Kaffe, KS och paketöppning .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Plus i kanten för Spinosaurus aegyptiacus i bakgrunden.G shocks lillebror.
Den Àr sÄ snygg, haft en sÄn förut. StÀller mig i flippkön
Den Àr bra!Fick tillbaka denna frÄn sonen.
Plus i kanten för Spinosaurus aegyptiacus i bakgrunden.
Den rackaren har jag och varit och smÄhuggt pÄ. Fin!
Den var bÀttre Àn vad jag hade förvÀntat mig sÄ Àr mycket nöjd . Hahaha blir inge flippDen Àr sÄ snygg, haft en sÄn förut. StÀller mig i flippkön
Gillar den skarpt! Har en hel vit pÄ vÀg ocksÄ. Blir bra komplement till denna.Den Àr bra!
Ja jag vela lite fram och tillbaka ocksÄ men glad att jag nöp den .Den rackaren har jag och varit och smÄhuggt pÄ. Fin!
Verkligen! Gillar displayen och de fÄ koppar detaljerna pÄ den . Gifter sig fint med min MR-G hehe.Ibland blir det en fulltrÀff frÄn Casio. Denna Àr bland dem.
YesNi som har circuit varianten, har ni detta paket med tillhörande armband och beizel?
Ni som har circuit varianten, har ni detta paket med tillhörande armband och beizel?
ApropÄ flipp, Àr det nÄgon som Àr sugen pÄ en NNIB Gameboyoak? Testad pÄ armen i ca 30 sek innan den Äkte ner i lÄdan igen pga OWGM. DVS den ljusgrÄ som plockats ur produktion. Jag tycker att det Àr lite jobbigt att ha den liggande i garderoben...
Hur ser den ut med de andra klÀderna? Har du nÄgon bild?
Blev en square i slutÀndan! Tack till er som gav rÄd! Och stort tack till @JacquesCosteau för affÀren! Toknöjd, Àlskar verkligen detaljerna, ruskigt vass klocka som kÀnns sÄ bra pÄ armen!
Din tur @kevinklocksnack att skaffa en G .
@Aros, blir du inte sugen pÄ att testa din nu ?
Jag har inte testat byta band pÄ min dÄ jag Àr ointresserad av de 2 banden som följde med. Men kolla denna video.Hur ser den ut med de andra klÀderna? Har du nÄgon bild?
Hamnar snart pÄ Ebay för 500+ USD
Yes. FlerfÀrgade displayer lyfter verkligen. Gör sig bra pÄ 6900 dÀr "ögonen" har en annan fÀrg Àn sjÀlva huvuddisplayen.Tycker verkligen de har lyckats med denna klocka.
Fin kontrast med den borstade metallic blÄ tavlan och grön och orange display.
Gillar G-shocks med flera fÀrger pÄ displayen, tex GLX squares.
Jajaja.Tycker verkligen de har lyckats med denna klocka.
Fin kontrast med den borstade metallic blÄ tavlan och grön och orange display.
Gillar G-shocks med flera fÀrger pÄ displayen, tex GLX squares.
Jag tÀnkte likadant innan jag skaffade circuit board G. Det spelar ingen roll egentligen jag anvÀnder inte funktionerna ÀndÄ. Batteri eller solcell spelar ingen roll heller. Det Àr rÀtt snyggt med en clean modul dÄ resten av klockan Àr rÀtt busy.Det jag inte gillar med de super limited G-shocks att de har en standard modul. SÀtt i alla fall ditt en modul med vÀrldstid.
FörstÄr inte hur Casio resonerar, denna budget model har super skarpt display och en super bra modul GMD-S6900 med mÄnga funktioner och batteritid.
Jag tÀnkte likadant innan jag skaffade circuit board G. Det spelar ingen roll egentligen jag anvÀnder inte funktionerna ÀndÄ. Batteri eller solcell spelar ingen roll heller. Det Àr rÀtt snyggt med en clean modul dÄ resten av klockan Àr rÀtt busy.
Edit: Glöm inte att de enkla modulerna i ltd versioner brukar ha en bild i backlight. Blir inte snyggt om skÀrmen Àr plottrig.