• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gulfman hÀr ocksÄ idag
IMG_20210319_145611894_HDR.jpg

Hiss eller diss? :)

sjÀlv tycker jag att det var rÀtt snyggt

568CC2C2-417B-4FF0-8BD0-7F4FBC7D6A6E.jpeg
Base550 pÄ Instagram sÀljer sÄdana till flera G-shock modeller
jag frÄgade vad den till mudmaster kostade och priset lÄg pÄ ca 100 dollar med frakt. inte sÄ farligt ÀndÄ med tanke pÄ att ett standard gummi kostar nÀstan lika mycket.

Problemet jag ser med dom Àr att Paracorden töjer sig lite med tiden? och sÄ en vacker dag passar det inte lÀngre..
EDIT: DÄ kan man förvisso knyta ett nytt med den gamla hÄrdvaran.

Verkar vara en ny Kith-collab pĂ„ vĂ€g. Denna gĂ„ng en GM-6900. Börjar sĂ€ljas 22 mars via Kith för $400 💾.
Bild frÄn Hodinkee.

Artikeln: https://www.hodinkee.com/articles/kith-for-g-shock-gm-6900-rainbow-introducing
Pryder startsidan pÄ Kith: https://eu.kith.com

03-17-202163644.jpg

Det hÀr var inte bra, jag som Àlskar 6900 serien i metall. (Har just nu bÄde Guld & Silver frÄn GM-6900 serien).
Urk hoppas jag kan hÄlla mig. Jag som skulle inte köpa fler klockor i Är efter 8st (förutom dem har jag 2st pÄ ingÄng, sÄ redan 10st i Är).:banghead:
MÄste nog gÄ pÄ AG (anonyma G-shockolister) snart.
Tur att mina handleder Ă€r för klena för MRG & square stĂ„lis, sĂ„ det Ă€r fortfarande affordables (förutom dem dĂ€r j**la limited Editions).😆

InlÀgget gjorde att jag var tvungen att byta till denna klocka:

IMG_5941.JPG

Senast Àndrad:
Base550 pÄ Instagram sÀljer sÄdana till flera G-shock modeller
jag frÄgade vad den till mudmaster kostade och priset lÄg pÄ ca 100 dollar med frakt. inte sÄ farligt ÀndÄ med tanke pÄ att ett standard gummi kostar nÀstan lika mycket.

Problemet jag ser med dom Àr att Paracorden töjer sig lite med tiden? och sÄ en vacker dag passar det inte lÀngre..
EDIT: DÄ kan man förvisso knyta ett nytt med den gamla hÄrdvaran.
Man kan ju göra egna ocksÄ. Jag köpte bÄde lÄs och Àndar. Finns bra tutorials pÄ Hans sida.

En frÄga:
Ni som har bestÀllt frÄn Watchtech, hur lÄng tid tar det innan ni fÄr grejerna?
Jag bestÀllde den 11e Mars, fick en orderbekrÀftelse. Sen har jag inte hört nÄgonting from de, varken mail eller faktura.

Senast Àndrad:
BÄde skeleton och rainbow, de tvÄ heta trenderna i gshock vÀrlden. Den Àr fin men det kÀndes lite fantasilöst. Portern, Mayer och det senaste tillskottet som @livinl0ud bland annat sitter pÄ tycker jag Àr lite intressantare.
Och dum att den kommer med 2 "genomskinliga" band. Ena borde vara svart.
Men Àr ÀndÄ sugen pÄ den. :banghead:

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp