Paket öppning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad sa du att den lĂ„g pĂ„, $500? Jag tycker den Ă€r skitfin, och hĂ„ller med om att den Ă€r lite saftig, men skulle inte alls störas av modulen, man fick ju en superfin box med + 2 straps, av nĂ„gon konstig anledning sĂ„ tycker jag det Ă€r mer value haha!Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har eller bestĂ€llt den nya Porter G-shock, 5600EY-1?
Blev grym sugen pÄ den nu. Kan dock tycka att den kosta för mycket för en G-shock med standard modul.
Gillar den borstade bezel och orangea detaljer pÄ bÄde siffrorna pÄ tavlan och caset pÄ undersidan.
Tror att versionen utan tyg armbandet kostar runt 4000-4500kr.Vad sa du att den lÄg pÄ, $500? Jag tycker den Àr skitfin, och hÄller med om att den Àr lite saftig, men skulle inte alls störas av modulen, man fick ju en superfin box med + 2 straps, av nÄgon konstig anledning sÄ tycker jag det Àr mer value haha!
Paket öppning
Den dÀr Àr för Kina marknad. Cool!Paket öppning
Huh! Inte svÀra i kyrkan. ...Garmin?Checkar in för dagen!
BÄda Àr limiterad. Den med stor tyg "handfÀngelset" Àr japansk release.Tror att versionen utan tyg armbandet kostar runt 4000-4500kr.
Ja, hÄller med dig att LIMITED PORTER lockar.
För mig pÄminner den mig om min första klocka nÄgonsin, den var svart med orange text och kom i svart nylonband, var dock inte en G-shock, bara en vanlig Casio.
Porter skulle vara en ultimate upgrade av den klockan.
Jag vet, har tittat runt efter den. Ăr grym sugen. Hoppas att jag kan hĂ„lla mig.BĂ„da Ă€r limiterad. Den med stor tyg "handfĂ€ngelset" Ă€r japansk release.
Jag har en pĂ„ vĂ€g.Jag vet, har tittat runt efter den. Ăr grym sugen. Hoppas att jag kan hĂ„lla mig.
Ăr det ingen som har bestĂ€llt den hĂ€r i gruppen?
Hoppas du fÄr den snart, vill se mÄnga bilder hÀr tack.Jag har en pÄ vÀg.
Jag valde den internationella variant. Gillar inte det stora tygbandet eller tygband överhuvudtaget. Jag kommer att ha den pÄ gummibandet. jag fick den för under 5 med allt inkluderat.Hoppas du fÄr den snart, vill se mÄnga bilder hÀr tack.
Vilken version bestÀllde du, blev det dyrt?
No problemasHoppas att dom kvarvarande G-Shockerna stÄr pall !
AlltsÄ, den Àr ju riktigt cool. Kollade igenom klippet. Nu blev jag sugen pÄ en sÄn oxÄ. Var ska detta sluta?!
Glöm inte det coola bandet. Det finns mönster gömd i bandet som syns bara under belysning.
Jobbar oxÄ endel med hÄrdvara, tror mÄnga pÄ jobbet skulle bli grön av avundJag som Àr IT tekniker tycker att den klockan Àr himla nice.
AlltsÄ, den Àr ju riktigt cool. Kollade igenom klippet. Nu blev jag sugen pÄ en sÄn oxÄ. Var ska detta sluta?!
Jag Ă€r riktigt sugen, men trodde att den redan var slutsĂ„ld. Kan man bestĂ€lla den inom EU?Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har eller bestĂ€llt den nya Porter G-shock, 5600EY-1?
Blev grym sugen pÄ den nu. Kan dock tycka att den kosta för mycket för en G-shock med standard modul.
Gillar den borstade bezel och orangea detaljer pÄ bÄde siffrorna pÄ tavlan och caset pÄ undersidan.
Suck! Var man trött tidigare idag eller inte?! Detta skulle ju sjÀlvfallet upp i OWG March-trÄden...Checkar in för dagen! Snart dags för intervaller - dÄ Äker de snabbaste skorna fram!
You are welcome our friend With a G-shockSuck! Var man trött tidigare idag eller inte?! Detta skulle ju sjÀlvfallet upp i OWG March-trÄden...
I'll show myself out
Tack för kÀrleken, vÀnnerYou are welcome our friend With a G-shock
KöööpAlltsÄ, den Àr ju riktigt cool. Kollade igenom klippet. Nu blev jag sugen pÄ en sÄn oxÄ. Var ska detta sluta?!
För att dÀmpa min habegÀr av nya Porter tar jag pÄ mig den hÀr.
OcksÄ limited med nylonband haha. DW-5600THC (fast med svarta adaptrar istÀllet)
Gillar detaljerna med guld knapparna, skruvarna och spÀnnet och svag grön "tint" pÄ displayen.
Man kÀnner verkligen kvalitén av nylonbandet, Àr super mjuk och sitter bekvÀm.
Synd att mina handleder Àr sÄ spinkiga att inte "patchen" syns nÀr jag har pÄ mig klockan.
Avslutat arbetsdagen, knÀckt en öl, bytt klocka, packat OWG klockan till @Derix.
Fan, livet utan OWG Àr toppen!
Hett tips: kom över till den röda sidan det Àr super!
Finns en frÄn Spanien pÄ Ebay om du Àr sugen.Jag Àr riktigt sugen, men trodde att den redan var slutsÄld. Kan man bestÀlla den inom EU?
Tack, jag gillar den jĂ€ttemycket sedan jag byte ut dem röda adaptrarna mot svarta.DendĂ€r va ju sjukt fresh, Ă€lskar âmintâ looken, gillar nog den mer Ă€n nya portern faktiskt! Ăven fast dem skull komplettera varandra bra...
VÀldigt fin! Gick köpet av din nya MR-G igenom?
Jag har faktiskt haft nÄgot liknande i mitten pÄ 90-talet men den reklamerade jag eftersom den immade nÀr det var kallt. Minns att jag tyckte den var stor och klumpigReview av en Skyforce: