Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
# @livinl0udTell me more
![]()
Va!
Det kunde inte vara mer rÀtt.. jag var inne ett par gÄnger och klÀmde pÄ dem. Fast mest för att avgöra vilka som ska bli kvar i samlingenDet kom ut en StÄlis pÄ köp&sÀlj igÄr och det kommer mest troligt Àven en GBX under dagen.
MĂ„ste erkĂ€nna att det tog emot lite men som vanligt Ă€r det annat som lockarâMinâ stĂ„lis?
Vi har ju pratat om det dÀr, att de Àr kÀnsliga och behöver kÀnna trygghet, inte flÀnga runt i olika hem. @Derix , jag trodde du var med pÄ den linjen. Det hÀr kÀnns chockerande!![]()
Tack, denna har bott hos mig i nÄgra Är.Va!
En till? Jag trodde jag var ensam om en sÄdan.
Snyggt!![]()
Vill du köpa en MRG?
Det Àr inte vad jag behöver höra just nu, den har redan varit i varukorgen ett par gÄngerSvÄrt att med kameran framhÀva perfektionen pÄ denna modell men tackar!
Brukar folk inte sÀga kööööp hÀr i trÄden? :-D
VillhöverVill du köpa en MRG?![]()
TrÄden levererar! Tack!HÀr finns den pÄ lager till överkomligt pris
![]()
Casio G-shock GA-2100SKE-7AER | Chrono24
Köp Casio GA-2100SKE-7AER tryggt och till bĂ€sta pris pĂ„ Chrono24 â den globala marknadsplatsen för lyxklockor.www.chrono24.se
Det Àr inte vad jag behöver höra just nu, den har redan varit i varukorgen ett par gÄnger![]()
HemgÄng efter en kort vistelse i lekparken med dottern och sambon innan vi blÄste bort.
![]()
![]()