Kaffe&Snus
Basic
Fördelen med G-shocks Àr att man kan ha över 30st utan att gÄ i konkurs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fördelen med G-shocks Àr att man kan ha över 30st utan att gÄ i konkurs
Nice! Det Àr en Spike Lee, sÄ har varit en pÄfrestande vÀntan!Om sÀndningen Àr skriven pÄ dig sÄ ska nog kollinr och leg funka fint.
Jag har aldrig haft problem med att hÀmta utan avisering.Har en G-Shock liggandes pÄ UPS utlÀmningsstÀlle enligt spÄrningsnumret, men har inte fÄtt nÄgon avisering för att hÀmta ut den. Gissar att det inte funkar at bara komma med spÄrningsnumret? NÄgon som har erfarenhet av liknande?
Bara 30?Fördelen med G-shocks Àr att man kan ha över 30st utan att gÄ i konkurs
Yay! Gillar den screwbacken, bra köp.Nice! Det Àr en Spike Lee, sÄ har varit en pÄfrestande vÀntan!
Det Àr ju en stjÀrnklockaYay! Gillar den screwbacken, bra köp.
Har dock sett förvÄnansvÀrt fÄ bilder dÀr han bÀr den sjÀlv, men att han Àr en G-Shock addict stÄr utan tvekan. Varenda gÄng @roosterman postar sin OWG klocka tÀnker jag pÄ Mr. Spike.
Fullt normalt alltsÄ!Bara 30?
Snyggt! HÀrliga klockor men jag blir nyfiken pÄ kniven i fodralet, kan du inte visa den i knivtrÄden?Bara 30?
OoopsLÀnge sedan det postades nÄgot bra tips hÀr i trÄden Detta tips tÄl att upprepas!
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Jag Àr pÄ vÀg ditt ocksÄ. Men har dock inte sÄ prydlig som dig, den ligger uppradade i byrÄlÄda och hylla. Solar ligger pÄ en liten stÀllning dock.Fördelen med G-shocks Àr att man kan ha över 30st utan att gÄ i konkurs
Helt plötsligt kÀnner jag mig inte sÄ dÄlig lÀngre, jag har ju nte ens en 3e del vad du har.Bara 30?
Menar du primus stormtÀndaren?Snyggt! HÀrliga klockor men jag blir nyfiken pÄ kniven i fodralet, kan du inte visa den i knivtrÄden?
Och vad Àr det som ligger bredvid den uppe till höger?
Ser ut att Àven ligga en sÄn hÀr rackare oxÄ?jo det stÀmmer bra det
Ah, det Ă€r vad det Ă€r. Ăr den bra, nĂ„gon lĂ€nk eller förslag pĂ„ en om man skulle vilja köpa?Menar du primus stormtĂ€ndaren?
Ska absolut kollas upp. Stort tack!tja jag köpte den pÄ Jula. Inte dyr men bra. Kostade spottstyver.
Bra att du smugglar in nya gs i vÄrt comunity. Kan det vara en skeleton variant?Bra gissning men icke .
Ska bli spÀnnande nÀr den kommer fram . Hmm vet inte vad jag kan ge för ledtrÄd utan att avslöja . Kan sÀga att det inte Àr nÄgon exklusiv G och kostar inte mycket dÀr jag hitta den. Vissa pÄ eBay tar dock ockerpriser .
En bra förfalskning i sÄ fall. Ser vÀlgjord ut, iaf pÄ bild.Jag tycker denna ser falsk ut. Vad tycker ni? Siffrorna, runda ringen och fÀrgerna pÄ bezeln.Casio G-shock g-2000 2161 authentic vintage 20 bar vattentÀt 200 m perfekt skick
Utropspris: 350 kr. Typ: Auktion. Slutar: 7/6/2021 7:34:13 AM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Jmf med en av mina gamla