Tror jag Àgt samma ex en svÀng (kan ju inte finnas mÄnga pÄ forumet?), grym discoklocka!Om han inte sÄlt den sÄ Àr det denna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag Àgt samma ex en svÀng (kan ju inte finnas mÄnga pÄ forumet?), grym discoklocka!Om han inte sÄlt den sÄ Àr det denna!
Kanske blandat ihop, men jag har för mig det var den roloj köpte? Jag tog hem iaf 6-7 st frÄn japan direkt. Alla i nyskick det var kul pÄ den tiden.Tror jag Àgt samma ex en svÀng (kan ju inte finnas mÄnga pÄ forumet?), grym discoklocka!
Mm, förstÄr hur du tÀnker. Jag köpte min för 2300 ink frakt. Helt ok pris för en limited modell tycker jag. Det Àr lite sÄ med klockor, det Àr inte ofta man fÄr vad man betalar för. En Rolex sub Àr inte vÀrt 100k men folk stÄr ÀndÄ i kö för att köpa den. Skönt att jag Àr inne pÄ g-shock nu, hÀr handlar bara om nÄgon tusen lapp hit och dit.Jag tÀnker mer som att nÀr man betalar premium borde man fÄ lite mer. Ok, i ditt fall fÄr man ju 3 olika bezel och band. Men oftast sÄ reflekterar inte priset med vad man fÄr.
Jag tÀnker mer som att nÀr man betalar premium borde man fÄ lite mer. Ok, i ditt fall fÄr man ju 3 olika bezel och band. Men oftast sÄ reflekterar inte priset med vad man fÄr.
Du kommer tycka det Àr Ànnu jobbigare nÀr du inser att du aldrig kommer kunna köpa tillbaks den ny....ApropÄ flipp, Àr det nÄgon som Àr sugen pÄ en NNIB Gameboyoak? Testad pÄ armen i ca 30 sek innan den Äkte ner i lÄdan igen pga OWGM. DVS den ljusgrÄ som plockats ur produktion. Jag tycker att det Àr lite jobbigt att ha den liggande i garderoben...
Har du lyckats fÄ tag pÄ en?Hamnar snart pÄ Ebay för 500+ USD
Det Àr pÄ sÀtt och vis konstigt, det Àr ju inte Casio som tjÀnar pengar pÄ LE's. UngefÀr som listpriset pÄ Rolex och grÄhandlare.Jag hÄller helt med dig. Men eftersom sÄdana modeller sÀljer sÄ fortsÀtter Casio att pumpa ut dom.
Jag kanske har en pÄ vÀg.Du kommer tycka det Àr Ànnu jobbigare nÀr du inser att du aldrig kommer kunna köpa tillbaks den ny....
Har du lyckats fÄ tag pÄ en?
Det Àr pÄ sÀtt och vis konstigt, det Àr ju inte Casio som tjÀnar pengar pÄ LE's. UngefÀr som listpriset pÄ Rolex och grÄhandlare.
AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?Jag har inte testat byta band pÄ min dÄ jag Àr ointresserad av de 2 banden som följde med. Men kolla denna video.
Kul, grattis. Blev knas med mitt svar som vanligt sÄ följde det med ett quote som kom frÄn annat hÄllJag kanske har en pÄ vÀg.
Jag Àr inte sÄ sentimental av mig men vi fÄr se...Du kommer tycka det Àr Ànnu jobbigare nÀr du inser att du aldrig kommer kunna köpa tillbaks den ny....
Har du lyckats fÄ tag pÄ en?
Jag tycker den Àr grymt cool. SÄg en tidigare i trÄden med svart bezel och strap sÄ det var bara tavlan som hade mönstret.AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?
Om han inte sÄlt den sÄ Àr det denna!
Kanske blandat ihop, men jag har för mig det var den roloj köpte? Jag tog hem iaf 6-7 st frÄn japan direkt. Alla i nyskick det var kul pÄ den tiden.
AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?
Glöm inte det coola bandet. Det finns mönster gömd i bandet som syns bara under belysning.AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?
Glöm inte det coola bandet. Det finns mönster gömd i bandet som syns bara under belysning.
Du kan vara lugn @livinl0ud , @Fredrik Lindfors hjÀlpte mig att fixa en 5030Den var bÀttre Àn vad jag hade förvÀntat mig sÄ Àr mycket nöjd . Hahaha blir inge flipp
OWG failen slÀppte genast en aningDu kan vara lugn @livinl0ud , @Fredrik Lindfors hjÀlpte mig att fixa en 5030
Det kÀnns bra att fÄ ta över folks misslyckandenOWG failen slÀppte genast en aning
Det kÀnns bra att fÄ ta över folks misslyckanden
Haha, trodde att du hade givit upp sÄ sprang in i OWG trÄden för att kolla
Hoppas att dom kvarvarande G-Shockerna stÄr pall !