• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Smurfar vidare.
La la la lala laa... đŸŽ¶
8350781D-EF37-410B-947E-CC062A54214D.jpeg
Snyggt

Nog för att jag gillar Rangan men jĂ€klar vad skönt med en analog klocka pĂ„ armen som inte Ă€r en g-shock...... mĂ„ste nog införskaffa en analog G igen đŸ€Ł

Bilagor

• E50C23A5-BE41-436F-A65A-B444C7C79484.jpeg
    E50C23A5-BE41-436F-A65A-B444C7C79484.jpeg
    458.8 KB · Visningar: 7
Var YTTERST nÀra att trilla dit i morse. Skulle bara dra igÄng min SKX för att den skulle fÄ lite gÄngtid sÄ inte urverket helt rostar(?) ihop. Tog klockan I armbandet och var sÄÄÄÄÄ nÀra att lÀgga den pÄ handleden. Ska jag falla sÄ ska det INTE vara med en Seiko!!!!

Var YTTERST nÀra att trilla dit i morse. Skulle bara dra igÄng min SKX för att den skulle fÄ lite gÄngtid sÄ inte urverket helt rostar(?) ihop. Tog klockan I armbandet och var sÄÄÄÄÄ nÀra att lÀgga den pÄ handleden. Ska jag falla sÄ ska det INTE vara med en Seiko!!!!
Ja det Àr lÀtt hÀnt. Det skulle vara svintrÄkigt att Äka dit pÄ en sÄn grej.

Har alltid mudmastern pĂ„ ifall jag ska röra en klocka sĂ„ inte reptilhjĂ€rnan kickar in 😂

Riktigt snygg. Är resin beizel I ett lite mattare material? Tycker annars modellen ofta ser lite plastig ut, hĂ€r kĂ€nns det mer sobert.
Jag har ingen annan 6900 att jÀmföra med. JÀmför jag med mina fyrkanter sÄ Àr den lite mattare, Àven GW5000. Men den Àr ocksÄ nÀra nyskick sÄ det gör givetvis sitt till.

IMG_5615.jpg

IMG_5614.jpg

Nog för att jag gillar Rangan men jĂ€klar vad skönt med en analog klocka pĂ„ armen som inte Ă€r en g-shock...... mĂ„ste nog införskaffa en analog G igen đŸ€Ł
Köööööööööööööp. Se nedan😁
Denna GST-B100X fĂ„r lĂ€mna samlingen nu, nĂ„gon som Ă€r sugen ? 🙂

Rabatt utlovas till folk i trĂ„den 👌
Se citatet ovan 😄

Tillbaka
Topp