Har redan den högra av demSà à à à , vilken Àr du sugen pÄ? Har tyvÀrr ingen Borneo, men har div sprayfÀrger sÄ det skall nog gÄ ÀndÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har redan den högra av demSà à à à , vilken Àr du sugen pÄ? Har tyvÀrr ingen Borneo, men har div sprayfÀrger sÄ det skall nog gÄ ÀndÄ
DÄ Àr det bara att börja sprayaHar redan den högra av dem
Jag tror inte @Boba Fett törsDÄ Àr det bara att börja spraya
Inte riktigt min stil! Tror jag skulle bli uttrÄkad/irriterad pÄ ett par dagar!Jag tror inte @Boba Fett törs
Tack men jag passar nog pÄ det erbjudandetInte riktigt min stil! Tror jag skulle bli uttrÄkad/irriterad pÄ ett par dagar!
Men skickar @Derix ner sin sÄ skall jag gÄ loss
Kan inte förstÄ hur du kan motstÄ hans erbjudandeTack men jag passar nog pÄ det erbjudandet
Men mycket snyggare Àn positiv display!Negativ display, nÀr du inte Àr superintresserad av vad klockan Àr.
En sÄdan mjuk övergÄng frÄn bling till resin ocksÄNÀr inte Bling-bling Àr blingig nog
Eller hur???En sÄdan mjuk övergÄng frÄn bling till resin ocksÄ
Eller kör den hÀr rainbow mod.Tack men jag passar nog pÄ det erbjudandet
SÀger du att Floyd Mayweather har dÄlig smak?NÀr inte Bling-bling Àr blingig nog
Det Àr ju dÀrför det finns belysning och solladdning!Negativ display, nÀr du inte Àr superintresserad av vad klockan Àr.
Ja , den var ju Ànnu blingigare, för den Àr ju störreSÀger du att Floyd Mayweather har dÄlig smak?
THE kingJa , den var ju Ànnu blingigare, för den Àr ju större
Jag löser det hÀr utan att bryta mot reglernaEller kör den hÀr rainbow mod.
Blev en transparent Casioak idag. Köpte för att tavlans stil nog funkar bra för metallarmbandsmoddning, men vet inte om jag vill ge mig pÄ den Àn
Du mÄste mÄla den till Borneo grodan ocksÄ.Jag löser det hÀr utan att kringgÄ reglerna
Fick direkt mothugg av grabben; âPappa, man fĂ„r inte ta kort pĂ„ grodanâDu mĂ„ste mĂ„la den till en Borneo grodan ocksĂ„.
Passar bra ihop med rich man laughJa , den var ju Ànnu blingigare, för den Àr ju större
SÀger du att Floyd Mayweather har dÄlig smak?
Passar bra ihop med rich man laugh
Hade velat se han kör en Borneo toad med stenar. AlltsÄ ersÀtta den transparenta plast med diamanter/baguetter. Det hade vart supercool tycker jag.Tycker ÀndÄ det Àr rÀtt coolt med diamanter och G-shock, en helt fuck off kontrast. Gissar dock Floyds diamanter Àr av bra kvalité med
Tycker ÀndÄ det Àr rÀtt coolt med diamanter och G-shock, en helt fuck off kontrast. Gissar dock Floyds diamanter Àr av bra kvalité med
Ăr kanske lite stel nĂ€rmast klockan dĂ€r remmen Ă€r tjockast, men annars ganska mjukTransparenta band ser alltid lite stela ut tycker jag. Ăr den följsam och fin?