Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, ruskigt snygg och ser ut att sitta jÀkligt bra pÄ dig! Jag tycker nog att Frogman Àr deras mest lyckade modell dÄ den har en sÄ otroligt unik design som man inte kan göra annat Àn att Àlska. Jag har en röd men blir lika sugen pÄ att komplettera med en svart varenda gÄng de postas i trÄden...
100% trogen originalet med sned modul och allt!
Du behöver Äka till regnskogen för att ta ordentliga bilder. Riktig grön vibrerande mossa funkar nog ocksÄ som bakgrundDagliga promenaden med nytt svÄrfotat sÀllskap.
Ja jag blev lite taggad faktiskt! Finns det nÄgon prisbild Ànnu?Den hÀr kan bli riktigt bra!
Jag blev ocksÄ taggad!Ja jag blev lite taggad faktiskt! Finns det nÄgon prisbild Ànnu?
edit: 45â000-62â000 yen
AnmÀlan till -22 alltsÄ! Taget!Rangeman som vanligt! #OWGMARCH hade ju varit "piece of cake"
G-Shock GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch
G-Shock GST-B400 is a slimmer G-STEEL watch - G-Central G-Shock Fan Site
The all-new GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch at 12.9 millimeters thick (as of March 2021). G-STEEL is a mid-range line of G-Shock watches that is madewww.g-central.com
TÀnker att den kanske kan mÀtta MRG/MTG suget ett tag för min del! Det vore stort.Jag blev ocksÄ taggad!
Det vore grymt om Casio gjorde samma sak med MTG och MRG - en tunnare boett dÀr vore guld
Intressant! SÄg "RCVD"-indikatorn och hoppades under nÄn sekund att den ocksÄ hade MB6, men det verkar ju inte sÄ . Jag antar att indikatorn visar ifall klockan synkat mot fönen i det hÀr fallet.G-Shock GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch
The all-new GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch at 12.9 millimeters thick (as of March 2021). G-STEEL is a mid-range line of G-Shock watches that is madewww.g-central.com
Absolut! Hur svÄrt kan det vara?AnmÀlan till -22 alltsÄ! Taget!
TÀnker att den kanske kan mÀtta MRG/MTG suget ett tag för min del! Det vore stort.
Kör Oak-onsdag idag
Du har inte testat "Midsize"-versionerna dÄ?KÀnner samma! Jag har varken pengar till mtg (nÄvÀl om jag sÀljer lite) men verkligen inte mrg men haft nÄgra Gst-100. Tycker kvaliten Àr bra dÀr men stora klossar...
G-Shock GST-B400 is the slimmest G-STEEL watch
Helt förstĂ„eligt!Ălskar denna
Gillar att man kallar den "midsize" nÀr den typ Àr större Àn alla andra "vanliga" klockor.Du har inte testat "Midsize"-versionerna dÄ?
https://www.g-central.com/g-shock-g-steel-gst-s310-gst-w300-gst-w310-small-size/
FörstĂ„r det!Ălskar denna
Jag har ocksÄ haft en sÄdan. Bulkig som bara den men sjukt mycket klocka för pengarna, kostade 1400 kr begagnad.KÀnner samma! Jag har varken pengar till mtg (nÄvÀl om jag sÀljer lite) men verkligen inte mrg men haft nÄgra Gst-100. Tycker kvaliten Àr bra dÀr men stora klossar...