Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar fÀrgen pÄ denna. Mattvit med lite blÄ tint.Mycket bra!
Àlskar beskrivningen av denPassa er för den hÀr.
VÀntar pÄ dottern, dubbelpipigt ikvÀll
Började leta eftertrÀdare till min owg klocka och halkade in pÄ denna trevliga trÄd. SÄ bestÀllde en fÀrgglad liten rackare som verkar fastnat i Danmark... men behövde ju en till som jag kan anvÀnda nÀr jag Àr i garaget sÄklart? SÄ vart att bestÀlla en ny 5900 men, dagen dÀr pÄ sÄ dök Àven den hÀr upp pÄ ks.
Tog nÄgra snabba bilder innan de packades ner och gömdes.
Ja den Àr fin Men vÄga inte fota eller klÀmma för lÀnge för dÄ hade jag fÄtt besök avWalter Àr ju sÄ bra
Den Àr ju sjukt trevlig!
Hade du inte failat tidigare sÄ hade det varit ett ypperligt lÀge nu! Grattis, snygg klocka (till bra pris, som vanligt @Hans B 1955 )Ny leksak idag vilket vi tackar @Hans B 1955 för. FÄr nog inse att det blir svÄrt att slÄ denna duo av Rangeman.
Ăven i mörkret mycket lĂ€ttare att lĂ€sa pĂ„ MudmasterMudmaster mot Frogman
Ja den Àr fin Men vÄga inte fota eller klÀmma för lÀnge för dÄ hade jag fÄtt besök av
Haha det var inte den jag köpte en gÄng kan jag sÀga...Första klassiska 5600e för mig, rak display och allt
Det Ă€r ju inte min hand!@Agnbyâ trodde det gick att smyga under radarn i CasiotrĂ„den med att prova sitt nyköp. Men icke!
SÄ upp pÄ podiet med dig och face the fury frÄn Ryssland.
@Agnbyout!
Sen en liten bonus.
I OWGMARCH har ju golare polare. Det Àr sen gammalt. Men vad hÀnder med de som bevittnar övertrÀdelsen utan att gola?
@Derix
SÀker?!Det Àr ju inte min hand!
Jag ska lÀgga upp en bild till snart med frugans hand!SÀker?!
Ăven ryssen kan fĂ„ en varning!