Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nix, slut pÄ lager.Har du fÄtt din nya MRG?
SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
Gshock GW-2310FB-1B2JR. Fire Sale!
Riktigt bra, rÀtt tjock men inte speciellt stor. Tydlig Display men lite tröga knappar. Men framförallt kul med lite udda modell.
Lite jÀmförelse med min GMW-B5000G-1ER
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
Ja, jag Àr nöjd.Jag gillar den. KÀnns typisk G-shock bulkig och det blÄa gör ju sitt för att lyfta klockan högt!
TrÄkigt. Trodde din order gick igenom.Nix, slut pÄ lager.
@Meraborsten fick dÀremot sinTrÄkigt. Trodde din order gick igenom.
Kul modell. Den har nÀstan samma display layout som en Frogman.SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
Riktigt bra, rÀtt tjock men inte speciellt stor. Tydlig Display men lite tröga knappar. Men framförallt kul med lite udda modell.
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
Mycket bra fÀrgkombination, stilren. Grattis!SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
Hehe, ja faktiskt.Kul modell. Den har nÀstan samma display layout som en Frogman.
Ja, svart och blÄtt Àr aldrig dumt. Tack!Mycket bra fÀrgkombination, stilren. Grattis!
FrÄn samma sida?@Meraborsten fick dÀremot sin
Han hann trycka pÄ köpknappen förre dig ja.@Meraborsten fick dÀremot sin
RallygrÀvlingen pÄ locket Àr sÄ jÀkla frÀn Full karriÀr ut i leran bara!Gillar verkligen Mudman G-9000-3. Var först tveksam för den negativa displayen, men den Àr tydlig och
jag har inga problem att se tiden.
Trots att bakstycke som har ett gummi som sticker ut sÄ sitter den bekvÀm ÀndÄ.
Vet inte hur Casio tÀnkte dÀr, vill de att klockan ska borra ner i skinnet sÄ att klockan inte rör sig under aktivitet eller?
Det negativa med klockan Àr det lÄnga bandet och dem legendariska tröga knapparna.
FörstÄr att den ska tÄla smuts och sÄ, men det gör ju ont pÄ fingrarna om man ska aktiv anvÀnda knapparna.
Ăr sugen pĂ„ att vara pĂ„ jakt efter flera klassiska Mudman frĂ„n G-9000.
Tycker mer och mer om dem gamla G-shock modellerna.
Gillar den riktigt mycket!SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
Nice.Gillar den riktigt mycket!
Btw sÄ har jag sjÀlv lite vintage screwback pÄ vÀg in frÄn tradera!
AnvÀnd den som vÀggklocka fram till den 1/4 SkÀmt Ä sido, jag Àr bara avis över er som kan bÀra upp den vÀrdigt.Den ligger dÀr pÄ fönsterbrÀdan och Àr in my face hela arbetsdagen.
Riktigt snyggt med de blÄa detaljernaSÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
Gshock GW-2310FB-1B2JR. Fire Package!
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
VÀrdigheten ligger i bÀrarens ögon, inte hos nÄgon annan...AnvÀnd den som vÀggklocka fram till den 1/4 SkÀmt Ä sido, jag Àr bara avis över er som kan bÀra upp den vÀrdigt.
AnvÀnd den som vÀggklocka fram till den 1/4 SkÀmt Ä sido, jag Àr bara avis över er som kan bÀra upp den vÀrdigt.
HÄller helt med!VÀrdigheten ligger i bÀrarens ögon, inte hos nÄgon annan...
SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor
HÄller med, hÀr Àr ett videoklipp frÄn gshock high fashion. PÄ en 15cm handled bÀr han upp alla modeller. MÄste bara jobba pÄ min coolhetsfaktorVÀrdigheten ligger i bÀrarens ögon, inte hos nÄgon annan...
HÀr kommer det inte se vÀrdigt ut. Men fuck it! Jag vill ha en och dÄ fÄr det gÄAnvÀnd den som vÀggklocka fram till den 1/4 SkÀmt Ä sido, jag Àr bara avis över er som kan bÀra upp den vÀrdigt.
Jag blev lika förvÄnad nÀr jag testande en Hade bara sÀtt pÄ bild innan och dÄ upplevs den gigantisk. Kan det vara höjden som gör att den upplevs större pÄ bild men sitter och ser bra ut pÄ armen?Skum klocka, ser sÄ stor ut pÄ bild men bÀr sÄ bra pÄ armen. Ser inte alls sÄ groteskt stor ut IRL.
Ja, tyvÀrr skulle jag nog sÀga att lug to lug mÄttet Àr snÀppet större Àn semi-stÄlisen. Dessutom sticker gummit ut mer sÄ den bÀrs ju lite större.Yay! Gillar den. Lagom storlek. Hur Àr "lug to lug" om man jÀmför med stÄlisen? Jag kan tyvÀrr inte bÀra upp den dÄ den Àr för bred och inte "kramar" runt handleden som en vanlig fyrkant.
Vet inte vad det Àr. Den Àr ju stor pÄ alla sÀtt men bekvÀm liksom. Riktigt cool.Jag blev lika förvÄnad nÀr jag testande en Hade bara sÀtt pÄ bild innan och dÄ upplevs den gigantisk. Kan det vara höjden som gör att den upplevs större pÄ bild men sitter och ser bra ut pÄ armen?
Aah mums! Snyggt med blÄtoner och varierande matta/blanka ytor.SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike
@Fujoor