Tror att det Àr samma i befintliga GMW-modeller.LED light super illluminator = Àr det nÄt nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror att det Àr samma i befintliga GMW-modeller.LED light super illluminator = Àr det nÄt nytt?
Jag har ocksÄ haft en sÄdan. Bulkig som bara den men sjukt mycket klocka för pengarna, kostade 1400 kr begagnad.
49mm? Jotack...Gillar att man kallar den "midsize" nÀr den typ Àr större Àn alla andra "vanliga" klockor.
Morrn morrn pÄ er!
Hoppas ni alla fÄr en fin dag!
Idag smÀller det! OP!
Bjuder pÄ en gammal bild iaf.
Rangemannen Àr fortfarande riktigt bra trots att den suttit pÄ armen bra lÀnge nu.
Helt klart! Jag tÀnkte mjuklanda med en Casio Worldtime sÄ man fÄr en bra avvÀnjning. Kan Àven tÀnka mig att mitt nya band och bezel dyker upp lagom till mÄnadsskiftet...Undra om man mÄste avvÀnja sig lÄngsamt frÄn OWG sÄ att man inte fÄr en chock av alla valmöjligheter from första april ?
Helt klart! Jag tÀnkte mjuklanda med en Casio Worldtime sÄ man fÄr en bra avvÀnjning. Kan Àven tÀnka mig att mitt nya band och bezel dyker upp lagom till mÄnadsskiftet...
Dubbelpipigt?För min del blir det ett svÄrtval mellan trÄksuben och SKX:en i början
Prova bÀgge NU sÄ kan vi pÄ forumet avgöraFör min del blir det ett svÄrtval mellan trÄksuben och SKX:en i början
Prova bÀgge NU sÄ kan vi pÄ forumet avgöra
à nej, jag har satt en ding pÄ min g-shock! Kan man polera upp tror ni?
Ăr det den skyldiga som skymtar i bakgrunden av fotot?Ă nej, jag har satt en ding pĂ„ min g-shock! Kan man polera upp tror ni?
Prova med örfil?!? eller knĂ€ck legot!Ăr det den skyldiga som skymtar i bakgrunden av fotot?
SvÄrt att se, men det ser ut som DLC coating Äkte bort lite ocksÄ?à nej, jag har satt en ding pÄ min g-shock! Kan man polera upp tror ni?
Review:49mm? Jotack...
Hoppas allt gÄtt/gÄr bra idag! Och önskar ett snabbt tillfrisknande.Morrn morrn pÄ er!
Hoppas ni alla fÄr en fin dag!
Idag smÀller det! OP!
Bjuder pÄ en gammal bild iaf.
Du fÄr nog leva med det dÀr mÀrket Àr jag rÀdd. Alternativt prova att mÄla pÄ med nÄgon svart fÀrg.à nej, jag har satt en ding pÄ min g-shock! Kan man polera upp tror ni?
Ăr det en porterboett? För om det Ă€r den vanliga svarta sĂ„ har den IP-coating, inte DLC.SvĂ„rt att se, men det ser ut som DLC coating Ă„kte bort lite ocksĂ„?
Ja du har rĂ€tt. Ser ut som en vanlig svart pĂ„ bilden. Ser ut som IP coating tog skada ocksĂ„.Ăr det en porterboett? För om det Ă€r den vanliga svarta sĂ„ har den IP-coating, inte DLC.
Hur lyckades du med det ?
Ăr det den skyldiga som skymtar i bakgrunden av fotot?
SvÄrt att se, men det ser ut som DLC coating Äkte bort lite ocksÄ?
Du fÄr nog leva med det dÀr mÀrket Àr jag rÀdd. Alternativt prova att mÄla pÄ med nÄgon svart fÀrg.
Det Ă€r vanlig IP, och visst Ă€r det plutten som Ă€r skyldig. Det har var efter ett fall frĂ„n handfat ner i klinker.Ăr det en porterboett? För om det Ă€r den vanliga svarta sĂ„ har den IP-coating, inte DLC.
Det Àr vanlig IP, och visst Àr det plutten som Àr skyldig. Det har var efter ett fall frÄn handfat ner i klinker.
Nu Àr jag av uppfattningen att en g-shock ska ha lite battle scars, men som tur Àr har jag en extra bezel liggande. One to trash and one to stash, eller hur var det?
Bra spridning pÄ de dÀr fyra klockorna. Det enda gemensamma Àr att de Àr fÀrggladaSolsken.
Och synkade.Bra spridning pÄ de dÀr fyra klockorna. Det enda gemensamma Àr att de Àr fÀrgglada