• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangmannen Àr ju lÀttast att köpa tillbaka.
Vill du behÄlla den, sÄ Àr det vÀl antingen en frog eller en MR-G som borde ryka.
Just my 2 cents :)
Jo, det Ă€r logiskt förstĂ„s. Som du sĂ€ger, RM Ă€r ju lĂ€ttast att ersĂ€tta. Jag har ju dock köpt den ny och den kĂ€nns lite speciell pĂ„ det viset, fast den har aldrig blivit anvĂ€nd. đŸ„ș
Vilken fin samling, gillar dina MRG och Mudmastern...:)
Tack! đŸ™đŸ€—
Var ju en liten stund sedan jag var beredd att slĂ€ppa ivĂ€g Mudmastern och till och med erbjöd bort den i nĂ„gra dagar men hann Ă„ngra mig innan jag fick svar. 😅
Dock Àr jag splittrad. Den har ju heller aldrig blivit anvÀnd sÄ det Àr delade kÀnslor. TÀnkte ju att jag skulle försöka ha klockor som jag faktiskt anvÀnder och inte bara samlar pÄ. Jag har ju varit en samlare i hela mitt liv men försöker jobba mig bort frÄn det en hel del.

Samlingen Ă€r fin men det saknas nĂ„got. đŸ€”
Ja, men det Ă€r ju Bruuuce! 😍

Jo, det Ă€r logiskt förstĂ„s. Som du sĂ€ger, RM Ă€r ju lĂ€ttast att ersĂ€tta. Jag har ju dock köpt den ny och den kĂ€nns lite speciell pĂ„ det viset, fast den har aldrig blivit anvĂ€nd. đŸ„ș

Tack! đŸ™đŸ€—
Var ju en liten stund sedan jag var beredd att slĂ€ppa ivĂ€g Mudmastern och till och med erbjöd bort den i nĂ„gra dagar men hann Ă„ngra mig innan jag fick svar. 😅
Dock Àr jag splittrad. Den har ju heller aldrig blivit anvÀnd sÄ det Àr delade kÀnslor. TÀnkte ju att jag skulle försöka ha klockor som jag faktiskt anvÀnder och inte bara samlar pÄ. Jag har ju varit en samlare i hela mitt liv men försöker jobba mig bort frÄn det en hel del.

Det sjuka Ă€r att en Bruce pĂ„ eBay nĂ€stan motsvarar hela din lĂ„da 😁

Den hĂ€r trĂ„den alltsĂ„ ♄
Fantastisk trĂ„d och fantastiska mĂ€nniskor, som en familj! 🙏😍
Jag hade tittat lÀnge och vÀl pÄ "paren" i mitten. En av de ljusa MRG om du vill fÄ loss lite pengar ocksÄ, en av de blÄ om du bara vill ha plats.
Ja, det Ă€r inte helt tokigt att tĂ€nka sĂ„. Kanske lĂ„ta den helblĂ„ grodan flytta eller den ljusa MRG:n, den med svart bezel frĂ„n @Hans B 1955 kan inte flytta, det Ă€r nog favorit nummer tvĂ„ efter den helsvarta MRG:n lĂ€ngst till höger. Eller sĂ„ Ă€r de tvĂ„ pĂ„ delad första plats. 😊

Senast Àndrad:

Tack! đŸ™đŸ€—

Vem vet, en dag finns kanske Bruce i din lÄda;)

Tack! đŸ™đŸ€—

@Daion VÀlkommen tillbaka, krya pÄ dig.
Glöm inte att checka PM. ;)

Perfekt timing pĂ„ armbandsankomst frĂ„n @dragonhf 👍
Frugis fick det i födelsedagspresent nyss😍
IMG_20210319_145516.jpg
@roosterman, vad bra att armbandet verka passa henne, matchar klockan ocksÄ. ;)

