• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kaffe, KS och paketöppning đŸ™ŒđŸ˜ŽđŸ„ł.
562E1378-5EC9-4941-93B5-3DF0DFCBA9EC.jpeg

Ni som har circuit varianten, har ni detta paket med tillhörande armband och beizel?

Bilagor

• Screenshot_20210311-130215_Zalando.jpg
    Screenshot_20210311-130215_Zalando.jpg
    192.7 KB · Visningar: 8
ApropÄ flipp, Àr det nÄgon som Àr sugen pÄ en NNIB Gameboyoak? Testad pÄ armen i ca 30 sek innan den Äkte ner i lÄdan igen pga OWGM. DVS den ljusgrÄ som plockats ur produktion. Jag tycker att det Àr lite jobbigt att ha den liggande i garderoben...

SĂ„ld!

Senast Àndrad:
Det jag inte gillar med de super limited G-shocks att de har en standard modul. SÀtt i alla fall ditt en modul med vÀrldstid.

FörstÄr inte hur Casio resonerar, denna budget model har super skarpt display och en super bra modul GMD-S6900 med mÄnga funktioner och batteritid.

1615465861624.png
Jag tĂ€nkte likadant innan jag skaffade circuit board G. Det spelar ingen roll egentligen jag anvĂ€nder inte funktionerna Ă€ndĂ„. Batteri eller solcell spelar ingen roll heller. Det Ă€r rĂ€tt snyggt med en clean modul dĂ„ resten av klockan Ă€r rĂ€tt busy. 😄

Edit: Glöm inte att de enkla modulerna i ltd versioner brukar ha en bild i backlight. Blir inte snyggt om skÀrmen Àr plottrig.

Jag tĂ€nkte likadant innan jag skaffade circuit board G. Det spelar ingen roll egentligen jag anvĂ€nder inte funktionerna Ă€ndĂ„. Batteri eller solcell spelar ingen roll heller. Det Ă€r rĂ€tt snyggt med en clean modul dĂ„ resten av klockan Ă€r rĂ€tt busy. 😄

Edit: Glöm inte att de enkla modulerna i ltd versioner brukar ha en bild i backlight. Blir inte snyggt om skÀrmen Àr plottrig.

Jag tÀnker mer som att nÀr man betalar premium borde man fÄ lite mer. Ok, i ditt fall fÄr man ju 3 olika bezel och band. Men oftast sÄ reflekterar inte priset med vad man fÄr.

Tillbaka
Topp