@spammerstakeahikeHar vi nÄgra vita squares med positiv display i forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@spammerstakeahikeHar vi nÄgra vita squares med positiv display i forumet?
Har vi nÄgra vita squares med positiv display i forumet?
Idag fick lillebror komma utSÄ kom solen pÄ besök
Snygg den Àr!Jajjemen.
GW 5601MW-7jf (Marine White)
Riktigt frÀsch modell.
Vart har du bokat den?- LÀngtar efter den dÀr, har bokat
Verkligen, kom loss! Livet utanför garderoben Àr fantastisktDet Àr bara att kasta in handduken och komma in till oss andra i vÀrmen
Snygg den Àr!
Edit: RÀtt sÀllsynt den dÀr. Hittar bara modellen med negativ display.
RÄkade klicka hem en sÄn (den i mitten) som jag tycker ocksÄ rÀtt snygg.
DW-5600SCDe dÀr var ju vÀldigt trevliga!
Vad heter modellen?
Helt rÀtt instÀllning bÄda tvÄVerkligen, kom loss! Livet utanför garderoben Àr fantastiskt
vem kan bestÀmma sig för en klocka, och vem kan be dig om att hÄlla dig till en??
- Klockmaster Globen.Vart har du bokat den?
Ja, SC stĂ„r förĂlskar pastell.
En sommarklocka om nÄgon.
NÀstan sÄ att Gorillaz modulen skulle passa ihop med det vita bandet.Snygg den Àr!
Edit: RÀtt sÀllsynt den dÀr. Hittar bara modellen med negativ display.
RÄkade klicka hem en sÄn (den i mitten) som jag tycker ocksÄ rÀtt snygg.
Ingen dum ide!NÀstan sÄ att Gorillaz modulen skulle passa ihop med det vita bandet.
Finns det inte ljusblÄ och/eller rosa band till Gorillan? Skulle kunna ha dem dÄ?!!??!Ingen dum ide!
Den Àr ju inte lÀttmatchad till sÄ mÄnga andra band/bezeln utom originalet annars...
Tumme upp! Helt klart den snyggaste versionen av den analoga varianten. Blir sugen pÄ att boka en jag med. Har du fÄtt nÄgot preliminÀrt datum för nÀr den kan tÀnkas komma?- Klockmaster Globen.
Den skulle slÀppas i UK nÄgon gÄng i april.Tumme upp! Helt klart den snyggaste versionen av den analoga varianten. Blir sugen pÄ att boka en jag med. Har du fÄtt nÄgot preliminÀrt datum för nÀr den kan tÀnkas komma?
Kan tÀnka mig att det Àr tio gÄnger vÀrre i OWG-trÄdenBorta i ett dygn frÄn trÄden och sÄ har man Ätta sidor att lÀsa ikapp
Om frugan vill slÄ mig, fÄr jag skylla pÄ dig dÄ.
- Informationsmaterialet de fÄtt frÄn Casio sÀger mars.Tumme upp! Helt klart den snyggaste versionen av den analoga varianten. Blir sugen pÄ att boka en jag med. Har du fÄtt nÄgot preliminÀrt datum för nÀr den kan tÀnkas komma?
Var det nÄgon som tÀnkte sÀlja sin grÄ Casioak? Nintendoak?
Kan tÀnka mig att det Àr tio gÄnger vÀrre i OWG-trÄden
Var vÀl @Danne.l ?Var det nÄgon som tÀnkte sÀlja sin grÄ Casioak? Nintendoak?
SlÀpps i april. Kostar £799Tumme upp! Helt klart den snyggaste versionen av den analoga varianten. Blir sugen pÄ att boka en jag med. Har du fÄtt nÄgot preliminÀrt datum för nÀr den kan tÀnkas komma?