Bergets
Silver
3179 Àr med solar? (det kanske inte hodinkee'n har?)Ja, den var snygg. Dock Àr ju 3179 modulen i GW versionen lite roligare tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
3179 Àr med solar? (det kanske inte hodinkee'n har?)Ja, den var snygg. Dock Àr ju 3179 modulen i GW versionen lite roligare tycker jag.
Grattis! Super fin!!!NÀr paket kommer tidigt, slutar man tidigt. Det Àr sen lÀnge.
Ja, Solar och Multi band. Visar tiden i alla lÀgen ocksÄ, vilket jag inte tror DW modellerna gör, men inte sÀker...3179 Àr med solar? (det kanske inte hodinkee'n har?)
Ge efter............ Du vet att du villDen ligger dÀr pÄ fönsterbrÀdan och Àr in my face hela arbetsdagen.
Hur ser den ut pÄ dig?Den ligger dÀr pÄ fönsterbrÀdan och Àr in my face hela arbetsdagen.
Bra val, den Àr jÀvligt frÀn.NÀr paket kommer tidigt, slutar man tidigt. Det Àr sen lÀnge.
Kanske du kommer glida hela vÀgen till april, verkar lite sÄ! Inget gnÀllande som vissa andra hÀr i trÄden
Han har ju köpt hem 3st som kommer fresta honom. SÄ ropa inte hejKanske du kommer glida hela vÀgen till april, verkar lite sÄ! Inget gnÀllande som vissa andra hÀr i trÄden
Du verkar ha accepterat ditt öde! Men har kÀnslan att du kommer gÄ bananas nÀr Mars Àr över
Inte en chans att jag misslyckas nu, vi Àr ju mer Àn halvvÀgsHan har ju köpt hem 3st som kommer fresta honom. SÄ ropa inte hej
Tror det kommer bli mycket vÀrre Àn de 3 han köpt hem! Blir sÀkert 20st den nÀrmaste mÄnaden, sen helt plötsligt sÄ skall han bli OWG till att sen köpa pÄ sig 4-5 klockor han sÄlt av!Han har ju köpt hem 3st som kommer fresta honom. SÄ ropa inte hej
AR med stÄlkit?Denna Àr snygg
Gw-B5600 red lava
Har du fÄtt din nya MRG?Inte en chans att jag misslyckas nu, vi Àr ju mer Àn halvvÀgs
Ser ut sÄ. Snygg Àr den i alla fall.AR med stÄlkit?
Den Àr sÄ bra..NÀr paket kommer tidigt, slutar man tidigt. Det Àr sen lÀnge.
MycketSer ut sÄ. Snygg Àr den i alla fall.
Du har ju precis fÄtt en svartis, sugen pÄ testa?Mycket
Rött gör sig i metall
Den dÀr sÄg jag ocksÄ nyligen, fan den klara sig riktigt bra!
Ăhhh. Det var bara korthĂ„llaren jag ville Ă„tDu har ju precis fĂ„tt en svartis, sugen pĂ„ testa?
Muchus tjusigt !!SÄ kom det ett litet paket. frÄn Japan, anlÀnde till tullen den 6:e och jag kunde hÀmta ut idag. RÀtt bra ÀndÄ.
Cool lÄda!
Gshock GW-2310FB-1B2JR. Fire Sale!
Riktigt bra, rÀtt tjock men inte speciellt stor. Tydlig Display men lite tröga knappar. Men framförallt kul med lite udda modell.
Lite jÀmförelse med min GMW-B5000G-1ER
@Urtyp
@Sorubim
@spammerstakeahike