• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PlÄtkungen möter Börje Bulldog

Bilagor

• IMG_20210314_105836.jpg
    IMG_20210314_105836.jpg
    589 KB · Visningar: 8
Dom Àr bra pÄ KM Globen.

Jag vet inte, det mÄste vara nÄgot fel pÄ mig antar jag!?
Har besökt KM Globen minst ett par tre gĂ„nger med rejĂ€lt köpsug men vi verkar inte klicka jag och personalen dĂ€r, har aldrig fĂ„tt det bemötandet jag förvĂ€ntat mig efter alla lovord och hyllningar hĂ€r pĂ„ forat. 😼

Jag vet inte, det mÄste vara nÄgot fel pÄ mig antar jag!?
Har besökt KM Globen minst ett par tre gĂ„nger med rejĂ€lt köpsug men vi verkar inte klicka jag och personalen dĂ€r, har aldrig fĂ„tt det bemötandet jag förvĂ€ntat mig efter alla lovord och hyllningar hĂ€r pĂ„ forat. 😼
TrÄkigt att höra.

TrÄkigt att höra.
Kanske för höga förvÀntningar bara, kan nog lÀtt bli sÄ!

Har dock hittat en annan kanon AD dÀr man kÀnner sig riktigt vÀlkommen oavsett om det för att köpa nÄgonting eller bara surra lite om nÄgon kul kommande nyhet elr dyl.

Aja, nog om det! Var bara en reflektion frÄn min sida.

Kanske för höga förvÀntningar bara, kan nog lÀtt bli sÄ!

Har dock hittat en annan kanon AD dÀr man kÀnner sig riktigt vÀlkommen oavsett om det för att köpa nÄgonting eller bara surra lite om nÄgon kul kommande nyhet elr dyl.

Aja, nog om det! Var bara en reflektion frÄn min sida.
Tror det spelar lite roll vem man rĂ„kar pĂ„ i butiken oxĂ„, den första började googla pĂ„ en kort frĂ„ga jag hade som sen @S.L gav mig svaret pĂ„ inom 10sek dĂ„ han hörde vad vi pratade om, den andra sĂ€ljaren plockade fram en MTG innan jag han blinka och frĂ„gade om jag ville klĂ€mma lite pĂ„ den sen visade han klockan han hade pĂ„ sig, en MRG-B2000SH😼

GÀller nog att trÀffa rÀtt sÀljare oxÄ.

Tror det spelar lite roll vem man rĂ„kar pĂ„ i butiken oxĂ„, den första började googla pĂ„ en kort frĂ„ga jag hade som sen @S.L gav mig svaret pĂ„ inom 10sek dĂ„ han hörde vad vi pratade om, den andra sĂ€ljaren plockade fram en MTG innan jag han blinka och frĂ„gade om jag ville klĂ€mma lite pĂ„ den sen visade han klockan han hade pĂ„ sig, en MRG-B2000SH😼

GÀller nog att trÀffa rÀtt sÀljare oxÄ.
SÄ kan det sÀkert vara, vet att jag pratat med tre olika dÄ det var spridd Älder pÄ dem.
Ingen aning om hur mÄnga som jobbar dÀr dock :)

VĂ€ldigt fin! Är du nöjd med den? Motsvarar kĂ€nslan prisskillnaden mot en vanlig stĂ„lfyrkant?
2A8F2919-2071-4907-896B-90763E6688A0.jpeg
Jag Àr vÀldigt nöjd med den och gillar den skarpt, den Àr verkligen en fröjd för ögat.
Den fysiska kĂ€nslan kontra prisskillnad mot stĂ„lis Ă€r dock tveksam. Den otroligt lĂ€tta vikten gör att den nĂ€stan kĂ€nns billig imo. Den psykiska kĂ€nslan dĂ€remot, att det Ă€r en sleeper som majoriteten förmodligen tror kostar en tusing, den Ă€r oslagbar 😎

Tillbaka
Topp