Som om inte detta vore nog sĂ„ har tvĂ„ medlemmar hĂ€r med stora hantverkskunskaper hört av sig och tillverkat (kommer att tillverka) saker till mig som krya-pĂ„-mig presenter. Vad glad jag Ă€r/blir! 😍

Den första hade anlĂ€nt och vĂ€ntade samt hade redan intagit plats och bevakade mina G-Shocks nĂ€r jag kom hem frĂ„n sjukhuset. đŸ˜ŠđŸ€—
Stort tack @roosterman för ninjan som nu Ă€r the guardian över mina G-Shocks. đŸ™đŸ»đŸ˜

Matchar bra med Maharishi som redan blivit polare. 😊
Bilder nedan.
D15DCDAB-2CA1-42CA-8BF7-6E36496C39F4.jpeg

BF321DE5-46F3-4615-BC2B-33D40E375F43.jpeg
Förutom en fin samling klockor sÄ har du en fin samling vÀnner hÀr pÄ forumet. Krya pÄ dig!

🐾-mĂ€stare Ă€r en fin titel, den bĂ€r jag med stolthet! 😍😊
Senare framĂ„t sommaren kommer den stora grodkungen hem, dĂ„ blir det ordning och reda bland smĂ„grodorna. đŸ˜‰đŸ€—

Tack! đŸ™đŸ€—
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.

SĂ„, kĂ€ra vĂ€nner, vilken G-Shock ska jag slĂ€ppa? Vad tycker ni? 😊
Det behövs en plats i den lÄdan för nÄgot framöver.

B4B9DF75-45A7-42AE-93C5-9238CEE14BD8.jpeg
Hade du inte tvÄ av en och samma modell (froggie?) annars sÀger jag Rangeman. Den kommer finnas bÄde som ny och beggad om du skulle Ängra dig.

Förutom en fin samling klockor sÄ har du en fin samling vÀnner hÀr pÄ forumet. Krya pÄ dig!
Det har du helt rĂ€tt i! Tack sĂ„ mycket! 😍
Hade du inte tvÄ av en och samma modell (froggie?) annars sÀger jag Rangeman. Den kommer finnas bÄde som ny och beggad om du skulle Ängra dig.
Jo, det stĂ€mmer, har ju tvĂ„ av den camo-grodan sĂ„ en sĂ„dan ska fĂ„ flytta iaf. Rangeman verkar ju smartast att slĂ€ppa ja om man ska tĂ€nka logiskt. 👍😊
Snygg bild och trevligt motiv! đŸ˜ŠđŸ€—

Nej, nu har jag bestÀmt mig. Tror jag lÄter min aldrig anvÀnda Rangeman (full set givetvis) samt en blÄ Camo Frogman GF-8250CM (full set) samt min Maharishi Mudmaster oanvÀnd och full set fÄ flytta.

OBS RM och MM sover! 😊

Bilagor

• 5D104C44-264C-440B-BD67-3088ABBCCB7D.jpeg
    5D104C44-264C-440B-BD67-3088ABBCCB7D.jpeg
    714.1 KB · Visningar: 13
  • E8215281-DF79-4504-8F74-02B83393A443.jpeg
    E8215281-DF79-4504-8F74-02B83393A443.jpeg
    364 KB · Visningar: 14
  • 9A9334C9-715F-4EE2-BF2D-1A54CE06AB5F.jpeg
    9A9334C9-715F-4EE2-BF2D-1A54CE06AB5F.jpeg
    391 KB · Visningar: 11
  • 471A891C-40D1-401E-9BC0-E5331F819F14.jpeg
    471A891C-40D1-401E-9BC0-E5331F819F14.jpeg
    313 KB · Visningar: 8
  • 2F69B21E-8E83-44EA-B95A-315AB6ED569D.jpeg
    2F69B21E-8E83-44EA-B95A-315AB6ED569D.jpeg
    369.8 KB · Visningar: 7
  • 816650D2-157B-4FAA-B229-F2E704475AB9.jpeg
    816650D2-157B-4FAA-B229-F2E704475AB9.jpeg
    350.7 KB · Visningar: 5
Senast Àndrad:
🐾-mĂ€stare Ă€r en fin titel, tack sĂ„ mycket, den bĂ€r jag med stolthet! 😍😊
Senare framĂ„t sommaren kommer den stora grodkungen hem, dĂ„ blir det ordning och reda bland smĂ„grodorna. đŸ˜‰đŸ€—

