gillar entusiastavsnitten. Har inte lyssnat pÄ det om @Staafen Àn men det ska göras. Avsnittet om OWG bekrÀftade det redan empatiska intryck man redan fÄtt. Trots alla dessa lavetter som delas ut. Men hey, it's in the game.
Stort tack! Det Àr ju helt klart en speciell upplevelse att sitta i en studio och spela in haha!Avsnittet med @Staafen tog jag igÄr. OcksÄ grymt. Du kÀnns ödmjuk och sympatisk SÄ du kan tryggt lyssna
Trodde Juggarna hÀngde i RolextrÄden och körde kokainslÀde a'la Chang Frick, eller Àr ni som Hanif Bali sÀger BRF Bosnier??
NÄgra utlovade bilder oxÄ.
Första klockan ut fÄr jag tacka @Derix för.
Klocka nummer tvĂ„, den sk âsvartaâ tackar jag @Ploprof för.
Klocka nummer 3 fÄr jag tacka @Meraborsten för.
.
Klart prisvÀrda.
Denna var ju snygg :
CASIO ă«ă·ăȘ è æèš G-SHOCK ăžăŒă·ă§ă㯠Gă·ă§ă㯠MR-G TheG MRG-3000DJ-1AJF é»æłąæèš/ăżăăœăŒă©ăŒ ăăżăł+DLC ćœć æŁèŠć :MRG-3000DJ-1:è æèšă·ă§ăă newest - éèČ© - Yahoo!ă·ă§ăăăłă°
CASIO ă«ă·ăȘ è æèš G-SHOCK ăžăŒă·ă§ă㯠Gă·ă§ă㯠MR-G TheG MRG-3000DJ-1AJF é»æłąæèš/ăżăăœăŒă©ăŒ ăăżăł+DLC ćœć æŁèŠćăéæçĄæăăă©ăăăłă°çĄæăâèèĄææ§é âăżăăœăŒă©ăŒïŒć€§ćźčéăœăŒă©ăŒć é»ă·ăčăă ïŒâ20æ°ć§éČæ°Žæ©èœ...store.shopping.yahoo.co.jp
Blir alltid imponerad av slitningen pÄ den, ser grym ut!
Cool! Visst, 90's estetik kanske upplevs som "ute" just nu, men ge det nÄgra Är och... Vips! Helt plötsligt Àr Ze Nineteeees ze shieet. Allt gÄr i cykler.
Den Àr ganska nÀtt i storleken, inte som dagens MR-Gs.Cool! Visst, 90's estetik kanske upplevs som "ute" just nu, men ge det nÄgra Är och... Vips! Helt plötsligt Àr Ze Nineteeees ze shieet. Allt gÄr i cykler.
Kidsen kör 90-tals mode nu. Ganska sorgligt om du frÄgar migCool! Visst, 90's estetik kanske upplevs som "ute" just nu, men ge det nÄgra Är och... Vips! Helt plötsligt Àr Ze Nineteeees ze shieet. Allt gÄr i cykler.