Och dÀrmed fanns det inte lÀngre nÄgon ÄtervÀndo, eller hur @roostermanJag har inte tÀnkt köpa nÄgon Mr. G, men OM jag skulle göra det sÄ skulle det bli denna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och dÀrmed fanns det inte lÀngre nÄgon ÄtervÀndo, eller hur @roostermanJag har inte tÀnkt köpa nÄgon Mr. G, men OM jag skulle göra det sÄ skulle det bli denna!
Ăr det nĂ„got som bĂ€rgat en sĂ„dan?
Riktigt fin! Vet vi listpris? Antar att den Àr limiterad och slutsÄld?!
Limiterad och slutsÄld. RÀkna med 5000 kr pÄ eBay.Riktigt fin! Vet vi listpris? Antar att den Àr limiterad och slutsÄld?!
Som det högst omoraliska stöd jag brukar vara, sÄ sÀger jag som följer:Och dÀrmed fanns det inte lÀngre nÄgon ÄtervÀndo, eller hur @roosterman
You are so right my friendLimiterad och slutsÄld. RÀkna med 5000 kr pÄ eBay.
SÄklart.... 5000:- Àr ÀndÄ inte orimliga pengar.Limiterad och slutsÄld. RÀkna med 5000 kr pÄ eBay.
Snygg den dÀr, ser fram emot fotografier.SÄ sitter nya tillskottet i tullen frÄn Japan. FÄr se hur snabbt dom jobbar.
GW-2310FB-1B2JR
Riktigt fin! Vet vi listpris? Antar att den Àr limiterad och slutsÄld?!
För mig spelar det inte sÄ stor roll faktiskt. Dom har ju uppdaterat knapparna till större, det Àr min enda irritation pÄ den hÀr modulen. Men jag verkar vara rÀtt ensammen i mitt resonemangTycker klockan Àr riktigt fin men förstÄr inte varför Casio envisas med att anvÀnda den enklaste modulen
Gillar den skarpt, tycker det gör det dÀr lilla extra nÀr man matchar displayen med fÀrgerna pÄ klockan.SÄ sitter nya tillskottet i tullen frÄn Japan. FÄr se hur snabbt dom jobbar.
GW-2310FB-1B2JR
För mig spelar det inte sÄ stor roll faktiskt. Dom har ju uppdaterat knapparna till större, det Àr min enda irritation pÄ den hÀr modulen. Men jag verkar vara rÀtt ensammen i mitt resonemang
Japp, mineral.PS: vet ni om det Àr mineralglas pÄ trÄksuben?
Bland alla fyrkanter, inklusive portern, Àr det bara titanarna som har safirglas. De gör dem unika i sammanhanget.PS: vet ni om det Àr mineralglas pÄ trÄksuben?
Japp, mineral.
Bland alla fyrkanter, inklusive portern, Àr det bara titanarna som har safirglas. De gör dem unika i sammanhanget.
SÀtt pÄ en film... en lÄÄÄÄng film. Sen kör du ett par timmar. Jag körde nÄgra dagar för att fÄ bort en tjock repa ur min gw-5000. Den blev som ny.Tackar! BestÀllt hem Ceriumoxid sÄ ska prova att polera upp glaset
Gjorde du det med glaset pÄ plats, eller tog du ut det?SÀtt pÄ en film... en lÄÄÄÄng film. Sen kör du ett par timmar. Jag körde nÄgra dagar för att fÄ bort en tjock repa ur min gw-5000. Den blev som ny.
SÀtt pÄ en film... en lÄÄÄÄng film. Sen kör du ett par timmar. Jag körde nÄgra dagar för att fÄ bort en tjock repa ur min gw-5000. Den blev som ny.