Jag vill minnas att den faktiskt vart ute ett kort tag för typ 12-1300. Sen sa det smack och hamna dÀr Àr nu för typ 10e gÄngenJa, han har försökt fÄ det dÀr priset typ 10 vÀndor nu... GÄr sÄdÀr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill minnas att den faktiskt vart ute ett kort tag för typ 12-1300. Sen sa det smack och hamna dÀr Àr nu för typ 10e gÄngenJa, han har försökt fÄ det dÀr priset typ 10 vÀndor nu... GÄr sÄdÀr.
You did it!Galenskapen Àr slutförd
Med pincett och lim sÄ jÀklarYou did it!
Haha det var jag som tipsade om det.Med pincett och lim sÄ jÀklar
NÄgon var ju tvungen att tipsa om den hÀr dinkan hÀr i trÄden... Och dÄ kunde jag ju sjÀlvklart lÄta bli
Den pÄminner lite om en titanare i matthetenHaha det var jag som tipsade om det.
Hur funkade det att jobba med pincett och lim? AlltsÄ jag Àr mer van att jobba med pincett och sockerbit men kan tÀnka mig att limmet ger bÀttre grepp...Med pincett och lim sÄ jÀklar
NÄgon var ju tvungen att tipsa om den hÀr dinkan hÀr i trÄden... Och dÄ kunde jag ju sjÀlvklart lÄta bli
GÀller bara att vara stadig pÄ handenHur funkade det att jobba med pincett och lim? AlltsÄ jag Àr mer van att jobba med pincett och sockerbit men kan tÀnka mig att limmet ger bÀttre grepp...
Grattis, ruskigt snygg och ser ut att sitta jÀkligt bra pÄ dig! Jag tycker nog att Frogman Àr deras mest lyckade modell dÄ den har en sÄ otroligt unik design som man inte kan göra annat Àn att Àlska. Jag har en röd men blir lika sugen pÄ att komplettera med en svart varenda gÄng de postas i trÄden...Hamnade i denna trÄd av en slump för nÄgra veckor sen och nu ikvÀll blev det en Frogman. Har Àven köpt nÄgra fyrkanter hÀr som jag Àr mkt nöjda med! Verkligen trevlig trÄd!
100% trogen originalet med sned modul och allt!Galenskapen Àr slutförd
Hade det dÀr med modulen i Ätanke nÀr jag monterade den.Grattis, ruskigt snygg och ser ut att sitta jÀkligt bra pÄ dig! Jag tycker nog att Frogman Àr deras mest lyckade modell dÄ den har en sÄ otroligt unik design som man inte kan göra annat Àn att Àlska. Jag har en röd men blir lika sugen pÄ att komplettera med en svart varenda gÄng de postas i trÄden...
100% trogen originalet med sned modul och allt!
Inga dÄliga köp du har gjort. Rainbow frog, Porter & Titanium square.Ta-da! Porter har fÄtt en ny kompis.
Fox fire ocksÄ, inte dÄlig.Galenskapen Àr slutförd
Tack. Det var antingen titan square eller Seiko Capitain Willard. Nu fÄr Willard vÀnta ett tag.Inga dÄliga köp du har gjort. Rainbow frog, Porter & Titanium square.
Helt rÀtt med Frogman!!Hamnade i denna trÄd av en slump för nÄgra veckor sen och nu ikvÀll blev det en Frogman. Har Àven köpt nÄgra fyrkanter hÀr som jag Àr mkt nöjda med! Verkligen trevlig trÄd!
OpopulÀrt tyckande jag vet, men porterns graciösa old school display Àr ju sÄÄÄ mycket bÀttre Àn titanarens moderna variant.Ta-da! Porter har fÄtt en ny kompis.
HÄller med dig. Gillar Porters display mer Àn titanare faktiskt.OpopulÀrt tyckande jag vet, men porterns graciösa old school display Àr ju sÄÄÄ mycket bÀttre Àn titanarens moderna variant.
Ta-da! Porter har fÄtt en ny kompis.
Sto
Nu blev man avis. Stort grattis!Ta-da! Porter har fÄtt en ny kompis.
En trippel âspeedâ gillar dom rĂ€tt mycket Ă€ven fast jag snöat in pĂ„ att det ska va tegelstenar
Tack!Nu blev man avis. Stort grattis!
Tycker faktiskt att Frogman Àr bÀttre byggd Àn Mudmaster. Den Àr perfekt.Fördelen med den digitala frogman, lÀttlÀst som bara den!
Tycker mudmaster:n ser brutal ut, som att den skulle kunna stÄ emot en granat!
Hoppas allt gÄr bra, lycka till!Morrn morrn pÄ er!
Hoppas ni alla fÄr en fin dag!
Idag smÀller det! OP!
Bjuder pÄ en gammal bild iaf.
Lycka till!Morrn morrn pÄ er!
Idag smÀller det! OP!
Morrn morrn pÄ er!
Idag smÀller det! OP!
Hoppas allt gÄr bra!!!Morrn morrn pÄ er!
Idag smÀller det! OP!
Lycka till!Morrn morrn pÄ er!
Idag smÀller det! OP!