• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fördelen med G-shocks Ă€r att man kan ha över 30st utan att gĂ„ i konkurs 😁
IMG_20210302_155439.jpg
OH MY GOD.gif

LĂ€nge sedan det postades nĂ„got bra tips hĂ€r i trĂ„den 😳 Detta tips tĂ„l att upprepas!
SkÀrmavbild 2021-03-10 kl. 20.08.32.png

Ooops :banghead: :bag:

Den dÀr Skyforcen Àr sÄ badass. :cool:

"G-Shocks! G-Shocks, so that the name of @El Guapo will be hanging on everyone's lips."
-
"Would you say that I have a plethora of G-Shocks?"

Senast Àndrad:
Det Àr rolig att G-shocks, företaget skriver alltid ner vad klockan verkligen klarar av, tex nÀr det Àr 2 Ärs batteri bruka det minst hÄlla 3-5 Är osv.
HÀr Àr en video pÄ en relativ billig modell av G-shock (GW-7900 som de testa hur "vattentÀtt" klockan Àr.

Bra gissning men icke 😊.

Ska bli spĂ€nnande nĂ€r den kommer fram 😊. Hmm vet inte vad jag kan ge för ledtrĂ„d utan att avslöja 😂. Kan sĂ€ga att det inte Ă€r nĂ„gon exklusiv G och kostar inte mycket dĂ€r jag hitta den. Vissa pĂ„ eBay tar dock ockerpriser đŸ˜‚đŸ€Ł.
Bra att du smugglar in nya gs i vÄrt comunity. Kan det vara en skeleton variant?

Jag tycker denna ser falsk ut. Vad tycker ni? Siffrorna, runda ringen och fÀrgerna pÄ bezeln.
Jmf med en av mina gamla
C3AF2CEC-524F-42A3-8F57-EC7314D9EEA6.jpeg
En bra förfalskning i sÄ fall. Ser vÀlgjord ut, iaf pÄ bild.

Edit: jag trodde du menade den pÄ bilden du la upp. Tradera objektet Àr 100% fake

Tillbaka
Topp