• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

D72CA76C-4B32-4E76-9F01-79EB46FE31BE.jpeg

Grattis, ruskigt snygg och ser ut att sitta jĂ€kligt bra pĂ„ dig! â˜ș Jag tycker nog att Frogman Ă€r deras mest lyckade modell dĂ„ den har en sĂ„ otroligt unik design som man inte kan göra annat Ă€n att Ă€lska. Jag har en röd men blir lika sugen pĂ„ att komplettera med en svart varenda gĂ„ng de postas i trĂ„den... đŸ€€

100% trogen originalet med sned modul och allt!

Tack! Ja den sitter helt okey!
Jag tyckte inte den va sÄ speciell i början men nÀr man tittat pÄ den i trÄden under dessa veckor och provat den sÄ Àlskar jag den mer o mer, kommer defentivt fÄ stanna :)

Senast Àndrad:

G-Shock GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch​

G-SHOCK-G-STEEL-GST-B400.jpg

Intressant! SĂ„g "RCVD"-indikatorn och hoppades under nĂ„n sekund att den ocksĂ„ hade MB6, men det verkar ju inte sĂ„ 😒. Jag antar att indikatorn visar ifall klockan synkat mot fönen i det hĂ€r fallet.

"...the Tough Solar-powered GST-B400 also consumes 55.7% less power than the GST-B200..." imponerande.

Tillbaka
Topp