• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bakning pÄ G med en G.
D45C8034-046E-44B0-A744-2C6E60B67971.jpeg

😁

Det kunde inte vara mer rÀtt.. jag var inne ett par gÄnger och klÀmde pÄ dem. Fast mest för att avgöra vilka som ska bli kvar i samlingen :bag: Det kom ut en StÄlis pÄ köp&sÀlj igÄr och det kommer mest troligt Àven en GBX under dagen.

”Min” stĂ„lis? 😳
Vi har ju pratat om det dĂ€r, att de Ă€r kĂ€nsliga och behöver kĂ€nna trygghet, inte flĂ€nga runt i olika hem. @Derix , jag trodde du var med pĂ„ den linjen. Det hĂ€r kĂ€nns chockerande! 😉😊

”Min” stĂ„lis? 😳
Vi har ju pratat om det dĂ€r, att de Ă€r kĂ€nsliga och behöver kĂ€nna trygghet, inte flĂ€nga runt i olika hem. @Derix , jag trodde du var med pĂ„ den linjen. Det hĂ€r kĂ€nns chockerande! 😉😊
MĂ„ste erkĂ€nna att det tog emot lite men som vanligt Ă€r det annat som lockar 😁 Jag misstĂ€nker att du kĂ€nner igen den kĂ€nslan..:rolleyes:

Det Àr inte vad jag behöver höra just nu, den har redan varit i varukorgen ett par gÄnger :nailbiting:

Wow.
Men dÄ Àr det bara en tidsfrÄga med andra ord. :)
NÀ, ska inte vara sÄn men det Àr en modell som mÄste ses och provas.
Detta stÀmmer vÀl pÄ de flesta MRG iofs (speciellt den med roséguld-temat du haft och som @livinl0ud och @Daion sitter pÄ).
Annars kan du ju alltid flippa den om förvÀntningarna var satta för högt och den inte rikigt nÄdde Ànda upp.
Jag hade dock mycket höga förvÀntningar pÄ MRG'n jag köpte av @S.L och dessa infriades med rÄge.

Tillbaka
Topp