• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om han inte sÄlt den sÄ Àr det denna!
411B7AE3-0E9E-4CAE-AA5C-E600EE3A386C.jpeg
Tror jag Àgt samma ex en svÀng (kan ju inte finnas mÄnga pÄ forumet?), grym discoklocka!

Jag tÀnker mer som att nÀr man betalar premium borde man fÄ lite mer. Ok, i ditt fall fÄr man ju 3 olika bezel och band. Men oftast sÄ reflekterar inte priset med vad man fÄr.
Mm, förstĂ„r hur du tĂ€nker. Jag köpte min för 2300 ink frakt. Helt ok pris för en limited modell tycker jag. Det Ă€r lite sĂ„ med klockor, det Ă€r inte ofta man fĂ„r vad man betalar för. En Rolex sub Ă€r inte vĂ€rt 100k men folk stĂ„r Ă€ndĂ„ i kö för att köpa den. Skönt att jag Ă€r inne pĂ„ g-shock nu, hĂ€r handlar bara om nĂ„gon tusen lapp hit och dit. đŸ€­đŸ˜‚

ApropÄ flipp, Àr det nÄgon som Àr sugen pÄ en NNIB Gameboyoak? Testad pÄ armen i ca 30 sek innan den Äkte ner i lÄdan igen pga OWGM. DVS den ljusgrÄ som plockats ur produktion. Jag tycker att det Àr lite jobbigt att ha den liggande i garderoben...
Du kommer tycka det Àr Ànnu jobbigare nÀr du inser att du aldrig kommer kunna köpa tillbaks den ny....
Hamnar snart pĂ„ Ebay för 500+ USD đŸ€­
Screenshot_20210311-132210.jpg
Har du lyckats fÄ tag pÄ en?

Jag har inte testat byta band pÄ min dÄ jag Àr ointresserad av de 2 banden som följde med. Men kolla denna video.
AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?

AlltsÄ, jag vet inte, men jag tycker den kÀnns rÀtt prisvÀrd?! Det Àr mycket coola features som jag gillar. Boxen, backcase, bakgrundsbelysningen, guld buckel. Man fÄr en extra uppsÀttning klÀder. Det Àr vÀl oxÄ den första CC squaren?
Jag tycker den Ă€r grymt cool. SĂ„g en tidigare i trĂ„den med svart bezel och strap sĂ„ det var bara tavlan som hade mönstret. 👍

Glöm inte det coola bandet. Det finns mönster gömd i bandet som syns bara under belysning.
PXL_20210215_090111605.MP-01.jpg

Porter har verkligen lyckats med sina G-shocks.
Den slÀpptes tydligen 2 olika versioner pÄ den, japanska dÀr man fÄr en "tygcuff" armband ocksÄ (svart lÄda) och en annan version utan (kartongsfÀrg lÄda).

Senast Àndrad:
Är det nĂ„gon hĂ€r som har eller bestĂ€llt den nya Porter G-shock, 5600EY-1?
Blev grym sugen pÄ den nu. Kan dock tycka att den kosta för mycket för en G-shock med standard modul.
Gillar den borstade bezel och orangea detaljer pÄ bÄde siffrorna pÄ tavlan och caset pÄ undersidan.

1615472494668.png

1615472663431.png

Tillbaka
Topp