Eller hur![]()
Den dÀr mÄste vara en keeper. Intresset för klockor kan ju svajja men den dÀr bÀr man ÀndÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur![]()
HemgÄng efter en kort vistelse i lekparken med dottern och sambon innan vi blÄste bort.
![]()
![]()
Som lÀget och kÀnslan Àr just nu Àr den definitivt en keeper. Jag hoppas givetvis inte att det förÀndras eller att jag hamnar i en dippDen dÀr mÄste vara en keeper. Intresset för klockor kan ju svajja men den dÀr bÀr man ÀndÄ.![]()
Ja den Ă€r verkligen riktigt bra. Ălskar koppardetaljernaSjukt bra den dĂ€r! GĂ„r det fĂ„ pĂ„ gummi blir det nog en grym kombo med![]()
Ja den Ă€r verkligen riktigt bra. Ălskar koppardetaljerna. Vore absolut trevligt med gummi som valalternativ men tror inte det gĂ„r?
Ja den Ă€r verkligen riktigt bra. Ălskar koppardetaljerna. Vore absolut trevligt med gummi som valalternativ men tror inte det gĂ„r?
Va, nej. Jag var med om en traumatisk upplevelse hÀr efter lunch dÀr min OWGMRG och Bamse var inblandade. Men nu Àr allt som vanligt igen
Det dÀr Àr nackdelen med gummit. GÄr visserligen att köpa nytt för 1000-1500 kr.Om @Meraborsten vÀl sÀljer sin Bruce sÄ Àr det ju bara jag som kan ha den utan att leta ersÀttningsband, eftersom jag antar att bandet Àr skuret att passa hans handledsomkrets, som rÄkar vara snarlik med min.
TrÄkigt för er andra
#SorryNotSorry
SÄ det finna andra i denna fina trÄd med tunna handleder...Om @Meraborsten vÀl sÀljer sin Bruce sÄ Àr det ju bara jag som kan ha den utan att leta ersÀttningsband, eftersom jag antar att bandet Àr skuret att passa hans handledsomkrets, som rÄkar vara snarlik med min.
TrÄkigt för er andra
#SorryNotSorry
Det dÀr Àr nackdelen med gummit. GÄr visserligen att köpa nytt för 1000-1500 kr.
15,2 pÄ vintern, 15,5 med sommarpÀlsSÄ det finna andra i denna fina trÄd med tunna handleder...![]()
DÄ Àr ju jag riktigt grov med mina 15.6...15,2 pÄ vintern, 15,5 med sommarpÀls![]()
Det tror jag ocksĂ„ faktiskt men ska Googla för skojs skullJag kan tĂ€nka mig att skruvhĂ„len Ă€r större vid bandinfĂ€stningen pĂ„ min modell. Ăr inte sĂ€ker!
- VÀldigt fina bilderHemgÄng efter en kort vistelse i lekparken med dottern och sambon innan vi blÄste bort.
![]()
![]()
Kan nÄgon snÀllt berÀtta vad jag ska bestÀlla frÄn watchtech om jag vill Ät vanliga skruvar till bezel för min 5610?
Tack sÄ hemskt mycket Hans- VÀldigt fina bilder![]()
G2000 har en annan bandinfĂ€stning Ă€n G1000 serien med de s.k âL/R-ÎLocâ-skriuvarna: http://www.nejilaw.com/news_and_pressrelease_20181001.htmlJag kan tĂ€nka mig att skruvhĂ„len Ă€r större vid bandinfĂ€stningen pĂ„ min modell. Ăr inte sĂ€ker!
HÄller med, snygg och bekvÀm! Tycker ocksÄ att lÄsmekanismen i spÀnnet Àr ett plus i kanten och nÄt som borde implementeras pÄ fler modeller, har alltid önskat att GMW-B5000 serien skulle haft detta ocksÄ.NÄgon form av dykarförlÀngning pÄ den hÀr lÀnken vore topp. I övrigt fÄr den 5/5 burkar dunderhonung.
![]()
DĂ€r hör ni, sĂ„ lĂ€gg ner @Meraborstens Bruce nu alla med +15,6cm handledG2000 har en annan bandinfĂ€stning Ă€n G1000 serien med de s.k âL/R-ÎLocâ-skriuvarna: http://www.nejilaw.com/news_and_pressrelease_20181001.html
Att byta band pĂ„ G2000 modellerna krĂ€ver ett specialverktyg som mĂ„ste bestĂ€llas separat frĂ„n Casio. KM Globen upptĂ€ckte detta nĂ€r jag ville byta till svart band pĂ„ min âBruceâ i höstas sĂ„ nu har de verktyg för att lösa det. G1000 modellen finns det tyvĂ€rr ingen modell med band till, bara lĂ€nk.
Det dĂ€r var intressant. Jag har en extra lĂ€nk frĂ„n G1000 - betyder det dĂ„ att den inte kommer passa till G2000?G2000 har en annan bandinfĂ€stning Ă€n G1000 serien med de s.k âL/R-ÎLocâ-skriuvarna: http://www.nejilaw.com/news_and_pressrelease_20181001.html
Att byta band pĂ„ G2000 modellerna krĂ€ver ett specialverktyg som mĂ„ste bestĂ€llas separat frĂ„n Casio. KM Globen upptĂ€ckte detta nĂ€r jag ville byta till svart band pĂ„ min âBruceâ i höstas sĂ„ nu har de verktyg för att lösa det. G1000 modellen finns det tyvĂ€rr ingen modell med band till, bara lĂ€nk.
Jag kan ju inte svara med 100% sÀkerhet men det tror jag inte iaf, men vÀrt att prova.Det dÀr var intressant. Jag har en extra lÀnk frÄn G1000 - betyder det dÄ att den inte kommer passa till G2000?
15,2 pÄ vintern, 15,5 med sommarpÀls![]()
den gÄr nog att klÀmma dit pÄ en 16,5a med!DÄ Àr ju jag riktigt grov med mina 15.6...![]()
Trodde först att du menade mello. Har blivit för gammal för ungdomarnas slangNu blir det mellis![]()
![]()