Tack! đŸ™đŸ€—
KÀnner att jag verkligen gillar alla dessa G-Shocks men nÄgon mÄste flytta. För lÄda nummer tvÄ som jag Àger har 6 platser och dÀr sitter S&S Skydiver, ZRC North Adventure, MTM Falcon, samt tvÄ Aqualands och en fri plats för en kommande . Med andra ord Àr den full.

SĂ„, kĂ€ra vĂ€nner, vilken G-Shock ska jag slĂ€ppa? Vad tycker ni? 😊
Det behövs en plats i den lÄdan för nÄgot framöver.

B4B9DF75-45A7-42AE-93C5-9238CEE14BD8.jpeg
Jag hade definitivt slÀppt RM, eventuellt den svarta MR-G. Maharashi Àr unik, speciellt eftersom den Àr oanvÀnd. Du har en fin trio i grodor, en av varje sort och fina MR-Gs dÀr tvÄ kompletterar varandra eftersom de Àr olika varianter av samma modell.

Jag hade definitivt slÀppt RM, eventuellt den svarta MR-G. Maharashi Àr unik, speciellt eftersom den Àr oanvÀnd. Du har en fin trio i grodor, en av varje sort och fina MR-Gs dÀr tvÄ kompletterar varandra eftersom de Àr olika varianter av samma modell.
Ja, jag gillar grodorna mycket. Alla tre Ă€r vĂ€ldigt fina tycker jag! Har nog svĂ„rt att slĂ€ppa nĂ„gon av dem tror jag. Sen vad gĂ€ller MR-Gs sĂ„ Ă€r det oxĂ„ vĂ€ldigt svĂ„rt. Jag har nog inte lust att slĂ€ppa nĂ„gon av dem. Den svarta Ă€r ju en midsize sĂ„ den Ă€r ju oxĂ„ egen sĂ„ att sĂ€ga. 😊

NĂ€rbild pĂ„ den svarta. 😊

Bilagor

• 41A7B7DF-D883-4144-AA41-F437DC8FDD75.jpeg
    41A7B7DF-D883-4144-AA41-F437DC8FDD75.jpeg
    424.4 KB · Visningar: 9
Fantastisk trĂ„d och fantastiska mĂ€nniskor, som en familj! 🙏😍

Ja, det Ă€r inte helt tokigt att tĂ€nka sĂ„. Kanske lĂ„ta den helblĂ„ grodan flytta eller den ljusa MRG:n, den med svart bezel frĂ„n @Hans B 1955 kan inte flytta, det Ă€r nog favorit nummer tvĂ„ efter den helsvarta MRG:n lĂ€ngst till höger. Eller sĂ„ Ă€r de tvĂ„ pĂ„ delad första plats. 😊
- Roligt att MR-Gn föll dig i smaken. HÄller tummarna för att du snart blir frisk och kry ocksÄ!

- Roligt att MR-Gn föll dig i smaken. HÄller tummarna för att du snart blir frisk och kry ocksÄ!
Tackar sĂ„ mycket! Om allt gĂ„r som det ska blir det ett sista besök med OP sista Mars och sen kanske jag Ă€r reparerad och slipper service pĂ„,ett tag. 🙏😊
Japp, den klockan Ă€r sĂ„ fin! Den kommer anvĂ€ndas flitigt sĂ„ fort April intrĂ€der. 😊

Tillbaka
Topp