• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Paket öppning😊
20CCD29F-E150-474E-B9AB-7052B0E524FA.jpeg
CD7BCC2C-5B97-4D09-A5D9-D4E5B0E272E6.jpeg
0537C974-8504-4885-B328-FE5E8781F53E.jpeg

Är det nĂ„gon hĂ€r som har eller bestĂ€llt den nya Porter G-shock, 5600EY-1?
Blev grym sugen pÄ den nu. Kan dock tycka att den kosta för mycket för en G-shock med standard modul.
Gillar den borstade bezel och orangea detaljer pÄ bÄde siffrorna pÄ tavlan och caset pÄ undersidan.

1615472494668.png

1615472663431.png
Vad sa du att den lÄg pÄ, $500? Jag tycker den Àr skitfin, och hÄller med om att den Àr lite saftig, men skulle inte alls störas av modulen, man fick ju en superfin box med + 2 straps, av nÄgon konstig anledning sÄ tycker jag det Àr mer value haha!

Vad sa du att den lÄg pÄ, $500? Jag tycker den Àr skitfin, och hÄller med om att den Àr lite saftig, men skulle inte alls störas av modulen, man fick ju en superfin box med + 2 straps, av nÄgon konstig anledning sÄ tycker jag det Àr mer value haha!
Tror att versionen utan tyg armbandet kostar runt 4000-4500kr.
Ja, hÄller med dig att LIMITED PORTER lockar.
För mig pÄminner den mig om min första klocka nÄgonsin, den var svart med orange text och kom i svart nylonband, var dock inte en G-shock, bara en vanlig Casio.
Porter skulle vara en ultimate upgrade av den klockan. :D

Senast Àndrad:
För att dÀmpa min habegÀr av nya Porter tar jag pÄ mig den hÀr.
OcksÄ limited med nylonband haha. DW-5600THC (fast med svarta adaptrar istÀllet)

Gillar detaljerna med guld knapparna, skruvarna och spÀnnet och svag grön "tint" pÄ displayen.
Man kÀnner verkligen kvalitén av nylonbandet, Àr super mjuk och sitter bekvÀm.
Synd att mina handleder Àr sÄ spinkiga att inte "patchen" syns nÀr jag har pÄ mig klockan.

IMG_5898.JPG
IMG_5900.JPG

IMG_5901.JPG
IMG_5902.JPG

Senast Àndrad:
Tror att versionen utan tyg armbandet kostar runt 4000-4500kr.
Ja, hÄller med dig att LIMITED PORTER lockar.
För mig pÄminner den mig om min första klocka nÄgonsin, den var svart med orange text och kom i svart nylonband, var dock inte en G-shock, bara en vanlig Casio.
Porter skulle vara en ultimate upgrade av den klockan. :D
BĂ„da Ă€r limiterad. Den med stor tyg "handfĂ€ngelset" Ă€r japansk release. 🙂

Är det nĂ„gon hĂ€r som har eller bestĂ€llt den nya Porter G-shock, 5600EY-1?
Blev grym sugen pÄ den nu. Kan dock tycka att den kosta för mycket för en G-shock med standard modul.
Gillar den borstade bezel och orangea detaljer pÄ bÄde siffrorna pÄ tavlan och caset pÄ undersidan.

1615472494668.png

1615472663431.png
Jag Àr riktigt sugen, men trodde att den redan var slutsÄld. Kan man bestÀlla den inom EU?

För att dÀmpa min habegÀr av nya Porter tar jag pÄ mig den hÀr.
OcksÄ limited med nylonband haha. DW-5600THC (fast med svarta adaptrar istÀllet)

Gillar detaljerna med guld knapparna, skruvarna och spÀnnet och svag grön "tint" pÄ displayen.
Man kÀnner verkligen kvalitén av nylonbandet, Àr super mjuk och sitter bekvÀm.
Synd att mina handleder Àr sÄ spinkiga att inte "patchen" syns nÀr jag har pÄ mig klockan.

IMG_5898.JPG
IMG_5900.JPG

IMG_5901.JPG

IMG_5902.JPG

DendĂ€r va ju sjukt fresh, Ă€lskar ”mint” looken, gillar nog den mer Ă€n nya portern faktiskt! Även fast dem skull komplettera varandra bra...

DendĂ€r va ju sjukt fresh, Ă€lskar ”mint” looken, gillar nog den mer Ă€n nya portern faktiskt! Även fast dem skull komplettera varandra bra...
Tack, jag gillar den jÀttemycket sedan jag byte ut dem röda adaptrarna mot svarta.
Röda var fina ocksÄ, men det blev för mycket jul över den dÄ.

Tillbaka
Topp