• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Screenshot_20210317-132703.jpg

Hur lyckades du med det :D?

Är det den skyldiga som skymtar i bakgrunden av fotot? 😁

SvÄrt att se, men det ser ut som DLC coating Äkte bort lite ocksÄ?

Du fÄr nog leva med det dÀr mÀrket Àr jag rÀdd. Alternativt prova att mÄla pÄ med nÄgon svart fÀrg.

Är det en porterboett? För om det Ă€r den vanliga svarta sĂ„ har den IP-coating, inte DLC.
Det Àr vanlig IP, och visst Àr det plutten som Àr skyldig. Det har var efter ett fall frÄn handfat ner i klinker.
Nu Àr jag av uppfattningen att en g-shock ska ha lite battle scars, men som tur Àr har jag en extra bezel liggande. One to trash and one to stash, eller hur var det?

Det Àr vanlig IP, och visst Àr det plutten som Àr skyldig. Det har var efter ett fall frÄn handfat ner i klinker.
Nu Àr jag av uppfattningen att en g-shock ska ha lite battle scars, men som tur Àr har jag en extra bezel liggande. One to trash and one to stash, eller hur var det?

Äsch, byt bezeln sen nĂ€r den ser betydligt vĂ€rre ut :)

Tillbaka
Topp