Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen till trÄdenHar en moddad g-shock som Àr pÄ inkommande, men vet inte ifall jag vÄgar ladda upp den hÀr! DÄ kanske man blir ut buad, haha!
Dock Àr den med original "hjÀrta/innanmÀte".
TyvÀrr sÄ försvann denna norrut igÄr strax före 21.@daniel svensson har du en annan square som du kan lÀgga den lÀnken pÄ?
Ha ha! HÀr har vi en gubbe som tror att han har koll men jag skulle vilja pÄstÄ att frugan har dig exakt dÀr hon vill att du ska vara. Hon vet, om inte medvetet sÄ gör hon det pÄ nÄgot omedvetet sÀtt. Det Àr kusligt!Om frugan bara visste hur mycket en G-shock kostar. Hon tror nog att det Àr jÀttebillig dÄ det Àr "plast klockor". Tur för mig hahahaha.
Hon blev inte glad nÀr jag köpte Credor klockor innan, för dem kunde jag inte undkomma med att dem Àr dyra dÄ dem har 18k guld detaljer pÄ klockan och
det stÄr tydlig pÄ backstycket.
Min fru Àr rÀtt snÀll som stÄr ut med mitt samlande. Jag fick ju en GM-6900-1ER (silver metal) av henne pÄ min födelsedag förra Äret.
Eftersom jag bestÀllde den sjÀlv och hon swishade mig sedan, sÄ har hon nog inte 100% koll pÄ hur den ser ut.
Sen har hon dÄlig minne, hon minns nog inte ens hur mycket hon betalade.
För henne Àr det bara en G-shock.
Jag tror inte att hon har mÀrkt att för nÄgra mÄnader sedan att jag köpte en GM-6900G-9ER (guld metal) ocksÄ.
Tror att hon tror att det Àr samma klocka. Hon har inte sagt nÄgonting alls idag nÀr jag hade den pÄ mig.
Viftade den framför henne lite extra idag och testade, hon blÀngde bara lite pÄ mig och skakade huvudet lite.
Ibland mÄste man ha lite spÀnning i livet.
Jag tippar att @daniel svensson har en Borneogroda pÄ ingÄngKolla med @daniel svensson
Han har en guldis till salu
Kolla nÄgra sidor bakÄt i trÄden frÄn innan idag.
Tror du? Jag som inte gillar fÀrg utan föredrar mina klockor sÄdÀr stealthaktigt svartaJag tippar att @daniel svensson har en Borneogroda pÄ ingÄng
Du om nÄgon förtjÀnar en Borneogroda!Tror du? Jag som inte gillar fÀrg utan föredrar mina klockor sÄdÀr stealthaktigt svarta
Snyggt. Mycket G för pengarnaDenna anlÀnde enligt plan i veckan och jag fick proffshjÀlp att korta bandet hos KM Globen igÄr.
Var Àrligt talat lite orolig att det skulle visa sig vara ett demoex mtp priset men allt var BNIB och som det skulle vara. Mycket nöjd!
- 03.43 .....VÀlkommen in i gÀnget ni nyanlÀnda G-Shockers!
Detta firas med en bild pÄ min som försöker kamouflera sig bland tulpanerna!
Tack för tipset!Snyggt. Mycket G för pengarna
Har ocksÄ ett ex pÄ ingÄng som jag köpt till helt otroligt pris..Denna anlÀnde enligt plan i veckan och jag fick proffshjÀlp att korta bandet hos KM Globen igÄr.
Var Àrligt talat lite orolig att det skulle visa sig vara ett demoex mtp priset men allt var BNIB och som det skulle vara. Mycket nöjd!
Den Àr utgÄende.Har ocksÄ ett ex pÄ ingÄng som jag köpt till helt otroligt pris..
Undrar om det Àr en utgÄende modell...?
NÄt speciell mÄste det vara?Har ocksÄ ett ex pÄ ingÄng som jag köpt till helt otroligt pris..
Undrar om det Àr en utgÄende modell...?
Sidan jag köpte av angav ju ett galet lÄgt listpris ocksÄ (som de rabatterade mot).Den Àr utgÄende.
Ok, det förklarar saken, Jag sÄg att den var Ànnu billigare pÄ klockonlines finska sida och drog ett mail och frÄgade om dom ville sÀnka. Det gjorde dom omgÄendeDen Àr utgÄende.
Finska listpriser verkar ligga lÀgre Àn i sverige pÄ vissa modeller.Sidan jag köpte av angav ju ett galet lÄgt listpris ocksÄ (som de rabatterade mot).
@Daion har en annan dygnsrytm Àn vi vanliga dödliga- 03.43 .....
Kanske, men knappast 26% lÀgre. Har svÄrt att tro att Casio skulle acceptera en sÄdan diff.Finska listpriser verkar ligga lÀgre Àn i sverige pÄ vissa modeller.
Ja, lite skum prissÀttning Àr det. Bra för oss dockKanske, men knappast 26% lÀgre. Har svÄrt att tro att Casio skulle acceptera en sÄdan diff.
NÄt speciell mÄste det vara?
PÄminner mig om nÀr det plötsligt under en relativt kort period fanns GWF-D1000-1 Frogman till salu online för ca 4.500kr endast hÀr i Sverige/Norden.
Sugen pÄ en Bulova i inbyte?Har denna jubileums G-shock som Àr lite ovanlig med ljus display. Har tÀnkt sÀlja men skitsvÄrt att vÀrdera dÄ det inte sÄlts sÄ mÄnga och priserna pÄ eBay Àr ju helt galna. Vet att det inte Àr en vÀrderingstrÄd men nÄgon som kan ge sig pÄ en rimlig prisbild?
G-Shock GMW-B5000TFG-9
Vilket klipp!Denna anlÀnde enligt plan i veckan och jag fick proffshjÀlp att korta bandet hos KM Globen igÄr.
Dom Àr bra pÄ KM Globen.Denna anlÀnde enligt plan i veckan och jag fick proffshjÀlp att korta bandet hos KM Globen igÄr.